Jump to content

Tippeligaen 2008


Mr Chapman

Recommended Posts

  • Replies 85
  • Created
  • Last Reply

Godset slår Viking?! Det kan man glemme allerede nå. Godset har fått juling i den siste halvdelen av sesongen. I omtrent alle kampene.

 

Haha, busted!!

 

 

"Godset til jeg dør! Godset til jeg, Godset til jeg, Godset til jeg DØR!"

Link to comment
Share on other sites

Skulle ønske Mjølner var i Tippeligaen...

Forresten: Viking eller Rosenborg tar brosje.

Håper på Rosenborg.

B)

 

Haha, Mjølner, ja... :)

 

Viking tapte, Rosenborg tapte.

 

Men hva gjør vel det; VI slo Stabæk! Deilig som pokker.

 

:)

Gratulerer Unitedfan...NOT

:-|

Er vell bare å gratulere dere i Tromsø og Unitedfan...not.....NOT!

 

Var ikke noen hyggelig helg dette, Arsenal taper, Spudz vinner, Viking taper, hva blir det neste?

Link to comment
Share on other sites

Tromsø er et strålende lag.

Som har en sjuk fordel med kunstgras sitt oppe i nord, og snø over halvparten av sesongen. Ser hvordan det går hjemme og hvordan de driter seg når dem kommer på bortebane...

Link to comment
Share on other sites

Hæ? Hva fa*n?! :proud:

 

Det har vært snø på banen i EN av årets hjemmekamper. Og man ser jo dine kunnskaper om Norsk Fotball her, for hvert fall etter som jeg har fått med meg har vi tatt 20 poeng på bortebane, nest mest i hele forbanna Tippeligaen! Kun fire poeng mindre enn det vi har kapret hjemme.

Link to comment
Share on other sites

Hæ? Hva fa*n?! :proud:

 

Det har vært snø på banen i EN av årets hjemmekamper. Og man ser jo dine kunnskaper om Norsk Fotball her, for hvert fall etter som jeg har fått med meg har vi tatt 20 poeng på bortebane, nest mest i hele forbanna Tippeligaen! Kun fire poeng mindre enn det vi har kapret hjemme.

Hehe, var bare en dårlig spøk. Beklager det, skulle spart meg. Full fortjent at dem kommer på 3. plass sjølv om dem ikke slo Viking noen gang denne sesongen. :P

 

Men; er det bare jeg som syntes det blir mer og mer kunstgress i Tippeligaen? Tromsø, Bodø Glimt, Aalesund, Sandefjord, Odd Grenland, og snart Stabæk. Alt for mykje, fotball skal spillest på naturgras, dermed BASTA.

(Men jeg er forståelig til at Tromsø og Bodø Glimt har kunstgress)

Link to comment
Share on other sites

Hæ? Hva fa*n?! :proud:

 

Det har vært snø på banen i EN av årets hjemmekamper. Og man ser jo dine kunnskaper om Norsk Fotball her, for hvert fall etter som jeg har fått med meg har vi tatt 20 poeng på bortebane, nest mest i hele forbanna Tippeligaen! Kun fire poeng mindre enn det vi har kapret hjemme.

Hehe, var bare en dårlig spøk. Beklager det, skulle spart meg. Full fortjent at dem kommer på 3. plass sjølv om dem ikke slo Viking noen gang denne sesongen. :P

 

Men; er det bare jeg som syntes det blir mer og mer kunstgress i Tippeligaen? Tromsø, Bodø Glimt, Aalesund, Sandefjord, Odd Grenland, og snart Stabæk. Alt for mykje, fotball skal spillest på naturgras, dermed BASTA.

(Men jeg er forståelig til at Tromsø og Bodø Glimt har kunstgress)

 

Hehe, overreagerte kanskje litt! :P

 

Er enig i at fotball skal spilles på naturgrass! Men dessverre er det vanskelig for lag her i Nord og lage en spillbar naturgressbane, før på Alfheim var det som å spille på en potetåker.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...