Jump to content

Hvem er best ?


Arsenal the best

Recommended Posts

Eg føler at det er lit etter ka type speler du er. Eg f.eks liker best adidas predator. Da eg legger vekt på gode passninger, langballer og bra presisjon skoen sitter også veldi bra på foten, veldi behagelig og godt.

 

umbro sin er vel også ganske lik.

 

Nike sin model er du veldig avhengig i om du har fot som passer til skoen. vis du ikke har det så får du gnagsår over alt , under foten, på insida av foten , i hælen og over alt. skoen gir også en har belastning på hælen. nike sin sko er veldi go vis du liker å bruke rykk siden der er så lett. den MÅ du teste bra i butikken.

 

Veit ikke så mye om puma sin model.

 

edit: googlet puma sin model og fant ut at det er den samme modellen som ein kamerat av meg har. Ikke kjøp den!. Blir fryketeligt fort øydelagt. han klager og klager over kjøpet. varte ikke mer en 1 mnd før han kjøpte adidas.

Link to comment
Share on other sites

Puma Velocity skal du holde deg milevis unna! Forferdelig dårlig sko.

 

Gamblet på den skoen når jeg manglet ny, ettersom den så herlig ut med tanke på vekt og form. Men etter å ha spilt i et par måneder revnet skoen bare mer og mer. Ettersom jeg bor en dagstur fra butikken jeg kjøpte skoen, tok det en stund før vi kom i butikken. Da var skoen blitt så revnet at knottene såvidt hang på og sålen hang i et par systing. Butikkpersonalet nektet å la oss få bytte skoen forde de nektet å tro at jeg bare hadde brukt skoen på gress.

 

Hold deg unna, sier jeg bare, hold deg unna!

Link to comment
Share on other sites

Enig med Atald, gå i en butikk og prøv, store forskjeller på fot, fra person til person.

 

Og egentlig så har ikke fotballskoen så masse og si mener nå jeg. Det er den som bruker de som avgjør.

 

110% Uenig .... Er ikke alltid skoen sitter bra på første gang. Har predator første gang jeg prøvde dem satt dem ikke bra i det hele tatt, du må rett å slett spille dem inn. Og ikke i en butikk ! Å fotballskoene har masse å si, sefølgelig har noe med den som bruker skoene, men skoen for seg selv gjør en god del arbeid.

Link to comment
Share on other sites

Et annet interessant faktum: vi er en kameratgjeng som spiller fotball med jevne mellomrom. To av de kjøpte seg denne Puma skoen...begge røk akilles første "trening" etterpå.

 

MEst sannsynlig en tilfeldighet, men for å si det sånn...Puma er IKKE mitt førstevalg! :D

Link to comment
Share on other sites

Sitter med samme erfaring som deg imers! Adidas er best, enkelt og greit. Har hatt et par nike-sko, og får vondt i hælen bare jeg tenker på dem...

 

Jeg har selv bestemt meg for å bruke Copa Mundial, eller noe lignende, resten av fotballkarrieren, enkelt og greit. Svarte, enkle, tradisjonelle og brukbare fotballsko. Det vil si, jeg bryr meg svært lite om hva slags sko man bruker, så lenge du kan sparke ballen, uten å få gnagsår osv. Det er mer enn godt nok. Kan også nevnes at jeg ikke har peiling på hva slags sko Arsenalspillerne bruker (vet nærmest alt annet B) ), eller Beckham og Ronaldinho. Enkelt og greit fordi det bryr meg ikke. I motsetning til alle andre som snakker om sko i hytt og pine, og nye skonavn jeg ikke skjønner en dritt av. Er ikke det enkleste bare å spille "the beautiful game", uten at skoene spiller inn? Hvis du mener skoene gjør deg bedre, bare tren litt ekstra da! Eller er det kanskje en motesak, da får man bare ha det så godt... Takk :P

Link to comment
Share on other sites

Sitter med samme erfaring som deg imers! Adidas er best, enkelt og greit. Har hatt et par nike-sko, og får vondt i hælen bare jeg tenker på dem...

 

Jeg har selv bestemt meg for å bruke Copa Mundial, eller noe lignende, resten av fotballkarrieren, enkelt og greit. Svarte, enkle, tradisjonelle og brukbare fotballsko. Det vil si, jeg bryr meg svært lite om hva slags sko man bruker, så lenge du kan sparke ballen, uten å få gnagsår osv. Det er mer enn godt nok. Kan også nevnes at jeg ikke har peiling på hva slags sko Arsenalspillerne bruker (vet nærmest alt annet B) ), eller Beckham og Ronaldinho. Enkelt og greit fordi det bryr meg ikke. I motsetning til alle andre som snakker om sko i hytt og pine, og nye skonavn jeg ikke skjønner en dritt av. Er ikke det enkleste bare å spille "the beautiful game", uten at skoene spiller inn? Hvis du mener skoene gjør deg bedre, bare tren litt ekstra da! Eller er det kanskje en motesak, da får man bare ha det så godt... Takk :P

Må si meg nokså enig med deg Daniel. Har også altid lurt på hvorfor folk er så vane på fotballsko. Jeg kjøpe sko etter hvordan de passer meg og om jeg ikke får gnagsår. Så ser jeg folk kjøpe sko til fleire tusen når du bare kan kjøpe fjorårets sko til ca. 500 kr. Mye billigere og det er like gode som alle andre. :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...