Jump to content

Andrej Arsjavin


Dannialdo

Recommended Posts

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

en ting jeg ikke skjønner angående dette med spillere i CL. Hvorfor fikk Real Madrid velge mellom Diarra og Huntelaar til CL spill? Eller var Ajax aldri med i kvaliken kanskje?

 

Forskjellig signup til kvalikk og hovedrunde vel?

Sikker? Var det ikke sånn at Ade i sin tid ikke kunne spille CL for oss siden han hadde spilt kvalikk med Monaco? Og at vi ikke brukte Reyes i kvalikken fordi han skulle kunne spille CL for Real Madrid?

 

Mulig jeg er helt på bærtur nå..

Det ville i såfall ikke være noe nytt.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

en ting jeg ikke skjønner angående dette med spillere i CL. Hvorfor fikk Real Madrid velge mellom Diarra og Huntelaar til CL spill? Eller var Ajax aldri med i kvaliken kanskje?

 

Forskjellig signup til kvalikk og hovedrunde vel?

Sikker? Var det ikke sånn at Ade i sin tid ikke kunne spille CL for oss siden han hadde spilt kvalikk med Monaco? Og at vi ikke brukte Reyes i kvalikken fordi han skulle kunne spille CL for Real Madrid?

 

Men når Reyes gikk så var det vel dobbelt gruppespill eller noe slik? og at man kunne signe nye spillere til utslagsrunda eller noe i den duren? Mulig jeg er helt på bærtur nå..

Om ikke jeg husker feil så var det det året vi røk ut mot PSV i 8-delsfinalen? Dermed ikke dobbelt gruppespill.

Dette er tatt helt ut av det blå, men kan det ha noe med om laget kommer igjennom kvalliken eller ikke?

Tror ikke det har noe å si, dog ikke 100% sikker. Men uansett irrelevant i denne saken, da Zenit spilte gruppespill.

Link to comment
Share on other sites

en ting jeg ikke skjønner angående dette med spillere i CL. Hvorfor fikk Real Madrid velge mellom Diarra og Huntelaar til CL spill? Eller var Ajax aldri med i kvaliken kanskje?

 

Forskjellig signup til kvalikk og hovedrunde vel?

Sikker? Var det ikke sånn at Ade i sin tid ikke kunne spille CL for oss siden han hadde spilt kvalikk med Monaco? Og at vi ikke brukte Reyes i kvalikken fordi han skulle kunne spille CL for Real Madrid?

 

Mulig jeg er helt på bærtur nå..

Det ville i såfall ikke være noe nytt.

 

BE

 

Takes on to know one vettu.

 

O

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...