Jump to content

Top 100


Ravenghost

Recommended Posts

Ser at det er laget (for noen uker siden) en liste over topp 100 utlendinger i Premier League gjennom tidene. På topp er Eric Cantona, men jeg lurer på; hvor god var han egentlig?? Fortjener han virkelig å være foran Bergkamp og Henry. Jeg syns personlig Cantona er litt oppskrytt og synes ikke en spiller som bare var på topp i noen få år, fortjener en slik seier i en kåring. Hva mener dere?

Link to comment
Share on other sites

Ser at det er laget (for noen uker siden) en liste over topp 100 utlendinger i Premier League gjennom tidene. På topp er Eric Cantona, men jeg lurer på; hvor god var han egentlig?? Fortjener han virkelig å være foran Bergkamp og Henry. Jeg syns personlig Cantona er litt oppskrytt og synes ikke en spiller som bare var på topp i noen få år, fortjener en slik seier i en kåring. Hva mener dere?

Bergkamp og Zola har vel av mange blitt regnet som de beste og mest betydningsfulle spillerne.

Link to comment
Share on other sites

Nå skal man ikke legge for mye i statistikker.

 

Glemmer ikke Cantona mot en eller annen klubb da han først driblet av et par mann før han chippet ballen i krysset. Og for en feiring. Fram med kassa og armene ut. "Hva synes dere? Greit nok, eller?". Litt av en spiller.

 

http://www.youtube.com/watch?v=wRHxjattf5E dette målet tipper jeg du snakker om :)

Link to comment
Share on other sites

Hvem som var best av Henry og Cantona?

Det er vel ikke mye å fundere på. :) Ingen tvil THIERRY HENRY.

 

 

Henry mangler jo å sparke ned tilskuere og alt som kom i hans vei. Sikkert derfor Cantona vant, han gjorde jo tross alt ting som ingen andre gjorde :P

Link to comment
Share on other sites

Ser at det er laget (for noen uker siden) en liste over topp 100 utlendinger i Premier League gjennom tidene. På topp er Eric Cantona, men jeg lurer på; hvor god var han egentlig?? Fortjener han virkelig å være foran Bergkamp og Henry. Jeg syns personlig Cantona er litt oppskrytt og synes ikke en spiller som bare var på topp i noen få år, fortjener en slik seier i en kåring. Hva mener dere?

 

Noen mulighet for å få tak i en link til denne lista?

Link to comment
Share on other sites

Blir vel litt tåpelig å sammenlgne målstatistikken til en spiss og en midtbanespiller. Dog er jeg helt enig i at Cantona ikke er like god som Bergkamp og Henry, ettersom han ikke dominerte over like lange perioder som våre to legender! For all del, franskmannen er en legende som er en av de beste utlendingene i ligaen gjennom tiden. Den beste er han derimot ikke :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...