Jump to content

TGP5


piscator

Recommended Posts

Da kom et rykende ferskt TGP i posten! Og som vanlig var standarden usedvanlig høy! Vi som er medlemmer i supporterklubben har grunn til å føle oss priveligerte! :blink:

 

I 'skråblikk' overgår Eivind nesten seg selv: "den bakre fireren var like disiplinert som Rooney på et gamlehjem", eller hva med Mourinho som er lei av at folk ser på ham som guds stedfortreder: "Hvorfor skal jeg være nummer to? Har gud noen gang vunnet Champions League?" :o :D ;D

 

Krystallkulen fra Nille virker troverdig når den spår at RA får en restskatt på 112 milliarder, at Chelsea blir flyttet til den russiske ærestraktordivisjonen og Stamford Bridge blir demontert, og gjenoppbygget som kjøleskapfabrikk i Russland. Men enten må han ha blingset eller så må det være en alvorlig bug på krystallkulen når det skrives: "mai 2111: Tottenham vinner sitt 3dje seriemesterskap". :P ;)

 

For øvrig var bladet spekket med kvalitetsartikler, og særlig må jeg fremheve Stein Eriksens analyser. Som vanlig faller hans tanker veldig sammen med mine.

 

God lesning! :)

 

Og takk til redaksjonen og bidragsyterne!

Link to comment
Share on other sites

Slenger meg på dette. Dette nummeret var veldig etter min smak. En herlig blanding av fortid, nåtid og fremtid.

 

Eivind's skråblikk denne ganger var innertier!

 

Når det gjelder å være enig i vurderinger: Bård's vurdering av Kolo Toure treffer 100% med mine egne synspunkter.

 

Så var "dagboken" tilbake i ny innpakkning. Strålende!!

Link to comment
Share on other sites

Guest Kimter

Henger meg på dette også. Fikk bladet igår og har lest det fra perm til perm med det samme jeg fikk det. Vi har nok det beste bladet i Norge vil jeg kanskje si :D . Eneste jeg utsetter på er nettsiden vår som kan bli bedre, men tror ikke vi kan kritisere noen. De som holder på med suoprterklubbben gjør en stor jobb på frivilig basis!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest Marius

Fint at det er kommet flere skribenter til. Personlige meninger farger selvsagt mye av artiklene som skrives, og det er viktig at det ikke kun er Magnus og Bårds "meninger" som kommer på trykk. Selv om de er redaktører behøver ikke hele ASCN dele deres syn. Hvilket fort kan bli tilfellet for mange da inntrykket kan være at redaktørene sitter på "sannheten".

 

De som tolker dette som kritikk fra meg tar feil. Er stort sett alltid enig i det Ans Red skriver, hvilket også var tilfellet i hans vurderinger angående Toure. En god artikkel!

 

TGP 5 har litt av alt. Og alt er meget bra.

Link to comment
Share on other sites

Enig i at mangfold er viktig. For å få det må de som har anledning stille opp og delta. Redaktørene har søkt etter og fått flere skribenter. Det etter å ha dradd store deler av lasset alene innledningsvis. Produktet utvikles stadig, og kanskje (bare kanskje) med unntak av jubileumsnummeret var dette en ny høydare. Etter min smak.

 

...., men at Toure er "det svakeste ledd" er spot on.

 

Det eneste jeg stiller meg noe spørrende til er år 2111. Det er forskjell på ironi og idioti, Eivind. Dette skjer selvfølgelig ikke! Det riktige er at i 2111 vinner Tottenham en diplom under sommerturneringen på La Manga.

Link to comment
Share on other sites

Det eneste jeg stiller meg noe spørrende til er år 2111. Det er forskjell på ironi og idioti, Eivind. Dette skjer selvfølgelig ikke! Det riktige er at i 2111 vinner Tottenham en diplom under sommerturneringen på La Manga.

5961[/snapback]

 

ja, var veldig i tvil her. neste tall som virkelig ender på en er jo 11111, men jeg vurderte det dit hen at tottenham, med dagens mildt positive utvikling, ville kunne klare et seriemesterskap før den tid.

history may prove me wrong.

Link to comment
Share on other sites

Ypperlig! :D

 

Trist at Luke Webb etter all sannsynlighet forlater klubben, men håper han fortsetter å være en fast skribent i TGP. Vi kunne trenge "litt inside-information" ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Lynet

Hei Bård og Magnus!

 

Jeg blir mer og mer imponert over det dere klarer å produsere fra gang til gang. Jeg formoder at dere har andre jobber å passe også.... Glimrende! :angry:

Link to comment
Share on other sites

Guest Reyes1337

Fantastisk blad, helt klart norges beste supporterblad :( Blir så glad hver gang jeg plukker det opp fra postkassa, at det er helt sykt ! Fikk faktisk med min artikkel i dette bladet, det er alltid hyggelig ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...