Jump to content

UEFA Champions League-trekning


Mr Chapman

Hvem håper du vi får?  

43 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Vi kommer til å få en knall tøff kamp uansett hvem vi møter. Må jo uansett slå de beste dersom vi skal vinne CL, men hadde vært greit å slippe de største kanonene. Så mitt håp da blir at vi får Porto, de skal være overkommelig motstand.

 

Dersom det ikke blir Porto så er det i grunn et fett hvem vi møter. Alle de lagene er jo i verdensklasse, men det er nå vi også :)

 

Noen som vet om disse kampene går når Kolo er Afrikamesterskapet?

Link to comment
Share on other sites

Vi kommer til å få en knall tøff kamp uansett hvem vi møter. Må jo uansett slå de beste dersom vi skal vinne CL, men hadde vært greit å slippe de største kanonene. Så mitt håp da blir at vi får Porto, de skal være overkommelig motstand.

 

Dersom det ikke blir Porto så er det i grunn et fett hvem vi møter. Alle de lagene er jo i verdensklasse, men det er nå vi også :P

 

Noen som vet om disse kampene går når Kolo er Afrikamesterskapet?

Vi spiller første ch.l kamp i februar, og da skal vell AM være ferdig?

 

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=157514 nederst i artikkelen står dato for 8 dels finalen...

Link to comment
Share on other sites

Typisk Arsenal å gå på en smell om vi skulle blitt trukket opp mot Porto. Mange av de beste resultatene våre i CL de siste åra har faktisk vært mot de beste, jeg tenker på Real og Juve, som ble fulgt opp av et knapt avansement mot "lille" Villarreal i 06, mens overkommelige PSV ble for sterke året etter. Som sagt, Porto er nok det svakeste laget kvalitetsmessig av de vi kan bli trukket opp mot, poenget mitt er bare at nettopp det ikke nødvendigvis betyr at det er den beste trekninga vi kan håpe på ;)

 

Jeg tror vi bør håpe på å unngå Milan. Er redd de blir for kyniske og taktiske, i tillegg til at de er overlegne når det gjelder (tenker da på resultater i CL de siste åra). Og med Kaka oppe på banen kommer det til å renne inn med baklengs, spesielt om Kolo er i ANC, frykter jeg. Barca - Arsenal er vel nøytrales supporteres drøm, kanskje de to mest finspillende laga i Europa. Ville blitt noen heftige kamper, men sjansen for tap er også da stor. Jeg tror vi får Real, magefølelsen min har hatt rett to år på rad nå, klokka 12 får vi se om det blir hat-trick :P

Link to comment
Share on other sites

I denne sammenheng er faktisk Porto enkel motstand. Milan er vel pga hjemlig form nest enklest, men det trenger ikke stemme. Ingen vinner CL to år på rad heller, så Milan er kanskje ikke å forakte. Real og Inter er SOLIDE i ligaen, mens Barca kanskje er best på papiret. Håper vi unngår Real og Inter da jeg har veddet med en kompis om at de når lenger enn Barca og Milan :P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...