bergkampje Posted June 15, 2008 Report Share Posted June 15, 2008 Real vil ha hele 15€ mil for han! Jeg sier heller tvilsomt, men et rykte er et rykte;) Link fra skysports: http://www.skysports.com/story/0,19528,11670_3694300,00.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amsen Posted June 15, 2008 Report Share Posted June 15, 2008 Spennende, men sentrale midtbanespillere har vi nok av fra før Link to comment Share on other sites More sharing options...
hermz Posted June 15, 2008 Report Share Posted June 15, 2008 Nei, takk! Ønsker heller en spiller med litt erfaring. 15 € mil var uansett alt for mye. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted June 15, 2008 Report Share Posted June 15, 2008 Når han sier at hans største drøm er å spille for Real Madrids førstelag en gang i fremtiden, så vil jeg ikke ha ham om vi får napp engang. Dette betyr bare at med en gang han begynner å nærme seg verdensstjernestatus i Arsenal, vil Real ligge på lur i hvert eneste overgangsvindu, og vi vil få en situasjon noe a'la Ronaldo i United. Sikkert et stort talent, men nei takk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkamp88 Posted June 15, 2008 Report Share Posted June 15, 2008 Spennende, men sentrale midtbanespillere har vi nok av fra før Unge sentrale midtbane spillere har vi nok av, trenger en god med litt mer rutine Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hugo Posted June 16, 2008 Report Share Posted June 16, 2008 Når han sier at hans største drøm er å spille for Real Madrids førstelag en gang i fremtiden, så vil jeg ikke ha ham om vi får napp engang. Dette betyr bare at med en gang han begynner å nærme seg verdensstjernestatus i Arsenal, vil Real ligge på lur i hvert eneste overgangsvindu, og vi vil få en situasjon noe a'la Ronaldo i United. Sikkert et stort talent, men nei takk. Stiller meg helt bak dette Helmik'n Et slikt oppstyr hver silly-season hadde ikke hjertet mitt tålt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.