Luke Posted November 28, 2008 Report Share Posted November 28, 2008 Wenger får flere hundre millioner til januar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dagi Posted November 28, 2008 Report Share Posted November 28, 2008 Penga er der det er bra , men om Wenger vil handle er en annen sak.. :\ Jeg tviler, men jeg håper virkelig det kommer noen nye spillere i Januar... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted November 28, 2008 Report Share Posted November 28, 2008 Penga er der det er bra:), men om Wenger vil handle er en annen sak..:\ Penga har alltid vært der, men viljen er nok ikke der BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaldor Posted November 28, 2008 Report Share Posted November 28, 2008 Det det egentlig står, er at Wenger kan få penger hvis han vil. Om han vil bruke veldig mye, tviler jeg på. Jeg reagrerer også på hvordan de fremstiller saken. "Arsene Wenger har tidligere satset på å hente unge spillere billig for å utvikle dem til stjerner. Men når neste overgangsvindu åpner i januar kan Wenger kjøpe dyrt." Det er vel ikke bare noe han tidligere har gjort. Det er det han gjør Podolski hadde riktignok vært noe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hermz Posted November 28, 2008 Report Share Posted November 28, 2008 Penga er der det er bra:), men om Wenger vil handle er en annen sak..:\ Penga har alltid vært der, men viljen er nok ikke der BE Nettopp! Nå synes jeg Wenger virkelig burde slå til på markedet. 2-3 klassespillere trenger vi virkelig i øyeblikket. Men tviler på at Wenger i det hele tatt kjøper noe når det hele åpner. Link to comment Share on other sites More sharing options...
robinvanpersieinmyheart11 Posted November 28, 2008 Report Share Posted November 28, 2008 Jeg tror og håper han kommer til å kjøpe en defensiv midbane til fabregas kunne tenkt meg Xavi Alonso fordi han er en god spiller og er nok ganske godt kjent med Fabregas Edit: Wenger ser hysterisk ut på det bilde Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ole Henrik Posted November 28, 2008 Report Share Posted November 28, 2008 Har en merkelig følelse at Wenger henter et stort navn i januar jeg. Bare så dere vet det så regner jeg også: Podolski og Klose som store navn Link to comment Share on other sites More sharing options...
14Robinho Posted November 28, 2008 Report Share Posted November 28, 2008 Podolski har jeg ønsket meg lenge..Ønsker også et rivjern åpå DM,gjerne Alonso men prisen har vel steget en del siden sist overgangsvindu..Bare vi handle kvalitet så er det egentlig samme hvem Link to comment Share on other sites More sharing options...
ben lakris Posted November 28, 2008 Report Share Posted November 28, 2008 Da begynner vi å nærme oss. Merker meg at skriveriene på rykter og ønsker intensiveres. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.