Jump to content

Arsenal effekter


Fredriktc

Recommended Posts

Hvordan Arsenal effekter er det lurt å kjøpe?

Det kommer jo an på hva du liker. Ting som drakt og skjerf er jo to viktige ting, selv om jeg nesten aldri bruker skjerfet. Har også en boblejakke i Arsenal som jeg liker svært godt. Uten om det så kan du jo prøve å kjøpe en sesong DVD. B)

Link to comment
Share on other sites

Den boblejakka Arsene bruker har jeg så sykt lyst på, så bare si ifra hvis noen har funnet den i Norge, eller på noen nettsider! B)

 

Ellers er vel arsenaleffekter som sengesett, vekkerklokke, musematte og andre småting greie og ha!

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil også anbefale sesong-DVDer. :( Det er også koselig å ha Arsenal-ting man bruker ofte, som for eksempel lommebok/kortholder etc. :(

 

Ikke minst bør du ha en kalender på et sentralt sted i huser. Vi fikk en fin en i TGP. Jeg har en annen større en også. Kalendere anbefales!

Link to comment
Share on other sites

Hvordan Arsenal effekter er det lurt å kjøpe?

 

 

Har sengesett, Krus, Flagg, Jakke, shortser drakter, vimpler, vegg klokke, capser, luer, t-skjorter, musematte, teppe og litt mer sikkert...går til innkjøp av dørmatte før jul tenker eg.. :)

 

Det er masse å velge i Fredriktc :P

Link to comment
Share on other sites

Hvordan Arsenal effekter er det lurt å kjøpe?

 

 

Har sengesett, Krus, Flagg, Jakke, shortser drakter, vimpler, vegg klokke, capser, luer, t-skjorter, musematte, teppe og litt mer sikkert...går til innkjøp av dørmatte før jul tenker eg.. ;)

 

Det er masse å velge i Fredriktc :-|

 

Hold deg langt unna dørmatte, man skal da ikke tørke skoene på vårt emblem!!!da kjøper du heller manure eller scum matte, sammen med dasspapir :) men skal du absolutt ha ei Arsenal matte så heng den på veggen over peisen :D

Link to comment
Share on other sites

Den genseren har jeg også. Fant den på fotballbanen. Den lå der i noen dager, men ingen tok den. Tilslutt tok jeg med meg den flotte genseren hjem og vasket den. Nå bruker jeg den nærmest hver dag. Så god som ny også. :D

 

Anbefales!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...