helgeaarsvoll Posted September 15, 2008 Report Share Posted September 15, 2008 ... og ny spiller med pen pris på benken i Tottenham. Nå på benken mot Aston Villa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkamp88 Posted September 15, 2008 Report Share Posted September 15, 2008 Jeg fryder meg Jåleklatten sitter å varmer opp benken og når han først kommer inn, legger han nesten utelukkende svake dødballer,som han skal være så god på, tillegg til sine begrensede ferdigheter i banespillet... 15 mill pund... Oh my God Link to comment Share on other sites More sharing options...
helgeaarsvoll Posted September 16, 2008 Author Report Share Posted September 16, 2008 Jeg fryder meg Jåleklatten sitter å varmer opp benken og når han først kommer inn, legger han nesten utelukkende svake dødballer,som han skal være så god på, tillegg til sine begrensede ferdigheter i banespillet... 15 mill pund... Oh my God Var det 15 mill? Ok Tottenham on the bottom! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Runcie McAdams Posted August 14, 2009 Report Share Posted August 14, 2009 Dette vekker minner.. Spørs vel om Wenger gjør rett i å kaste urokråker på dør. Ser ikke ut som om Bentley har lært av sine feil helt ennå. Muligens gjør han det nå? Link to comment Share on other sites More sharing options...
stompa Posted August 14, 2009 Report Share Posted August 14, 2009 Dette vekker minner.. Spørs vel om Wenger gjør rett i å kaste urokråker på dør. Ser ikke ut som om Bentley har lært av sine feil helt ennå. Muligens gjør han det nå? Begynner og minne meg om en annen pjokk med talent som var i Arsenal, nemlig Pennant. Han også kjørte i fylla og forsvant ut dørene. Og ikke funnet seg til rette i noen klubber etter det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted August 28, 2009 Report Share Posted August 28, 2009 Dette vekker minner.. Spørs vel om Wenger gjør rett i å kaste urokråker på dør. Ser ikke ut som om Bentley har lært av sine feil helt ennå. Muligens gjør han det nå? Begynner og minne meg om en annen pjokk med talent som var i Arsenal, nemlig Pennant. Han også kjørte i fylla og forsvant ut dørene. Og ikke funnet seg til rette i noen klubber etter det. Da blir vel Bentley snappet opp av Liverpool han og da Tenk så mye Wenger har blitt kritisert for å ikke satse på de to fordi de har vært "et av englands største talenter". Som så mange mange ganger før...Wenger KNOWS! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.