Jump to content

2008.07.19 Barnet B


Andain

Recommended Posts

Hvis jeg betaler 3.99 og subscriber til Arsenal tv online vil jeg da få sett kampen mot Barnet direkte ved å gå inn på livesendinga. Kan dere hjelpe til med et svar.

 

Ja, du får også sett Emirates Cup og mange intervjuer samt higlights fra tidlige kamper

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 135
  • Created
  • Last Reply

Hvis jeg betaler 3.99 og subscriber til Arsenal tv online vil jeg da få sett kampen mot Barnet direkte ved å gå inn på livesendinga. Kan dere hjelpe til med et svar.

 

Ja, du får også sett Emirates Cup og mange intervjuer samt higlights fra tidlige kamper

Takk for svar. Er du selv medlem Amsen?

Link to comment
Share on other sites

Litt skuffende at Vela ikke skal være med, må jeg innrømme, men det skal bli veldig spennende å se hva denne nye unggutten kan gjøre.

 

Vito Mannone

Bacary Sagna - Justin Hoyte - Håvard Nordtveit - Gael Clichy

Theo Walcott - Jack Wilshere - Aaron Ramsey - Armand Traore

Nicklas Bendtner - Nacer Barazite

 

Dette er siste gang jeg tipper lag. Måtte omrokkere litt bakover siden Vela ikke var med, da jeg ville ha Traore opp på vingen. I tillegg har jeg fått troa på at Sagna starter, og at Hoyte kan brukes ved siden av Håvard. Det som er litt spesielt er at det kun er Håvard som er nærmest sikker i denne startoppstillingen, da han er den eneste skikkelige midtstopperen.

 

På midtbanen er nok Walcott bankers om han ikke starter på topp. Ellers håper jeg på Wilshere sentralt ved siden av Ramsey slik at vi får sett hva de kan utrette. Spesielt Wilshere er jeg spent på. På venstrevingen gledet jeg meg til å se Vela, men når han ikke skal være med så gleder jeg meg kanskje enda mer til å se Traore. Mannen som imponerte meg enormt på vingen forrige sesong (på reservelaget) og som jeg forventer mye av fremover, om ikke allerede denne sesongen.

 

På topp håper jeg vi får se Bendtner - Barazite. Et meget spennende spisspar som meget vel kan spille sammen i Premier League og Champions League i fremtiden. Tror de står godt til hverandre. Begge to er goalgettere av rang, og spillestilene passer godt sammen.

Link to comment
Share on other sites

Å gjette hvilket lag som starter er nesten umulig, men for gøy kan jeg jo komme med et forslag. For å gjøre sjansen for å ha rett mindre enn mikroskopisk tar jeg med innbyttene også. Denne Coquelin tror jeg ikke vi får se noe til. Tydligvis ikke Vela heller. Det blir neppe benyttet tre keepere, så Szczesny får kun for fremmøte.

 

Almunia (Fabianski)

Sagna (Ogogo), G.Hoyte (Rodgers), Nordtveit (Steer), Clichy (J.Hoyte)

Barazite (Dunne), Denilson (Wilshere), Randall (Lansbury), Ramsey (Traore)

Walcott (Simpson), Bendtner (Rui Fonte)

 

Skal bli godt å få noe annet å bruke de rød-hvite cellene på enn Hlebayor og andre forvirrede sjeler. GI GASS!!

Link to comment
Share on other sites

OFFISIELT LAG:

Almunia

Sagna - Hoyte - Nordtveit - Clichy

Ramsey - Denilson - Lansbury - Traore

Walcott - Bendtner

 

Veldig spennende lag dette. Skuffende at Nacer og Wilshere ikke er med, men blir gøy å se Ramsey, Traore og Lansbury - og Nordtveit selvfølgelig.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...