Jump to content

Raul Albiol


Hugo

Recommended Posts

Ny Valencia spiller! Ifølge http://www.sundaymirror.co.uk/sport/footba...98487-20388970/ så er vi på jakt etter Albiol! Definitivt en spennende og god spiller, i tilegg bare 22 år. Stakars Valencia! De kan bli ranet til sommeren, hadde ikke gjort meg noe om vi hadde bidratt til det :ph34r: Veldig deilig og endelig bli linket til en forsvars spiller, for føler det er der vi trenger det ;)

Link to comment
Share on other sites

Ny Valencia spiller! Ifølge http://www.sundaymirror.co.uk/sport/footba...98487-20388970/ så er vi på jakt etter Albiol! Definitivt en spennende og god spiller, i tilegg bare 22 år. Stakars Valencia! De kan bli ranet til sommeren, hadde ikke gjort meg noe

om vi hadde bidratt til det :ph34r: Veldig deilig og endelig bli linket til en forsvars spiller, for føler det er der vi trenger det ;)

 

og da tar vi gjerne hildebrand, silva og villa i samme slengen ja. 4 nye til arsenal hadde vært perfekt

Link to comment
Share on other sites

Ny Valencia spiller! Ifølge http://www.sundaymirror.co.uk/sport/footba...98487-20388970/ så er vi på jakt etter Albiol! Definitivt en spennende og god spiller, i tilegg bare 22 år. Stakars Valencia! De kan bli ranet til sommeren, hadde ikke gjort meg noe

om vi hadde bidratt til det ;) Veldig deilig og endelig bli linket til en forsvars spiller, for føler det er der vi trenger det :)

 

og da tar vi gjerne hildebrand, silva og villa i samme slengen ja. 4 nye til arsenal hadde vært perfekt

 

Ambisiøst :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Ny Valencia spiller! Ifølge http://www.sundaymirror.co.uk/sport/footba...98487-20388970/ så er vi på jakt etter Albiol! Definitivt en spennende og god spiller, i tilegg bare 22 år. Stakars Valencia! De kan bli ranet til sommeren, hadde ikke gjort meg noe

om vi hadde bidratt til det :( Veldig deilig og endelig bli linket til en forsvars spiller, for føler det er der vi trenger det ;)

 

og da tar vi gjerne hildebrand, silva og villa i samme slengen ja. 4 nye til arsenal hadde vært perfekt

 

Ambisiøst :ph34r:

jepp! er vel lite trolig ja, men det trengs mer enn en ny spiller inn i dagens stall for at arsenal skal bli en reel utfordrer til tittelen, og da er det vel bare å forsyne seg med gode spillere fra et valencia lag i fritt fall...;-) ;) B) :)

Link to comment
Share on other sites

Har du sett over lang tid at han er treg, eller hva det bare i dag?

Dessuten kan vel alle ha en dårlig dag på jobben og jeg syntes det blir feil å dømme Albiol etter kun en enkeltkamp.

Uansett vil jeg ikke ha han, føler at vi ikke har bruk for han. Vil heller satse på våre egne spillere.

Link to comment
Share on other sites

Har du sett over lang tid at han er treg, eller hva det bare i dag?

Dessuten kan vel alle ha en dårlig dag på jobben og jeg syntes det blir feil å dømme Albiol etter kun en enkeltkamp.

Uansett vil jeg ikke ha han, føler at vi ikke har bruk for han. Vil heller satse på våre egne spillere.

Jada han kan ha hatt en dårlig dag men tror ikke det bare var idag han var treg :ph34r: . Du kan ha en dårlig dag på jobben men det endrer nok ikke på hurtigheten din. Har ikke fokusert så veldig på albiol tidligere, selv om jeg har sett en del Valencia kamper men han virket relativt dårlig.

Link to comment
Share on other sites

Blir vel sånn med valencia i år som det var med Arsenal i fjord. Real madrid var jo på jakt etter alle spillerene våre så og si. Men vi kommer neppe til å være så agresive. Tviler på wenger hamstrer inn 3-4 spillere.

Link to comment
Share on other sites

Blir vel sånn med valencia i år som det var med Arsenal i fjord. Real madrid var jo på jakt etter alle spillerene våre så og si. Men vi kommer neppe til å være så agresive. Tviler på wenger hamstrer inn 3-4 spillere.

nei, de aller fleste vil nok bli overrasket hvis wenger henter mer enn to spillere.

Link to comment
Share on other sites

Blir vel sånn med valencia i år som det var med Arsenal i fjord. Real madrid var jo på jakt etter alle spillerene våre så og si. Men vi kommer neppe til å være så agresive. Tviler på wenger hamstrer inn 3-4 spillere.

nei, de aller fleste vil nok bli overrasket hvis wenger henter mer enn to spillere.

Det jeg også mener.

Link to comment
Share on other sites

Nei takk..

Micha Richards har jo tidligare sagt at han vil til arsenal dersom arsenal vil ha han, og viss city er villig til å selge..

vi bør heller satse på han

Jeg er enig i at Richards ville bli en god signering, men vet ikke om han vil være fornøyd med å være backup siden Wenger ikke vraker verken Sagna, Gallas eller Toure.

Link to comment
Share on other sites

Nei takk..

Micha Richards har jo tidligare sagt at han vil til arsenal dersom arsenal vil ha han, og viss city er villig til å selge..

vi bør heller satse på han

Jeg er enig i at Richards ville bli en god signering, men vet ikke om han vil være fornøyd med å være backup siden Wenger ikke vraker verken Sagna, Gallas eller Toure.

Sagna og Clichy er bombesikre, kanskje Touré også, men hva får deg til å tro at Gallas er sikker? Spør du meg så er de senere uttalelser fra Wenger en indikasjon på at Gallas kanskje kan være ferdig (eller i det minste vrakbar) i Arsenal.

 

Når det gjelder ny forsvarer, er jeg mye mer klar for Richards enn alle disse spanjolene og Italienerene som nevnes her inne på forumet, selv om jeg ikke vet om Richards er det absolutt beste vi kan få. Dessverre for oss spiller verdens beste midtstopper på et lag som er vår aller største fiende... :-|

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Arsenal vil ha Spanias og Valencias Raul Albiol. Han kan spille bade midtstopper og defensive midtbane. (Daily Express)

 

Vet ikke hvor seriøst dette ryktet er, men det er i hvert fall et rykte. Har sett noen kamper av Albiol og han virker spennende, mer vet jeg ikke.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Raul Albiol til Real Madrid:

Spansk presse hevder at overgangssummen er rundt 15 millioner euro, som etter torsdagens kurs tilsvarer om lag 135 millioner norske kroner.

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article2655045.ece

 

Jeg spør meg selv, etter ryktene om at Vermaelen koster rundt £10 mill, om det ikke hadde vært bedre å punge ut ca £3,5 mill ekstra for å fått Albiol til klubben. Det kan selvsagt stå på at Real Madrid var på banen, og at Albiol selv er spanjol.

 

Ønsker ikke å gi noen dom av kjøpet Vermaelen helt ennå, men Raul Albiol er en av de stopperne jeg helst skulle sett i Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Raul Albiol til Real Madrid:

Spansk presse hevder at overgangssummen er rundt 15 millioner euro, som etter torsdagens kurs tilsvarer om lag 135 millioner norske kroner.

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article2655045.ece

 

Jeg spør meg selv, etter ryktene om at Vermaelen koster rundt £10 mill, om det ikke hadde vært bedre å punge ut ca £3,5 mill ekstra for å fått Albiol til klubben. Det kan selvsagt stå på at Real Madrid var på banen, og at Albiol selv er spanjol.

 

Ønsker ikke å gi noen dom av kjøpet Vermaelen helt ennå, men Raul Albiol er en av de stopperne jeg helst skulle sett i Arsenal.

 

du har et meget godt poeng

Link to comment
Share on other sites

Raul Albiol til Real Madrid:

Spansk presse hevder at overgangssummen er rundt 15 millioner euro, som etter torsdagens kurs tilsvarer om lag 135 millioner norske kroner.

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article2655045.ece

 

Jeg spør meg selv, etter ryktene om at Vermaelen koster rundt £10 mill, om det ikke hadde vært bedre å punge ut ca £3,5 mill ekstra for å fått Albiol til klubben. Det kan selvsagt stå på at Real Madrid var på banen, og at Albiol selv er spanjol.

 

Ønsker ikke å gi noen dom av kjøpet Vermaelen helt ennå, men Raul Albiol er en av de stopperne jeg helst skulle sett i Arsenal.

 

du har et meget godt poeng

Hvis han er god nok for Real, noe de såklart mener han er, ville han nok ikke gått til Arsenal. Vi hadde nok ikke kommet til enighet om lønna og hvis vi mot formodning fikk han ville AC Milan, Real, eller Barca kjøpt han et par år senere hvis han gjorde det bra.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...