Jump to content

Andrej Arsjavin


Dannialdo

Recommended Posts

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen. Wenger/styret har ført oss bak lyset (hvis det stemmer at det ikke blir noe av). Hvorfor? Jo, fordi at han har sagt at han vil ha Arshavin. Men dette viser seg å være ren løgn. Hvis han virkelig VIL ha Arshavin hadde han vært her nå.

 

Det går ikke an å drive en toppklubb som Arsenal med lønninger som Newcastle og andre middelmådigheter. Man må balansere drift opp mot ambisjon, og det gjøres ikke i Arsenal nå. Helt enig med de som kritiserer gjerrigheten her inne

 

haha, for dumt :-|

For dumt? Hva da?

at wenger ifølge deg har ført oss bak lyset, at det er en løgn osv..blir bare provosert over sånne innlegg, sorry....

 

vent til kl 6, så kan vi gjøre opp status da, tror på langt når dette er verdens undergang om vi ikke får arshavin..

Han sier at han VIL ha Arshavin, og hvis hans/styrets gjerrighet er det som hindrer overgangen, er det klart at Wenger ikke VIL ha Arshavin. Da er det mer som om "Joda, hadde vært sånn passe ok med en forsterkning".

Link to comment
Share on other sites

Life.ru melder nå at Arshavin er Arsenal-spiller.

 

Om dette stemmer vet man jo aldri, de har jo ikke vært helt til å stole på akkurat :-|

 

Oversatt via google translate; Lasted six months, the saga of the transition of one of the team leader of Russia and St. Petersburg «Zenit» in London «Arsenal» ended a few hours of the closing of the winter transfer market in Europe.

 

27-year-old footballer has agreed, the amount of their wages and put a signature under a contract with one of the best clubs in England.

 

Now Andrew is the last time before the presentation at the British field to come to Russia to collect things to take with a young wife and two charming children, and bid farewell to the club, which made it a world class player - St. Petersburg «Zenit».

 

As it became known to our portal, the deal was delayed largely because of the medical board. The first survey resulted in a medical «Arsenal» a few questions on the work of the heart. Therefore, today early morning Arshavin once again had to visit the training base «cannoneer» in Kolni, which is located near the hotel in Hertfordshire where Andrew stopped and his agent Dennis Lahter.

 

Fortunately for all, re-depth Commission showed that a football player ready to tense matches of English Premier League.

Link to comment
Share on other sites

Makan til dommedagsprofetier og krisemaksimering som er å lese i denne tråden, og flere andre tråder på dette forumet, har jeg aldri sett maken til.

 

Men det sier vel kanskje at de fleste av oss burde lære oss å ha litt mer realistiske forventninger til hva sesongen skal bringe.

Link to comment
Share on other sites

Breaking news fra SSN:

 

De har vært i kontakt med en agent som er direkte involvert i avtalen, og Arsenal og Zenit er VELDIG nærme en avtale. Det skal visstnok ikke være noe problem med Arshavins lønnskrav, men Zenit mener Arshavin skylder de penger, dersom avtalen skal gå gjennom nå.

 

Jeg vil tippe dette er da snakk om £1,5m, som var halve sign-on feen hans, når han skrev under på sin nåværende kontrakt. Høres tullete ut av Zenit...

Link to comment
Share on other sites

Makan til dommedagsprofetier og krisemaksimering som er å lese i denne tråden, og flere andre tråder på dette forumet, har jeg aldri sett maken til.

 

Men det sier vel kanskje at de fleste av oss burde lære oss å ha litt mer realistiske forventninger til hva sesongen skal bringe.

hva er realistiske forventninger når wenger mener at vi skal kjempe om gullet før sesongstart?

At vi for tiden ikke har spillere som er i stand til å spille den fotballen vi er vandt til er jo bare et faktum.

Når du ser den midtbanefireren vi kan stille idag,sammenlignet med chelsea,united,pool og villa så er det ikke vanskelig å se at vi trenger en spiller med klasse.

Link to comment
Share on other sites

Makan til dommedagsprofetier og krisemaksimering som er å lese i denne tråden, og flere andre tråder på dette forumet, har jeg aldri sett maken til.

 

Men det sier vel kanskje at de fleste av oss burde lære oss å ha litt mer realistiske forventninger til hva sesongen skal bringe.

hva er realistiske forventninger når wenger mener at vi skal kjempe om gullet før sesongstart?

At vi for tiden ikke har spillere som er i stand til å spille den fotballen vi er vandt til er jo bare et faktum.

Når du ser den midtbanefireren vi kan stille idag,sammenlignet med chelsea,united,pool og villa så er det ikke vanskelig å se at vi trenger en spiller med klasse.

Helt enig med spørsmålet Cyclobs reiser her.

Hva er egentlig ambisjonene til Arsenal? Jo, selvsagt må det være å vinne "gull". Når vi så ikke klarer det, skal vi da gi opp og senke ambisjonene, og forandre vår nåverende klubbprofil/status som "topplag som hvert år skal kjempe om gullet"?

Link to comment
Share on other sites

Makan til dommedagsprofetier og krisemaksimering som er å lese i denne tråden, og flere andre tråder på dette forumet, har jeg aldri sett maken til.

 

Men det sier vel kanskje at de fleste av oss burde lære oss å ha litt mer realistiske forventninger til hva sesongen skal bringe.

Det er jeg forsåvidt enig i. Men da er det jo også greit at Wenger ikke går ut og sier at ambisjonene er å vinne både Premier League og Champions League, når det ikke heller er spesielt realistisk. Sistnevnte er cup, og der kan alt skje. Men Premier League er det ikke realistisk at vi vinner for øyeblikket. Da mannskapet i mine øyne ikke er bra nok. Såklart det bra når vi får tilbake skadde spillere. Men erfaringsmessig så er det vel heller sjelden at første 11' er skadefri samtidig. Om ambisjonene er å klare en Champions League plass er vi ihvertfall innen rekkevidde, selvom jeg håper Arsenal satser høyere en som det.

 

At vi ikke fikk Alonso i sommer pga noen millioner er et stort tap når vi ser hva han har utrettet. Og jeg tror vi kommer til å slite litt til framover om ikke får inn en kreativ mann eller ving.

Link to comment
Share on other sites

Makan til dommedagsprofetier og krisemaksimering som er å lese i denne tråden, og flere andre tråder på dette forumet, har jeg aldri sett maken til.

 

Men det sier vel kanskje at de fleste av oss burde lære oss å ha litt mer realistiske forventninger til hva sesongen skal bringe.

hva er realistiske forventninger når wenger mener at vi skal kjempe om gullet før sesongstart?

At vi for tiden ikke har spillere som er i stand til å spille den fotballen vi er vandt til er jo bare et faktum.

Når du ser den midtbanefireren vi kan stille idag,sammenlignet med chelsea,united,pool og villa så er det ikke vanskelig å se at vi trenger en spiller med klasse.

 

Wenger skal jo selvfølgelig ha en ambisjon om at vi skal være med å kjempe om ligagullet. Og jeg synes det er helt riktig at han faktisk går ut offentlig med denne ambisjonen. Det handler om å gi spillerne troen.

 

Men fordi om Wenger sier at vi skal være med å kjempe om gullet, så er det ikke dermed sagt at dette er realistisk, og det er faktisk lov å tenke ut egne meninger, og ikke sluke alt som blir sagt fra Wenger.

Link to comment
Share on other sites

15.41 Norsk tid Sky Sports News reports that Andrei Arshavin's move to Arsenal is back on. The Gunners and Zenit are now close to a deal but the Russians are still working with Arshavin to resolve a final payment.

Haha, dette er bare latterlig. :-| Vi må nok vente til Arsenal.com kommer med en uttalelse ;)

Link to comment
Share on other sites

Fra VG og TV2sporten:

 

10.47: Sky Sports melder at Andrej Arsjavin, som tidligere i dag ble observert nær Arsenals treningsfelt, nå er på vei tilbake til flyplassen. Det blir hevdet at Arsenal ikke har vært villige til å møte Zenits krav.

 

13.44: Arsjavin-sagaen vil ingen ende ta. Nå melder Telegraph at spilleren likevel har signert for Arsenal, ifølge en kilde som jobber i klubben. Prisen skal være 14,5 millioner pund og avtalen være i boks. Signert og alt...

 

15.41: Arsjavin-sagaen fortsetter. Nå er en overgang til Arsenal høyaktuell igjen, og Sky Sports melder at Arsenal og Zenit nærmer seg en handel.

 

Edit: Overgangsvinduet er utrolig nok utsatt pga. snøvær:

 

Premier League-forbundet bekrefter at snøkaoset i England fører til at klubber kan kjøpe spillere også etter at den opprinnelige fristen går ut klokken 18.00 norsk tid.

Det vil være mulig å få overganger godkjent også etter fristen, så lenge man sender en e-post til forbundet hvor det bekreftes at avtalen «i prinsippet er godkjent av begge parter», skriver forbundet i en pressemelding gjengitt av Reuters.

Link to comment
Share on other sites

Oddsen er nå nede i 1.25 på at han skal signere for Arsenal. Krysser fingrene nå!

 

Edit: 1.14 nå...

Link to comment
Share on other sites

Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen. Wenger/styret har ført oss bak lyset (hvis det stemmer at det ikke blir noe av). Hvorfor? Jo, fordi at han har sagt at han vil ha Arshavin. Men dette viser seg å være ren løgn. Hvis han virkelig VIL ha Arshavin hadde han vært her nå.

 

Det går ikke an å drive en toppklubb som Arsenal med lønninger som Newcastle og andre middelmådigheter. Man må balansere drift opp mot ambisjon, og det gjøres ikke i Arsenal nå. Helt enig med de som kritiserer gjerrigheten her inne

 

haha, for dumt :-|

For dumt? Hva da?

at wenger ifølge deg har ført oss bak lyset, at det er en løgn osv..blir bare provosert over sånne innlegg, sorry....

 

vent til kl 6, så kan vi gjøre opp status da, tror på langt når dette er verdens undergang om vi ikke får arshavin..

Han sier at han VIL ha Arshavin, og hvis hans/styrets gjerrighet er det som hindrer overgangen, er det klart at Wenger ikke VIL ha Arshavin. Da er det mer som om "Joda, hadde vært sånn passe ok med en forsterkning".

Send meg linken dær han sier det. På forhånd takk

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...