piscator Posted September 16, 2008 Report Share Posted September 16, 2008 Leser med stor sorg at Pink Floyds sympatiske keyboardist Richard Wright døde av kreft i går. Hvil i fred Richard, musikken din er udødelig og vil leve i all fremtid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cescwalcott Posted September 16, 2008 Report Share Posted September 16, 2008 Hvil i Fred Rick. - Jeg har vert i hugga fan det siste året og hvet det meste om Floyd men i dag måtte jeg se meg tapt ved enn venninde opplyste meg om Richards død.Flaut. Richards hadde en utrolig stemme og overblikk for å skrive tekster. Richards var et geni. Synest det er meget trist han er død. Gøy å se at andre liker Pink Floyd er også Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted September 16, 2008 Report Share Posted September 16, 2008 RIP, og takk for all musikken du har skjenket oss. Jeg ble fan på slutten av åttitallet og hadde da mange av de mindre kjente og litt sære platene, som jeg var dum nok til å kaste når CD'en tok over for alvor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KabelJo Posted September 16, 2008 Report Share Posted September 16, 2008 Ubeskrivelig trist! En av de største innen musik er død. Musikken han har vært med på å lagd vil leve til evig tid. Absolutt tidløst! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nilsen Posted September 16, 2008 Report Share Posted September 16, 2008 The Great Gig In The Sky..bokstavlig talt.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.