Jump to content

Dagens glad melding fra Hleb


Verminator5

Recommended Posts

I følge Skysports.com uttaler Hleb at han ikke har noe ønske om å forlate Arsenal:D

Skysports.com er vel den mest pålitelige kilden på balløya, så det er god grunn til å tro at det faktisk er sant det som blir skrevet.

 

http://www.skysports.com/story/0,19528,11670_3622831,00.html

 

 

Stemmer dette klikker jeg i vinkler, hadde vært som en signering igjen:) En av favoritt spillerne mine på dette laget og hadde blitt meget trist hadde han dratt. Eneste problemet er at rett før dette kom ut skrev jo skysports at barca og real var i kampen om signeringen hans, vet ikke helt hva man skal tro?

Link to comment
Share on other sites

I følge Skysports.com uttaler Hleb at han ikke har noe ønske om å forlate Arsenal:D

Skysports.com er vel den mest pålitelige kilden på balløya, så det er god grunn til å tro at det faktisk er sant det som blir skrevet.

 

http://www.skysports.com/story/0,19528,11670_3622831,00.html

 

 

Stemmer dette klikker jeg i vinkler, hadde vært som en signering igjen:) En av favoritt spillerne mine på dette laget og hadde blitt meget trist hadde han dratt. Eneste problemet er at rett før dette kom ut skrev jo skysports at barca og real var i kampen om signeringen hans, vet ikke helt hva man skal tro?

 

Synest det er rart at Helb vil til en annen klubb, han har alt for mange dårlige kamper til at han skal kunne klare og få en fast plass på noen andre storlag enn vårt.

Link to comment
Share on other sites

Han sier også at "hvis jeg går er det til en annen liga" - så kan tolke det dithen at han er i tenkeboksen...

Sant nok, men han virket ganske bestemt på at han hadde kontrakt til 2010. Som tidligere nevnt kommer han aldri til å bli noe annet enn benkefyll i real, barca og inter.

Link to comment
Share on other sites

Han kan jo selvsagt ikke garrantere at han ikke drar. Man vet aldri hvordan ting kan utvikle seg, men han sa at det bare var EN klubb i England for ham. Og det er virkelig godt å høre.

Og hvis hleb hadde dratt til Real, Inter eller Barcelona er jeg sikker på at han hadde vært mye mer enn bare benkfyll. Hleb er en virkelig god spiller, som vi trenger!

Ikke gi Hleb forræder stempelet, får det har ham på ingen måte fortjent, ennda hvertfall. Men jeg er veldig overbevist om at han blir :(

Link to comment
Share on other sites

Hleb hadde blitt mye mer en bare stallfyll i Real, Barca eller Inter. Hleb er en klassespiller som hadde vært en solid forsterkning for alle tre!

 

 

Yepp. Enig der!

 

Synest Hleb er en spiller i verdensklassen når han har dagen sin..han løfter jo hele laget med sine løpe og driblinger :(

Link to comment
Share on other sites

Hleb hadde blitt mye mer en bare stallfyll i Real, Barca eller Inter. Hleb er en klassespiller som hadde vært en solid forsterkning for alle tre!

 

 

Yepp. Enig der!

 

Synest Hleb er en spiller i verdensklassen når han har dagen sin..han løfter jo hele laget med sine løpe og driblinger :(

Er både enig og uenig. Spiller han som han har gjort for oss i år, så er han definitivt noe mer enn bare stallfyll i de nevnte klubbene, men det er nå desverre sånn at ikke alle blomstrer i sin nye klubb, og dette gjør at det finnes "store" navn i store klubber som ikke får ut sitt beste. Hvis Hleb drar, tipper jeg han passer best i Barcelona som spiller sjapp og teknisk fotball, sånn som oss...

Link to comment
Share on other sites

Han kan jo selvsagt ikke garrantere at han ikke drar. Man vet aldri hvordan ting kan utvikle seg, men han sa at det bare var EN klubb i England for ham. Og det er virkelig godt å høre.

Og hvis hleb hadde dratt til Real, Inter eller Barcelona er jeg sikker på at han hadde vært mye mer enn bare benkfyll. Hleb er en virkelig god spiller, som vi trenger!

Ikke gi Hleb forræder stempelet, får det har ham på ingen måte fortjent, ennda hvertfall. Men jeg er veldig overbevist om at han blir :(

Mange fotballspillere som er bedre enn Hleb som har sliti benkene i de klubbene der!

 

Hleb hadde blitt mye mer en bare stallfyll i Real, Barca eller Inter. Hleb er en klassespiller som hadde vært en solid forsterkning for alle tre!

 

 

Yepp. Enig der!

 

Synest Hleb er en spiller i verdensklassen når han har dagen sin..han løfter jo hele laget med sine løpe og driblinger :o

Er både enig og uenig. Spiller han som han har gjort for oss i år, så er han definitivt noe mer enn bare stallfyll i de nevnte klubbene, men det er nå desverre sånn at ikke alle blomstrer i sin nye klubb, og dette gjør at det finnes "store" navn i store klubber som ikke får ut sitt beste. Hvis Hleb drar, tipper jeg han passer best i Barcelona som spiller sjapp og teknisk fotball, sånn som oss...

[/quote

Nå må vi være litt realistiske her og da. Hleb har spilt 3 sesonger i Arsenal men har bare hatt en god sesong. Også i år har han vært litt av og på selv om han har vært mye bedre enn i de 2 første sesongene.

Dessuten har ikke Hleb et så stort navn enda og det ser ut til å være viktigere enn kvalitet i barca og real:P

Link to comment
Share on other sites

Synes ikke dette intervjuet er noe å hoppe i taket for. Han sier jo ikke at han blir heller... Virker for meg som at han bare prøver å bygge opp litt goodwill i tilfelle han ikke får den overgangen han vil ha.

 

Uansett, Hleb er unnværlig. Han har mange bra kamper for oss, men han hverken scorer eller gir målgivende pasninger nok for en spiller av hans kaliber. Ikke misforstå, jeg håper Hleb blir. Men da må det være fordi han vil spille for Arsenal, og ikke fordi hverken Inter, Barca eller Real vill gi nok for han. Hleb har en jobb å gjøre, både med spillet sitt og holdningen sin, før jeg kan skjønne at han har en fremtid hos oss.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...