Jump to content

Hvilken av våre spillere har faktisk vært Arsenal-supportere?


Parsifal

Recommended Posts

Jeg lurer på om noen kunne hjelpe meg med å finne ut hvilken av Arsenal-spillere, nåværende eller tidligere, er Arsenal-supportere?

 

Jeg vet at Charlie George er Gooner, men så vidt jeg vet, er ingen i nåværende stall det. Skjønt, Adebayor slår både hardt og stolt på klubbmerket på trøya hver gang han feirer en skåring. B)

 

Hvem andre?

 

Takk på forhånd for alle svar.

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Husker en repotasje en stund tilbake(husker ikke helt hvor fra..kanskje arsenal mag?) Hvor Van Persie sitter som tenåring på gutterommet i arsenal drakt. Han var vel fan av flere klubber slik man er på den alderen men den telles spør du meg :) Og Adebayor har følgt med arsenal en stynd da hans store idol var Kanu. Theo Walcott har også fulgt med på arsenal begrunnet Henry. Men spillere som Adams og..Cole(cunt) har også en lang historie i arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Husker en repotasje en stund tilbake(husker ikke helt hvor fra..kanskje arsenal mag?) Hvor Van Persie sitter som tenåring på gutterommet i arsenal drakt. Han var vel fan av flere klubber slik man er på den alderen men den telles spør du meg :) Og Adebayor har følgt med arsenal en stynd da hans store idol var Kanu. Theo Walcott har også fulgt med på arsenal begrunnet Henry. Men spillere som Adams og..Cole(cunt) har også en lang historie i arsenal.

 

Theo er Liverpool fan ;)

Det husker jeg fra i fjor når det nærmet seg en overgang :)

Link to comment
Share on other sites

Husker en repotasje en stund tilbake(husker ikke helt hvor fra..kanskje arsenal mag?) Hvor Van Persie sitter som tenåring på gutterommet i arsenal drakt. Han var vel fan av flere klubber slik man er på den alderen men den telles spør du meg :) Og Adebayor har følgt med arsenal en stynd da hans store idol var Kanu. Theo Walcott har også fulgt med på arsenal begrunnet Henry. Men spillere som Adams og..Cole(cunt) har også en lang historie i arsenal.

 

Theo er Liverpool fan ;)

Det husker jeg fra i fjor når det nærmet seg en overgang :)

 

Var det ikke Theo det debattertes skikkelig hvem han var fan av, da? Noen sa han var Poolfan, og noen sa han var Arsenalfan. Jeg velger å tro det siste, helt til det graves frem skikkelige kilder hvor det står svart på hvitt at han er Poolfan.

Link to comment
Share on other sites

Husker en repotasje en stund tilbake(husker ikke helt hvor fra..kanskje arsenal mag?) Hvor Van Persie sitter som tenåring på gutterommet i arsenal drakt. Han var vel fan av flere klubber slik man er på den alderen men den telles spør du meg :) Og Adebayor har følgt med arsenal en stynd da hans store idol var Kanu. Theo Walcott har også fulgt med på arsenal begrunnet Henry. Men spillere som Adams og..Cole(cunt) har også en lang historie i arsenal.

 

Theo er Liverpool fan ;)

Det husker jeg fra i fjor når det nærmet seg en overgang :)

 

Var det ikke Theo det debattertes skikkelig hvem han var fan av, da? Noen sa han var Poolfan, og noen sa han var Arsenalfan. Jeg velger å tro det siste, helt til det graves frem skikkelige kilder hvor det står svart på hvitt at han er Poolfan.

 

Etter det jeg har hørt/lest har Theo blitt påvirka av faren som er en stor pool supporter, men av det jeg husker var han ikke like stor fan som faren. Holdt med dem bare fordi faren gjorde det...var noe sånt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kom på at Henry erklærte seg som Arsenalfan etter at han gikk til Barcelona. Bergkamp har også hjertet sitt i Arsenal, nær sagt selvsagt. :)

Link to comment
Share on other sites

Pires har vel også hjertet sitt godt plassert i klubben (?)

 

Ja, Pires også selvsagt. Han er kanskje den som oftest erklærer sin kjærlighet til Arsenal i media. :)

 

Ikke for å gå off-topic her, men Kevin Costner er ihuga Arsenal-fan, men han har heldigvis aldri spilt for klubben. ;) Han var på Highbury og så Gunners mens han var i England under innspillingen av Robin Hood. Han sa at stemningen der overgikk alt han hadde opplevd, og han ble gooner der og da. Kult...:)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...