Jump to content

Andrej Arsjavin


Dannialdo

Recommended Posts

Og der er vel Wenger sin måte å si at "Det blir ingen spillere denne gangen". Hehe.. bombe

 

Nei, i så fall ingen bombe. Men det er noe fundamentalt rart her; hvorfor ta ham til London dersom man ikke er blitt enige om overgangssum, for så å bare sende ham hjem på morgenkvisten? For å EVENTUELT rekke deadline? Eller er det slik at Zenit sier en ting i det ene øyeblikket for å ombestemme seg i det neste, slik at det i realiteten er umulig å forhandle med dem? Greit å være prinsippfaste, men det får jo være grenser, og for de pengene Arsenal har brukt på forhandlingene med Arsjavin og hans klubb kunne de vel nesten kjøpe en god spiller...! ;)

 

Helt enig. Dette virker meget snodig. Men hva er det som ikke har vært det i denne sagaen?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

For å demonstrere hvor lite media vet ->

 

Skysports melder at det er pga Zenit sitt krav at avtalen "faller gjennom.

 

Teamtalk og andre melder at det er pga A>rshavin sine personlige betingelser.

 

Med andre ord. rene spekulasjoner. Vet vi i det hele tatt at han forlot hotellet? og hvis han forlot, hva tilsier at det er for flyplassen? kan det være til forhandlinger med Arsenal/chelsea/tottenham ?

Link to comment
Share on other sites

For å demonstrere hvor lite media vet ->

 

Skysports melder at det er pga Zenit sitt krav at avtalen "faller gjennom.

 

Teamtalk og andre melder at det er pga A>rshavin sine personlige betingelser.

 

Med andre ord. rene spekulasjoner. Vet vi i det hele tatt at han forlot hotellet? og hvis han forlot, hva tilsier at det er for flyplassen? kan det være til forhandlinger med Arsenal/chelsea/tottenham ?

 

Hvis det er de personlige betingelsene som har falt igjennom så syns jeg det vil være rart hvis Arshavin reiser hele veien til London, for så at dette kjapt er ferdig og så drar han hjem igjen. Her er det noe som skurrer. Hvis Arshavin først reiser til London så vil jeg jo tro at de er ganske nærme hverandre i forhandlingene, og da tviler jeg sterkt på om avtalen er oppe og avgjort i løpet av kort tid og allerede nå.

 

Tror Sky og teamtalk egentlig ikke har peiling, og syns det også er rart og veldig useriøst om "agenten" til Arshavin sitter og svarer på tekstmeldinger fra Arsenal supportere hele tiden. Syns jeg bare høres for dumt ut egentlig.

Link to comment
Share on other sites

Han reiser nok hjemm for å hente fotballskoa. Slik at han er klar for returkampen mot Cardiff. Den personlige avtalen er nok signert og alt......

 

Skal ikke se bort ifra at han har signert og reist hjem igjen for å ordne det som trenges for for komme over. Han har nok flere tråder han må ordne hjemme for han tar med familien over til London for fullt. Vi får vente til dagen er over før vi tar helt av her, for en bekreftelse av en eller annen sort må komme i løpet av dagen! Driver selv butikk og er det noe jeg har lært så er det at man iblant må betale litt ekstra for å nå det målet man har satt seg, noe som er meget merkelig med arsenal da de virker helt bastante på hvordan klubben bruker penger. Ganske naivt når man ser problemer som må løses nå! Arshavin er ikke bare en god nok spiller som kan komme inn å gjøre laget bedre men vil også fungere som en "good feel" faktor som vil symbolisere mer enn bare rene kvaliteter på banen. Viser det seg at han ikke kommer så er det jo ganske tragisk av arsenal som tydeligvis ikke har noen B-plan..

Link to comment
Share on other sites

Han reiser nok hjemm for å hente fotballskoa. Slik at han er klar for returkampen mot Cardiff. Den personlige avtalen er nok signert og alt......

 

Skal ikke se bort ifra at han har signert og reist hjem igjen for å ordne det som trenges for for komme over. Han har nok flere tråder han må ordne hjemme for han tar med familien over til London for fullt. Vi får vente til dagen er over før vi tar helt av her, for en bekreftelse av en eller annen sort må komme i løpet av dagen! Driver selv butikk og er det noe jeg har lært så er det at man iblant må betale litt ekstra for å nå det målet man har satt seg, noe som er meget merkelig med arsenal da de virker helt bastante på hvordan klubben bruker penger. Ganske naivt når man ser problemer som må løses nå! Arshavin er ikke bare en god nok spiller som kan komme inn å gjøre laget bedre men vil også fungere som en "good feel" faktor som vil symbolisere mer enn bare rene kvaliteter på banen. Viser det seg at han ikke kommer så er det jo ganske tragisk av arsenal som tydeligvis ikke har noen B-plan..

Han signer for Arsenal i dag!! har det bare på følelsen ingen gode bevis:)

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke så ofte jeg tar meg bryet til å bekymre meg noe spesielt over overganger, men nå er det 6 timer igjen og det er tydelig at det iallfall er noe på gang. Det at Wenger har uttalt såpass mye som han har gjort om Arshavin, er mer enn nok til å tro at det foregår/har foregått forhandlinger. Jeg tipper overgangen bekreftes senere i dag. :P

Link to comment
Share on other sites

Snipp snapp snute så var Arshavin ute.

 

http://www.arsenaladdict.com/home/2009/2/2...ks-break-d.html

 

http://thegoonerforum.wordpress.com/2009/0...havin-deal-off/

 

Har Wenger noe annet på gang eller var dette...that's it?

 

Igjen så tar disse bloggene Skynews sports for god fisk. Ikke sikker p åom det er det rette... Men alikevel. Det er ikke første gangen vi er skuffet etter endt deadline.

Link to comment
Share on other sites

Snipp snapp snute så var Arshavin ute.

 

http://www.arsenaladdict.com/home/2009/2/2...ks-break-d.html

 

http://thegoonerforum.wordpress.com/2009/0...havin-deal-off/

 

Har Wenger noe annet på gang eller var dette...that's it?

 

Igjen så tar disse bloggene Skynews sports for god fisk. Ikke sikker p åom det er det rette... Men alikevel. Det er ikke første gangen vi er skuffet etter endt deadline.

 

Det var vel ikke få som satt på dataen og ventet spent i de siste timene av transfer markede i sommer. Da greide Wenger og skuffe oss med å si jeg bydde det jeg maks kunne. Skjer vel det samme i dag.

Link to comment
Share on other sites

Og verre kan det bli:

 

Tottenham are planning a cheeky bid to sign Andrei Arshavin after his move to Arsenal broke down this morning.

 

If successful it would be a major coup for Spurs and would be a sensational move resembling Emmanuel Petit's decision to join the Gunners rather than Tottenham from Monaco 12 years ago.

 

Da må han være desperat for å komme seg vekk fra Zenit :P

Link to comment
Share on other sites

Skulle ryktene stemme med at avtalen henger i en tynn tråd, bør det være pga at klubbene ikke blir enige med hverandre, og ikke at Arsenal ikke ble enig med Arshavin om lønn. Han er desperat etter å komme seg bort, og vet at Arsenals lønnspolitikk er noe stram ( i den grad man kan kalle det det).

Håper avtalen går i boks, Wenger prater sjelden om spillere før de er klare, men denne gangen ser han ut til å ha gjort et unntak.

Link to comment
Share on other sites

Og verre kan det bli:

 

Tottenham are planning a cheeky bid to sign Andrei Arshavin after his move to Arsenal broke down this morning.

 

If successful it would be a major coup for Spurs and would be a sensational move resembling Emmanuel Petit's decision to join the Gunners rather than Tottenham from Monaco 12 years ago.

 

Da må han være desperat for å komme seg vekk fra Zenit :P

 

Er bare dette som mangler for å gjøre dagen perfekt :P

Link to comment
Share on other sites

Han kommer signerer vel for en annen klubb.

 

 

 

Btw. Skulle ha innlegg 1100 :P

å du bomma :P

tror arshavin er klar..

 

om ikke er det ikke verdens undergang, vi blir nok nr 4 uansett, vi er tross alt et sterkere lag en aston villa(bare vent til den start11eren deres blir sliten/skader, ikke så mye bak den, de har tross alt spilt alle kamper)

 

for meg er det mye viktigere at klubben har en sunn økonomi, og masse talenter, som jeg tror kommer til å lyse allerede neste sesong.

Viktigste nå blir å beholde cesc,persie osv :P

Link to comment
Share on other sites

Og verre kan det bli:

 

Tottenham are planning a cheeky bid to sign Andrei Arshavin after his move to Arsenal broke down this morning.

 

If successful it would be a major coup for Spurs and would be a sensational move resembling Emmanuel Petit's decision to join the Gunners rather than Tottenham from Monaco 12 years ago.

 

De forhandler om Keane også - håper det har pri 1 for dem.

Link to comment
Share on other sites

Han kommer signerer vel for en annen klubb.

 

 

 

Btw. Skulle ha innlegg 1100 :P

å du bomma :P

tror arshavin er klar..

 

om ikke er det ikke verdens undergang, vi blir nok nr 4 uansett, vi er tross alt et sterkere lag en aston villa(bare vent til den start11eren deres blir sliten/skader, ikke så mye bak den, de har tross alt spilt alle kamper)

 

for meg er det mye viktigere at klubben har en sunn økonomi, og masse talenter, som jeg tror kommer til å lyse allerede neste sesong.

Viktigste nå blir å beholde cesc,persie osv :P

 

Får bare ikke håpe at de spillerne som vi faktisk stoler på forlater oss fordi CL glipper. Skal hvertfall ikke se bort ifra det...

Link to comment
Share on other sites

Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen. Wenger/styret har ført oss bak lyset (hvis det stemmer at det ikke blir noe av). Hvorfor? Jo, fordi at han har sagt at han vil ha Arshavin. Men dette viser seg å være ren løgn. Hvis han virkelig VIL ha Arshavin hadde han vært her nå.

 

Det går ikke an å drive en toppklubb som Arsenal med lønninger som Newcastle og andre middelmådigheter. Man må balansere drift opp mot ambisjon, og det gjøres ikke i Arsenal nå. Helt enig med de som kritiserer gjerrigheten her inne

Link to comment
Share on other sites

Og verre kan det bli:

 

Tottenham are planning a cheeky bid to sign Andrei Arshavin after his move to Arsenal broke down this morning.

 

If successful it would be a major coup for Spurs and would be a sensational move resembling Emmanuel Petit's decision to join the Gunners rather than Tottenham from Monaco 12 years ago.

 

Det ville i så fall vært en solid nedtur for fansen, samt styre og stell i Arsenal Football Club.

 

Det er noe i det som mange nevner. Hvis vi hadde ønsket oss Arshavin, så hadde dette trolig vært avklart for lenge siden. Hele saken står nok mer på viljen enn det økonmiske. Skremmende for en klubb som stadig vekk har stått fram som en klubb med gode midler tilgjengelig for spillerkjøp.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...