Jump to content

Forumet etter dagens kamp


Chaz

Recommended Posts

Bare for å nevne en annen ting som irriterer meg; normalt sett på side 2-3 eller 4 i enhver kamptråd er det et hav av mas etter stream. Stream henvises til i egen tråd, SAMT at det står som regel i første innlegg av kamptråden. Man skulle nesten tro at enkelte debatanter knapt kan lese norsk.

Hvis det virklig plager deg så inni granskauen; Hvorfor leser du det da? Hvorfor ikke bare overse det?

Ser du ordet stream i en kamptråd; Greit, jeg overser det..

 

Kan jo være noen interessante innlegg innimellom da vet du, og da er det jo ikke så rart det blir slitsomt å måtte bla igjennom flere sider med masse streams og noen fornuftige innlegg. Streamen har jo fått en egen tråd her på forumet og da sier det jo seg selv hva den skal brukes til.

Link to comment
Share on other sites

Hvis det virklig plager deg så inni granskauen; Hvorfor leser du det da? Hvorfor ikke bare overse det?

Ser du ordet stream i en kamptråd; Greit, jeg overser det..

 

Er det ikke enklere å følge de retningslinjene som er på forumet? Les streamtråden, eller åpningsinnlegget i kamptråden? Som Frank så korrekt påpeker, det kan være noe interessant innimellom. Man trenger ikke gjøre det vanskeligere enn det egentlig er.......

 

Og bare nok en gang til info; det er MASSE i kamptrådene som irriterer meg. Og som sannhetsvitner på at det ikke bare gjelder meg, så kan du jo spørre Runcie, Balsnes og Frank.

Link to comment
Share on other sites

Tilbøyelig til å være enig med Parlour. På den andre siden, for de som ikke ser kampen live, så kan det være greit å få infoen på sitt "eget" forum. Alternativet er vel VG live eller noe slikt.

 

Fantes det ikke i sin tid en egen tråd for slikt? En slags "underveis i kampen tråd"? Nei, forresten! Det var en chat som en av dere internett-kompetente spikret sammen når det passet seg slik, var det ikke? Eller er det hukommelsen min som spiller meg et push? Det var et godt tiltak på mange måter. Passer bra med fortløpende kommentarer i noe slikt, så kan man spare de gode tankene og analysene til en overkommelig kamptråd.

 

(PS: Jeg vet veldig godt at det er vinduer i huset mitt som jeg sitter å kaster stein i. Jeg er ofte tilbøyelig til å slenge i vei en oneliner eller to.)

Link to comment
Share on other sites

På det gamle forumet var det en chat, ja. Og den var grei når ikke matchen var på TV. Man lyttet til radio eller andre kilder, og utvekslet info underveis i kampen. Helt kurant, selv om det var antydning til "krangel" der også! We all miss Marco! :)

Link to comment
Share on other sites

Tilbøyelig til å være enig med Parlour. På den andre siden, for de som ikke ser kampen live, så kan det være greit å få infoen på sitt "eget" forum. Alternativet er vel VG live eller noe slikt.

 

Fantes det ikke i sin tid en egen tråd for slikt? En slags "underveis i kampen tråd"? Nei, forresten! Det var en chat som en av dere internett-kompetente spikret sammen når det passet seg slik, var det ikke? Eller er det hukommelsen min som spiller meg et push? Det var et godt tiltak på mange måter. Passer bra med fortløpende kommentarer i noe slikt, så kan man spare de gode tankene og analysene til en overkommelig kamptråd.

 

(PS: Jeg vet veldig godt at det er vinduer i huset mitt som jeg sitter å kaster stein i. Jeg er ofte tilbøyelig til å slenge i vei en oneliner eller to.)

Stemmer det, Runcie! Vi hadde for en tid tilbake et tiltak hvor vi lagde en egen "Mens kampen pågår"-tråd, i tillegg til den sedvanlige kamp-tråden. Da skrev man i kamptråden før og etter kampen, men underveis i kampen skulle det KUN skrives i "Mens kampen pågår"-tråden. Kanskje en ide å starte opp dette igjen?

Link to comment
Share on other sites

Denne slaktingen av våre spillere er det som irriterer grenseløst.

Flamini,Senderos,Gilberto,Bendtner,Walcott er spillere som i tur og orden er blitt slaktet som totalt udugelige av enkelte på dette forumet.Spesielt på kamptrådene etter en jakt på syndebukker.

 

Helt ærlig fortstår jeg hverken vitsen eller poenget.

Er det slik vi Goonere skal være kjent for?

Link to comment
Share on other sites

Det er nemlig ikke slik andre supportere jeg kjenner snakker om sine spillere.

Jeg skulle ønske flere supportere hadde dine holdninger Chaz.

Idag tror jeg faktisk det var tungt for å våre spillere å spille opp mot sitt beste etter å ha sett Dudu sin fryktelige skade.

Jeg regner med at Gallas sitt utbrudd kan være et resultat av følelsene i fritt utløp etter Eduardo sin fryktelige skade.

Jeg er stolt av å være en Gooner men idag så overskygger Eduardo sin skade kampen idag for min del.

Link to comment
Share on other sites

Denne slaktingen av våre spillere er det som irriterer grenseløst.

Flamini,Senderos,Gilberto,Bendtner,Walcott er spillere som i tur og orden er blitt slaktet som totalt udugelige av enkelte på dette forumet.Spesielt på kamptrådene etter en jakt på syndebukker.

 

Helt ærlig fortstår jeg hverken vitsen eller poenget.

Er det slik vi Goonere skal være kjent for?

 

Har heller aldri skjønt poenget med dette. Hjelper ikke akkurat på selvtilliten hos spillerne heller hvis de gang på gang blir utsatt for å være syndebukk.

 

Bedre om vi supportere hele tiden backer opp våre kjære spillere og gir dem troen og tryggheten på at selv om de en gang skulle gjøre en tabbe så vil de være like høyt elsket hos fansen uansett. Hvis spillerne selv merker syndebukk-stemplet fra fansen så vil det jo bare gå utover oss selv uansett.

 

Ingen spillere ønsker å gjøre feil eller mener noen gang å gjøre tabber og feil. Skjer en tabbe så får vi supportere heller reise oss opp, begynne å synge for spilleren og få opp selvtilliten hans igjen og vise at vi støtter han samme hva. Slik det egentlig burde vært mener nå jeg.

 

Og skal man kritisere spillerne våre på forumet så bør man komme med konstruktiv kritikk i hvertfall. Ikke selg, selg, selg og alt mulig annet søl. Vi må huske på at andre på forumet faktisk kan ha denne spilleren som sin favorittspiller og bli provosert av sånne kommentarer.

Link to comment
Share on other sites

Det er nemlig ikke slik andre supportere jeg kjenner snakker om sine spillere.

Jeg skulle ønske flere supportere hadde dine holdninger Chaz.

Idag tror jeg faktisk det var tungt for å våre spillere å spille opp mot sitt beste etter å ha sett Dudu sin fryktelige skade.

Jeg regner med at Gallas sitt utbrudd kan være et resultat av følelsene i fritt utløp etter Eduardo sin fryktelige skade.

Jeg er stolt av å være en Gooner men idag så overskygger Eduardo sin skade kampen idag for min del.

 

Helt enig. Og uten å dra ting helt ut av perspektiv, så bryr jeg meg egentlig fint lite om både vårt resultat, og United`s ditto i dag.

 

Det er klinkende klart at det skjer en haug med tragedier hvert eneste minutt, hver eneste dag, hele året rundt i verden. Og de er mye verre enn det Eduardo ble utsatt for. Men Eduardo er min og din og alles spiller, han er lagkammerat med alle de som var ute på banen i dag, og da kampen startet så ønsket vi alle å se en trivelig Arsenal kamp, med 3 poeng som resultat. Men når slike ting skjer, så blir i hvertfall for meg fotballen irrellevant. Da tenker jeg på Eduardo, det han må gjennomgå, drømmene hans som han sikkert føler er i tusen biter akkurat nå.

 

Vi ble påvirket, Arsenal spillerne ble påvirket, ja den som ikke ble påvirket av en slik skade er bortimot følelsesløs, spør du meg.

Link to comment
Share on other sites

Mye bra meninger her. Har selv irritert meg over trådene når jeg ikke har sett kampen, og prøver å finne ut hvordan kampbildet var. Jeg har foreslått før at kamptrådene bør stenges en stund etter kampslutt, særlig ved poengtap. Alt for mange her på forumet som ikke klarer å komme med saklige innlegg når de er frustrerte. Greit nok at folk ikke er fonøyde med prestasjoner i kamper, men jeg er så lei av usaklige innlegg uten begrunnelser. Synes forøvrig at postene i kamptråden skal ha et visst antall tegn før man har lov til å poste dem.

Link to comment
Share on other sites

Seriøst Oskar, du kan da ikke føle deg "sveket" av spillerne i går? Fikk du ikke med deg hvordan de reagerte på Eduardo`s skade? Tror du at spillerne er roboter? Selv om de leder så tror du altså ikke at tankene på lagkammeraten lå i bakhodet? Selvsagt var spillerne påvirket av hendelsen etter 2 minutter. De var påvirket gjennom hele kampen. Og jeg kan garantere deg at de er påvirket fremdeles. Get real!

Link to comment
Share on other sites

Jeg føler meg sveket av laget, av overbetalte spillere som ikke gjør en skikkelig jobb.

For det laget presterte etter å ha tatt ledelsen, står til stryk.

Istedenfor å punktere kampen med et markert overtak, slapper spillerne av. De synes å være daffe, uinteresserte, og ikke skjønne alvoret.

Da føler du deg sveket, når resultatene blir negative på grunn av holdninger.

Det er lov å være forbannet når man ser Wenger sende Gilberto på banen for å berge 2-1 ledelsen mot 10 B`ham spillere. Vi kjenner Gilbertos prestasjoner for tiden. Wenger kunne like så gjerne sendt Vic Akers innpå (han hadde jo skiftet....).

..

Jeg forbanner at jeg falt for den lite produktive lidenskapen. Å sitte i tv-stolen å føle seg snytt pga en udugelig Adebayor, en fjollete Gallas, en ukonsentret Clichy, en keitet Bendtner, et vrak som Gilberto og en Wenger som ikke makter å få laget til å fungere, er totalt demoraliserende.

 

Og skulle vi banke Villa, så er vi der igjen med lovord og optimisme.

 

Derfor bruk klagemuren, ikke alle er like fornuftige, tolerante og medgjørlig når Arsenal taper.

 

Kan vel likegodt oppfordre deg til å følge ditt eige gode råd, å bruke klagemuren til slike ytringar.. Dessuten syns eg at det er fascinerande at du klarer å trekke fram "vraket" Gilberto, som ikkje hadde NOKO som helst med baklengsmålet å gjere.. Det målet må Clichy, og Clichy aleine ta på si kappe.. men det er ein annan diskusjon..

 

Ellers syns eg det er eit godt forslag å ikkje tillate innlegg under ei viss lengde i kamptråden, dersom det er mulig.. Er litt synd at ein må gå inn og regulere på denne måten, men må ein så må ein...

Link to comment
Share on other sites

Jeg holder meg unna forumet bevisst. Hvis man ikke klarer å godt at ett fotball lag har noen dårligere kamper i løpet av en lang sesong så har man rett og slett ikke realistiske forventninger.

 

1-1 mot laget som ligger på 4 plass i verdens beste liga er da slettes ikke noe håpløst resultat. Spesielt ikke med tanke på mange skader og stor slitasje i stallen.

 

Ha en strålende kveld på toppen av PL. Det skal jeg!!

Link to comment
Share on other sites

Helt enig Brekke. Dette blir kamp till the bitter end;-)

 

Det blir det helt sikkert. Og uansett hvor elendig vi spilte idag, så er det en ting som gir meg håp om ligagull; vi kommer tilbake mot et MEGET godt Villalag og utligner på overtid! For et par år siden ville vi tapt en slik kamp, i år tar vi poeng! Vi nekter rett og slett å tape! Som Jørn sier, Arsenal gjør aldri ting på den enkle måten ;)

 

Cheer up, Gooners. Det er nå vi skal stå bak laget vårt og gi dem den støtten de så absolutt fortjener! For disse gutta har gitt oss opplevelser som andre fans bare kan drømme om...

Link to comment
Share on other sites

Blir skrevet mye rart her inne på forumet til tider nå, men det er vel de som har kommet til som Arsenal supportere de seneste årene som ikke helt henger med.

 

Mange virker å tro at det er full krise hvis vi går på et tap eller to, spiller noen uavgjorte, eller går noen sesonger uten trofeer, men da får man begynne å innse hvilken liga vi spiller i, hvor ungt laget vårt er per dags dato, og innse at i fotballen er rund og at alt ikke kan gå på skinner bestandig.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...