Jump to content

2008.07.19 Barnet B


Andain

Recommended Posts

Muren skulle vært plassert lenger mot vår høyre, skjønner ikke at det er noe å diskutere engang. Jeg er ikke uenig i at våre spillere er for passive, men det endrer ikke det faktum at muren er dårlig plassert. Almunia er ansvarlige for å sette muren der den skal være, det gjorde han ikke godt nok.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 135
  • Created
  • Last Reply

Muren er Almunias ansvar. Det er han som bestemmer hvor den skal stå

 

BE

 

Muren står rett den, før ballen blir dytta til side i forkant av skuddet..

 

Det er helt korrkt Balsnes. Begynner å bli fryktelig irriterende den idiotiske klaginga på Almunia nå. Her har en tydeligvis ikke fotball i hodet. En blind bestemor ser at muren er riktig. Feilen er når muren fortsatt står stille når ballen flyttet til siden.

 

Litt kjapt ute med konklusjonene her Morten. Jeg kritiserte ikke almunia. Jeg har ikke en gang sett målet. Jeg bare påpekte at muren er Almunias ansvar. Det er vel ingen som er uenige i det?

 

BE

 

Hehe. Muren står greit den,men når ballen blir spilt på tvers ved siden av muren er det forsvaret som må følge med, noe de ikke gjør her.

Veldig feriepreg så langt og litt fantasiløst.

 

Ellers enig i at Ramsay har vært god.

Link to comment
Share on other sites

Mannone

 

Ogogo(?) - G.Hoyte - P.Rodgers - Steer

 

Randall - Wilshere - Barazite - Coquelin

 

Simpson - Rui Fonte

 

Litt usikker på navn og posisjoner, men skulle være i nærheten av laget i andre omgang dette.

 

Mannone

Ogogu, Rodgers, Hoyte, Steer

Wilshere, Coquelin, Randall, Barazite

Simpson, Rui Fonte

 

Kan denne gjengen snu dette?

Link to comment
Share on other sites

Meget bra både Barazite og Wiltshire,men Randall styrer midtbanen meget bra.

 

Uenig med deg når det gjelder Barazite. Synes han har vært skuffende i en ellers glimrende midtbanefirer. Blant annet 3-4 upresise pasninger..

Link to comment
Share on other sites

Simpson er da ikke 17 år. 19. Og jeg har fått litt inntrykk av at han er en "lost man". Dvs stort potensiale og et bra låneopphold i Millwall, men ikke de ekstreme kvalitetene man må ha for å slippe til på Emirates.

Nei, men han er vel nr. 17.

 

EDIT: Barazite!

 

EDIT2: Nei, Simpson er visst nr 23.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...