Jump to content

Poker


oleper

Recommended Posts

  • 2 years later...
  • 2 weeks later...

Full Tilt Poker er en av mine topp 3 "pokersider", når det er poker-tid for min del.

Enkel og ryddig side, og ikke noe dill dall.

Spiller som oftest "sit & go" $ 22+$2 - $ 110 +$9, og noen turneringer $24+$2 - $100+$9 om jeg har god tid......

Link to comment
Share on other sites

såpass ja, er du med i Scandinavian freeroll i dag?

 

Nei, har ikke meldt meg på. Regner med at du tar en ny gevinst, å da blir det mindre til oss andre :P

Tenkte å ta et par kjappe "sit & go"-turneringer.....

Link to comment
Share on other sites

Er bare det at jeg ikke er gammel nok til å sett inn noe enda og dermed må jeg vinne en freeroll turnering først :P

 

Ok, men da har du masse å glede deg til, bare viktig å begynne smått og ikke bli "for overmodig" med innsatsen fra starten av etter noen gevinster:)

Fin trening med slike "freeroll turneringer".

Poker er et fantastisk spill, og elsker den psykologiske delen i "live-turneringer".

Link to comment
Share on other sites

Vant enda nye £2 på scandinavian freeroll i dag ;)

Da blir det "sit and go turnering" neste

 

Fint noen vinner på denne kvelden da B)

Røk qq mot kj (traff k), og ak mot 22 i mine to turneringer for kvelden...... Tap: $115 ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

KK på hånda, og flop består av K, 5, og A.

Motsanderen går all in....., og jeg tar en call. Hva annet kunne jeg gjort?

Vips; der sitter han med AA på hånda.

 

2 og 7 dukker opp på turn og river....

Tre konger ryker elegant ut mot tre ess.

74.plass av 978, og de store pengene kan man nok engang se langt etter.....

Link to comment
Share on other sites

Litt off-topic, men kom over dette morsomme pokerordspillet her om dagen (tar det på engelsk for det gpr ikke like mye mening på norsk):

What is the the lowest card in a Full House called?

- Bob Saget

Link to comment
Share on other sites

Litt off-topic, men kom over dette morsomme pokerordspillet her om dagen (tar det på engelsk for det gpr ikke like mye mening på norsk):

What is the the lowest card in a Full House called?

- Bob Saget

Er ikke du for ung til å skjønne den?? :)

Link to comment
Share on other sites

Full Tilt Poker har gått på en skikkelig smell, men jeg har heldigvis ikke mye på min konto der nå. Var endel rykter for en stund siden, men at det skulle gå så kjapt..... det var overraskende.

 

Kjipt, for selve nettsiden var veldig bra og oversiktlig, samt mange gode valgmuligheter.

Men; jeg kutter iallefall ut den siden, selv om den skulle komme opp i løpet av noen dager (evt oppkjøp som også noen rykter nevner....) Synes synd på de som har en del utestående på sin konto, for jeg tviler på at ting ordner seg for "alle".

 

Prøver en liten konto på centrebet, for å se hvordan jeg liker pokeren der. Faller den i smak, så får jeg prøve den fremover......

Noen som spiller der?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...