Jump to content

Var DETTE vendepunktet????


ArsGun

Recommended Posts

La meg starte med å si at dette er ikke alene pga resultatet, og at jeg vet at Milan ikke spilte opp mot sitt aller beste. Dette er et utslipp for sann glede over å se en FYRVERKERI av en fotballkamp!!

 

Det er lenge, LENGE, siden jeg har sett Milan blitt så til de grader rundspilt på sin egen hjemmebane, om jeg noen gang har sett det faktisk. Makan til pasningspill, finter og overlapp som Arsenal gjorde i dag er det også lenge siden jeg har sett. Ball possession 60% Arsenal sier det aller, aller, meste. Milan ble utspilt og latterligjort av et fotballag som har en snittalder på 5,5 år under Milan (og det er fordi Pato på 18 trekker ned Milan sitt snitt).

 

Senderos var ENORM i forsvar, Fabregas og Flamini eide midtbanen og vinger/sidebacker gjorde livet virkelig surt for Milans forsvar. Adebayor var en konstant trussel, og Nesta var gang på gang på bærtur mot han. Rett og slett imponerende! Når ble sist Milan slått ut av CL på hjemmebane??? Når Arsenal fansen sang, og de var imponerende høylytt, "Are you watching Tottenham" så koste ihvertfall undertegnede seg. Resultatet var rett og slett fullt fortjent, og det er det som gjør dette så ekstra gøy og imponerende!

 

Kan dette være "boosten" som for Arsenal på rett spor igjen? Er dette signalet til ManU og Chelsea at de må F*** ikke komme her å tro at sesongen er over for Arsenal sin del? Jeg tror det! Klarer Arsenal å vise halvparten av dette spillet i snitt i de siste kampene i sesongen, så er tittelen på AG 2008!!!

 

Dette ble en ENORM dag!!!

Link to comment
Share on other sites

Vendepunkt? Nei. Det er noe Spurs driver med. Her er det forward always. Det er bare farten som varierer litt innimellom.

 

Ok, jeg tar den. Burde skrevet: "Sett i lys av vår dårlige form den siste tiden; var DETTE vendepunktet??" ;-)

Link to comment
Share on other sites

Vendepunkt? Nei. Det er noe Spurs driver med. Her er det forward always. Det er bare farten som varierer litt innimellom.

 

Ok, jeg tar den. Burde skrevet: "Sett i lys av vår dårlige form den siste tiden; var DETTE vendepunktet??" ;-)

 

 

Mener vendepunktet var målet til Bendtner i forrige kamp slik Chaz beskrev i en tråd

Link to comment
Share on other sites

Heeerli kamp. Håper dette er bra for resten av sesongen. Håper på god trekning. Må ligge ved en liten sak som VG skriver, for å illustrere hvor dårlig tidsbegrep de har:

 

"PS! Arsenal synes å trives i Milano. For drøyt to år siden slo laget Inter hele 5-1 på bortebane. Den gangen endte eventyret med finaletap for Barcelona..."

 

Det er da 4,5 år siden vi vant mot Inter der, og da endte vi ikke opp mot Barca...

Link to comment
Share on other sites

Heeerli kamp. Håper dette er bra for resten av sesongen. Håper på god trekning. Må ligge ved en liten sak som VG skriver, for å illustrere hvor dårlig tidsbegrep de har:

 

"PS! Arsenal synes å trives i Milano. For drøyt to år siden slo laget Inter hele 5-1 på bortebane. Den gangen endte eventyret med finaletap for Barcelona..."

 

Det er da 4,5 år siden vi vant mot Inter der, og da endte vi ikke opp mot Barca...

 

Nå var det vel i 2003 at vi vant 5-1 borte mot Inter, så litt mer enn 2 år siden er det nå ;-)

Link to comment
Share on other sites

Vendepunkt? Nei. Det er noe Spurs driver med. Her er det forward always. Det er bare farten som varierer litt innimellom.

 

Kunne ikke vært mer enig. Mot Birmingham var vi dårlige i et par sekunder. Mot Villa slet vi stort, men én kamp er ikke representativt for formen som sådan.

 

At seieren i dag vil gi et enorm psykologisk boost er det dog ingen tvil om. Spesielt varmer måten 2-0 skåringen kom på. Walcott kunne fint lagt seg ned og vunnet tid. I steden spretter han opp før noen får sagt kaka og serverer Adebayor på sølvfat. Slikt skaper lagmoral!

 

La oss håpe det psykologiske løftet vil glatte over den nå økte fysiske slitasjen. Det lukter Barca, Chelsea eller United i kvarten, og det kommer sannelig til å koste krefter.

Link to comment
Share on other sites

Når er trekninga? Hvis det er Manu, Chelsea, Lpool, Barca, Real, Porto, Fenerbache som går videre vil jeg si vi er favoritter om vi møter Fenerbache, Porto eller Lpool, mens vi er underdog om vi møter Manu eller Barca. Møter vi Chelsea eller Real er det så godt som likt...

Link to comment
Share on other sites

Når er trekninga til neste runde? På fredag?

Neste fredag regner jeg med.. Liverpool spiller jo til tirsdan.. :)

 

Kan eventuelt trekke Liverpool/Inter - Et eller annet lag.

 

Noen som vett hvorfor denne kampen er utasatt? Har ikke Liverpool hatt god nok til til å spare spillerne sine kanskje? :D

Link to comment
Share on other sites

Når er trekninga til neste runde? På fredag?

Neste fredag regner jeg med.. Liverpool spiller jo til tirsdan.. :)

 

Kan eventuelt trekke Liverpool/Inter - Et eller annet lag.

 

Noen som vett hvorfor denne kampen er utasatt? Har ikke Liverpool hatt god nok til til å spare spillerne sine kanskje? :D

 

Inter spiller også på San Siro - derfor.

 

Trekkninga er fredag 14. mars.

 

Håper vi ikke får Pool. Da blir det kamper mot dem 1/2., 5. og 8/9. april! Jeeezzzes...

Link to comment
Share on other sites

Vendepunkt? Nei. Det er noe Spurs driver med. Her er det forward always. Det er bare farten som varierer litt innimellom.

 

enig her!

 

etter annenhver/tredjehver helg er det nytt vendepunkt, "nå er vi på gang"!

 

Når er trekninga til neste runde? På fredag?

Neste fredag regner jeg med.. Liverpool spiller jo til tirsdan.. :)

 

Kan eventuelt trekke Liverpool/Inter - Et eller annet lag.

 

Noen som vett hvorfor denne kampen er utasatt? Har ikke Liverpool hatt god nok til til å spare spillerne sine kanskje? :D

 

Inter spiller også på San Siro - derfor.

 

Trekkninga er fredag 14. mars.

 

Håper vi ikke får Pool. Da blir det kamper mot dem 1/2., 5. og 8/9. april! Jeeezzzes...

 

Men L'pool skulle spilt idag og ikke i går når banen var opptatt, er det fordi L'pool ikke fikk anledning å trene på banen dagen før. Er det en regel?

Link to comment
Share on other sites

 

Men L'pool skulle spilt idag og ikke i går når banen var opptatt, er det fordi L'pool ikke fikk anledning å trene på banen dagen før. Er det en regel?

 

Tipper at det er en regel ja. Dessuten så skal man jo lappe banen, plukke pølsepapir osv. Det er mange ting som spiller inn her.

Link to comment
Share on other sites

Liverpool spiller hengekampen sin mot West Ham i kveld. Satser på same story som forrige gang de to møttes! :D

 

Ellers har jeg på følelsen av at Fenebache kan skape problemer for oss, dersom vi trekker dem. Vi er best som underdog i CL, det har vi bevist gang på gang. Hadde dog ikke blitt lei meg om vi trekker de nevnte tyrkere!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...