Jump to content

Hangeland,Nevland og Hagen


fooz

Recommended Posts

Utrolig spennende med tre nye norske spillere i PL, håper sirkelig gutta slår til!

Brede Hangeland har jo allerede imponert som MoM i debuten, og viste nok en gang(etter hva jeg har lest) at han trives i PL's harde kultur.

Nevland gjorde også en grei jobb i dag, men ble litt for alene på topp og hadde derfor vanskelig for å skape sjangser.

Gleder meg til å se Hagen, men er redd tempoet kan bli litt tøft for han.

 

Skal begynne å følge med på Fulham fremover, håper de klarer å komme seg unna nedrykksstriden

 

Hva tror dere?

Link to comment
Share on other sites

Enig med deg, Hagen blir nok ei rundingsbøye for de beste i teknikerne i PL. Er også litt skeptisk til om Nevland klare og skyde Fulham opp på en sikker plass, trur han får for lite og jobbe med, pluss at midtstopperne kommer til og knekke han fysisk. Hangeland trur jeg kommer til å bli en av de norske spillerne i PL som virkelig kan få heltestatus av fans og kritikere.

 

PS: Håper Fulham klarer seg, rykker dem ned så tviler jeg at vi får se den i toppdivisjonen på mange mange år. Og når du har en så sjamerende hjemmebane som Craven Cottage fortener du å være i den øverste divisjonen ^_^

Link to comment
Share on other sites

Synes Nevland, og spesielt Hangeland imponerte stort i dag. Hangeland virker, som nevnt i studio, som om han alltid har spilt i Premier League. Sikker som en vegg.

 

Synd for Nevland at denne overgangen ikke skjedde før, da han begynner å dra litt på årene (bommet sist når jeg sa det samme om Darius Vassell i City, men denne gangen er jeg sikker: Nevland er 30! ^_^ )

Link to comment
Share on other sites

Kjempehyggelig med flere nordmenn i PL ^_^

Begynner jo å bygge seg opp en del spillere der borte nå. For landslaget tror jeg det er veldig bra, selvfølgelig med den forutsetning at de blir satset på. Håper som flere andre her Fulham holder seg, blir bare for dumt hvis Hangeland da kanskje må nøye seg med the Championship.

 

Satser på at Nordtveit og en dag spiller fast i PL! :D :P

Link to comment
Share on other sites

Imponerende match av Hangeland igår, + at Nevland virket frisk.

Men når det gjelder Erik Hagen tror jeg ikke han blir gammel i PL..... Det sier seg vel litt selv når

du sliter benken i Zenith S. så kan du ikke uten videre slippe til å gjøre det bra på øverste nivå i England,

spesielt ikke når man har passert 30.

Link to comment
Share on other sites

Synes Nevland, og spesielt Hangeland imponerte stort i dag. Hangeland virker, som nevnt i studio, som om han alltid har spilt i Premier League. Sikker som en vegg.

 

Synd for Nevland at denne overgangen ikke skjedde før, da han begynner å dra litt på årene (bommet sist når jeg sa det samme om Darius Vassell i City, men denne gangen er jeg sikker: Nevland er 30! :D )

Enig me det du sier om hangeland, virker veldig sikker , tror Fulham får mye glede av han ^_^

Link to comment
Share on other sites

Jeg er sikker på at Brede Hangeland kommer til å bli en hit i Premier League, og tviler faktisk på at han blir så altfor lenge i Fulham.. Han har en sinnsyk ro og i motsetning til andre lag som er i press, så peiser han ikke bare ballen oppover, men han starter liksom angrepet bakfra. Og en slik stopper med de kvalitetene i tillegg til sine hode- og taklingsferdigheter tror jeg han vil nå langt.. Og det er ikke dumt at vi får flere og flere nordmenn i PL, da det vil hjelpe det Norske landslaget mye i framtiden ^_^ Erik Nevland har jeg ikke sett så mye til, og er usikker på hans kvaliteter, men jeg mener å huske at han er en liten lur spiss?

 

Så over til Panzer Hagen.. Jeg for min del tror jeg vil bli brukt som rundingsbøe av de fleste spissene, men han vil holde seg bra mot spisser som Crouch og de der som har headinger som sin største ferdighet.. Tror også han vil pådra seg mye gule eller røde kort iår ettersom han fort hopper inn i unødvendige taklinger, og tror han kan bli frustrert over å bli driblet på ræv opptil fem-seks ganger på tre minutter..

 

Den neste jeg vil se i PL, er vel vår egen Håvard Nordtveit :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...