Jump to content

2008.07.19 Barnet B


Andain

Recommended Posts

  • Replies 135
  • Created
  • Last Reply

Og i intervjuet etter kampen gir Wenger sine refleksjoner.

 

Han sier at laget i andre omgang selvsagt får en lettere oppgave enn laget i første. I andre omgang er Barnet noe trettere, og unge Arsenalbein kan da la krigen ligge og spille enkel fotball.

 

Han sa at han syntes Ramsey virket noe trett, at Adebayor er på plass over helgen, at han er fornøyd med at ingen ble skadet og at Arsenal er i markedet for å kjøpe 1 til 2 nye spillere ;)

Link to comment
Share on other sites

Det er grenser for hvor mange signeringer som er nødvendig også, da. En defensiv midtbane er etter min mening det eneste vi trenger nå dersom ingen fler forsvinner.

 

I tillegg trenger vi en keeper og en midtstopper. Det er i allefall min mening. Toure Gallas fungerte ikke godt nok sammen. Og bakerst har vi jo mister average og det holder ikke for seriegull.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Bare for å klarne opp i noe: Jay Simpson er født i 1988, dvs han er eller blir 20 i år. Han er en spennende spiller og var vel med i troppen og muligens på benken i seriekamp på slutten av sesongen. Han hadde ett glimrende låneopphold i Carlisle eller Millwall hvor han ble kåret til månedens unge spiller ved to anledninger så vidt jeg kan huske. Han spillte vel mest ving i League 1.

 

 

--- Ashburton Grove is going to be our new home. ---

Link to comment
Share on other sites

Bare for å klarne opp i noe: Jay Simpson er født i 1988, dvs han er eller blir 20 i år. Han er en spennende spiller og var vel med i troppen og muligens på benken i seriekamp på slutten av sesongen. Han hadde ett glimrende låneopphold i Carlisle eller Millwall hvor han ble kåret til månedens unge spiller ved to anledninger så vidt jeg kan huske. Han spillte vel mest ving i League 1.

 

 

--- Ashburton Grove is going to be our new home. ---

 

Han ble vell også kåret til årets spiller i League 1 :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...