Arsenal the best Posted February 11, 2008 Report Share Posted February 11, 2008 Sitter her å lurer på en ting, hvilke sko veier mest av Adidas - Predator PowerSwerve, Nike - Mercurial Vapor SL, Adidas - adiPURE eller Puma - Velocity 1 08 Hvem syns dere er best ? Den dyreste av dem er Nike skoen. Hvis jeg skulle ha kjøpt noen av de ville jeg kanskje ha kjøpt puma skoen. Hva med dere ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atald Posted February 11, 2008 Report Share Posted February 11, 2008 Prøv de på i en butikk, og se hvilke som passer best til din fot. Det er den eneste måten å avgjøre det på. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torstein Posted February 11, 2008 Report Share Posted February 11, 2008 Eg føler at det er lit etter ka type speler du er. Eg f.eks liker best adidas predator. Da eg legger vekt på gode passninger, langballer og bra presisjon skoen sitter også veldi bra på foten, veldi behagelig og godt. umbro sin er vel også ganske lik. Nike sin model er du veldig avhengig i om du har fot som passer til skoen. vis du ikke har det så får du gnagsår over alt , under foten, på insida av foten , i hælen og over alt. skoen gir også en har belastning på hælen. nike sin sko er veldi go vis du liker å bruke rykk siden der er så lett. den MÅ du teste bra i butikken. Veit ikke så mye om puma sin model. edit: googlet puma sin model og fant ut at det er den samme modellen som ein kamerat av meg har. Ikke kjøp den!. Blir fryketeligt fort øydelagt. han klager og klager over kjøpet. varte ikke mer en 1 mnd før han kjøpte adidas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted February 11, 2008 Report Share Posted February 11, 2008 Puma Velocity skal du holde deg milevis unna! Forferdelig dårlig sko. Gamblet på den skoen når jeg manglet ny, ettersom den så herlig ut med tanke på vekt og form. Men etter å ha spilt i et par måneder revnet skoen bare mer og mer. Ettersom jeg bor en dagstur fra butikken jeg kjøpte skoen, tok det en stund før vi kom i butikken. Da var skoen blitt så revnet at knottene såvidt hang på og sålen hang i et par systing. Butikkpersonalet nektet å la oss få bytte skoen forde de nektet å tro at jeg bare hadde brukt skoen på gress. Hold deg unna, sier jeg bare, hold deg unna! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenal90 Posted February 11, 2008 Report Share Posted February 11, 2008 Adidas Predator PowerSwerve: 320g Nike Mercurial Vapor SL: 190g Adidas adiPURE: ? Puma Velocity 1 08: ? Nike eller Adidas ville jeg gått for.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
stompa Posted February 11, 2008 Report Share Posted February 11, 2008 Enig med Atald, gå i en butikk og prøv, store forskjeller på fot, fra person til person. Og egentlig så har ikke fotballskoen så masse og si mener nå jeg. Det er den som bruker de som avgjør. Link to comment Share on other sites More sharing options...
n1ck Posted February 11, 2008 Report Share Posted February 11, 2008 Enig med Atald, gå i en butikk og prøv, store forskjeller på fot, fra person til person. Og egentlig så har ikke fotballskoen så masse og si mener nå jeg. Det er den som bruker de som avgjør. 110% Uenig .... Er ikke alltid skoen sitter bra på første gang. Har predator første gang jeg prøvde dem satt dem ikke bra i det hele tatt, du må rett å slett spille dem inn. Og ikke i en butikk ! Å fotballskoene har masse å si, sefølgelig har noe med den som bruker skoene, men skoen for seg selv gjør en god del arbeid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Egemannen Posted February 11, 2008 Report Share Posted February 11, 2008 Et annet interessant faktum: vi er en kameratgjeng som spiller fotball med jevne mellomrom. To av de kjøpte seg denne Puma skoen...begge røk akilles første "trening" etterpå. MEst sannsynlig en tilfeldighet, men for å si det sånn...Puma er IKKE mitt førstevalg! Link to comment Share on other sites More sharing options...
13gunner Posted February 12, 2008 Report Share Posted February 12, 2008 NIKE har altid godt skin å pærfekt passform!. sjeldent den ikke passer på foten til folk.da har du uvanli fot spørr du meg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hugo Posted February 12, 2008 Report Share Posted February 12, 2008 KJØP PUMA VELOCITY!!! SKOEN VARTE LENGE FOR MEG! GENIAL FOR EN DRIBBLER OG SPILLER SOM BENYTTER RASKE VENDINGER! SMØR DE INN MED SHOE PROTECTOR OG DE VARER I VERTFAL TO SESONGER! GODE TIL Å SKYTE MED OG! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted February 12, 2008 Report Share Posted February 12, 2008 Du får ikke bedre sko en Nike Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted February 12, 2008 Report Share Posted February 12, 2008 Du får ikke bedre sko en Nike Jo, så absolutt. Adidas. Alle Adidas-skoene jeg har brukt, har alltid passet perfekt til foten min, og ALDRI gitt meg gnagsår. Alle Nike-skoene jeg har kjøpt har ALLTID gitt meg gnagsår over hele hælen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Posted February 12, 2008 Report Share Posted February 12, 2008 Sitter med samme erfaring som deg imers! Adidas er best, enkelt og greit. Har hatt et par nike-sko, og får vondt i hælen bare jeg tenker på dem... Jeg har selv bestemt meg for å bruke Copa Mundial, eller noe lignende, resten av fotballkarrieren, enkelt og greit. Svarte, enkle, tradisjonelle og brukbare fotballsko. Det vil si, jeg bryr meg svært lite om hva slags sko man bruker, så lenge du kan sparke ballen, uten å få gnagsår osv. Det er mer enn godt nok. Kan også nevnes at jeg ikke har peiling på hva slags sko Arsenalspillerne bruker (vet nærmest alt annet ), eller Beckham og Ronaldinho. Enkelt og greit fordi det bryr meg ikke. I motsetning til alle andre som snakker om sko i hytt og pine, og nye skonavn jeg ikke skjønner en dritt av. Er ikke det enkleste bare å spille "the beautiful game", uten at skoene spiller inn? Hvis du mener skoene gjør deg bedre, bare tren litt ekstra da! Eller er det kanskje en motesak, da får man bare ha det så godt... Takk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Birger Posted February 12, 2008 Report Share Posted February 12, 2008 Sitter med samme erfaring som deg imers! Adidas er best, enkelt og greit. Har hatt et par nike-sko, og får vondt i hælen bare jeg tenker på dem... Jeg har selv bestemt meg for å bruke Copa Mundial, eller noe lignende, resten av fotballkarrieren, enkelt og greit. Svarte, enkle, tradisjonelle og brukbare fotballsko. Det vil si, jeg bryr meg svært lite om hva slags sko man bruker, så lenge du kan sparke ballen, uten å få gnagsår osv. Det er mer enn godt nok. Kan også nevnes at jeg ikke har peiling på hva slags sko Arsenalspillerne bruker (vet nærmest alt annet ), eller Beckham og Ronaldinho. Enkelt og greit fordi det bryr meg ikke. I motsetning til alle andre som snakker om sko i hytt og pine, og nye skonavn jeg ikke skjønner en dritt av. Er ikke det enkleste bare å spille "the beautiful game", uten at skoene spiller inn? Hvis du mener skoene gjør deg bedre, bare tren litt ekstra da! Eller er det kanskje en motesak, da får man bare ha det så godt... Takk Må si meg nokså enig med deg Daniel. Har også altid lurt på hvorfor folk er så vane på fotballsko. Jeg kjøpe sko etter hvordan de passer meg og om jeg ikke får gnagsår. Så ser jeg folk kjøpe sko til fleire tusen når du bare kan kjøpe fjorårets sko til ca. 500 kr. Mye billigere og det er like gode som alle andre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Birger Posted February 13, 2008 Report Share Posted February 13, 2008 *SLETT* Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.