Jump to content

UEFA Champions League-trekning


Mr Chapman

Hvem håper du vi får?  

43 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Synes det er helt topp og møte Milan. Vi har jo allrede møtt de andre lagene vi kunne trekke, og etter som jeg husker så har vi ikke møtt Milan i noen tellende kamp i nyere tid, sist var vel i 95 mellom champions leauge vinner og cupvinnercup vinner. Selvsagt å er det ett stramt lag bakover, men er vel det eldste laget i champions leauge, og vår fartsfotball tror jeg kan passe bra mot de. kunne selvsagt vært bedre, men kunne vært langt verre også...

 

 

Det kommer til og bli plankekjøring :P

 

 

Ellers så var det deilig at manure trakk det værste laget de kunne møte, og at pool fikk Inter ;)

Får bare håpe de to spiller på samme dag, slik at vi kan få sett vår kamp også...

Link to comment
Share on other sites

må vel si oss fornøyde med å møte et milan lag som vel ikke akkurat har imponert så langt denne sesongen....

 

Om jeg ikke husker veldig feil, så imponerte ikke Milan i fjor heller, ser man bort Fra CL, der vant de hele dritten. Italienerne er sykt gode i CL, de presterer når de må og har rutinen og kynismen, samt en drepende god organisering som gjør dem vanskelige å slå. Frykter Kaka, stopper vi (rettere segt Kolo og Bill) ham er mye gjort, defensivt. Vi skal uansett ikke deppe og heller se positivt, for om Liverpool kan komme tilbake fra 0-3 til 3-3 og vinne på straffer, da kan vi ta dem over to kamper. Milan er favoritter, og det tror jeg vi bare trives med, men ikke uslålige.

 

Litt morsomt å se snittalderen på de to laga. Milan er vel eldst i hele CL med en snittalder på over 30. Blir interessant å se hvordan våre unggutter klarer seg mot dem. Blir også interessant å se den nye Gattuso (snakker seff omFlamini :P ) mot originalen. Jeg gleder meg allerede, og tørr vi håpe på at Arsenalkampen for en fucking gangs skyld blir hovedkampen som blir vist direkte på TV nå som vi møter regjerende mesterne?

Link to comment
Share on other sites

Gleder meg til å være underdogs igjen! Det gikk til hælvete da vi var favoritter mot PSV, men det gikk strålende da vi var underdogs mot Real Madrid og Juventus for 2 sesonger tilbake.

 

Som sagt før: Tar vi dette, tar vi alt!

Vi leder den beste ligaen i verden og spiller genierklært fotball. Kjære imers, hvordan kan du hevde at vi er underdogs. Vi er vel blant de fire til seks største favorittene til å vinne turneringen. Det er ikke Milan, som i mine øyne er langt svakere enn Inter Milan. Vi var kjempeheldige. Skjønner egentlig ikke fykten for Milan.

Link to comment
Share on other sites

Gleder meg til å være underdogs igjen! Det gikk til hælvete da vi var favoritter mot PSV, men det gikk strålende da vi var underdogs mot Real Madrid og Juventus for 2 sesonger tilbake.

 

Som sagt før: Tar vi dette, tar vi alt!

Vi leder den beste ligaen i verden og spiller genierklært fotball. Kjære imers, hvordan kan du hevde at vi er underdogs. Vi er vel blant de fire til seks største favorittene til å vinne turneringen. Det er ikke Milan, som i mine øyne er langt svakere enn Inter Milan. Vi var kjempeheldige. Skjønner egentlig ikke fykten for Milan.

 

Milan vil alltid være en av favorittene til å vinne Champions League.

 

Neste år ser det dog ut som om de må belage seg på UEFA-cup seier istedenfor CL-seier da de ikke har noen som helst mulighet til å kvalifisere seg til CL ut fra tabellplassering. Så den eneste muligheten de har til å komme med i neste års utgave av mesterligaen, er vel å vinne hele pakka. Det eneste problemet deres er at det stopper for dem i 8-delsfinalen.

 

Kakà vil være nøkkelspilleren for Milan. Han må settes ut av spill av Gallas. Flamini må ta seg av Pirlo og hindre ham i å få i gang sitt sedvanlige pasningsspill. Adebayor må prøve å vinne duellen over Nesta med sin fysikk. Frykter også det nye stjerneskuddet Alexandre Pato, som nokså sikkert spiller på førstelaget når vi møter dem.

 

Dette kan vi klare! COME ON YOU GOONERS!!

Link to comment
Share on other sites

Kommer til å bli to utrolig spennende kamper. Vet ikke om det er noen fordel med hjemmeoppgjør først, men vi må uansett gå for å score i begge kampene, i tillegg til å holde noenlunde tett bakover. Skal bli vanskelig å holde Inzaghi, Gilardino, Kaka, Pirlo, Seedorf og Ronaldo unna mål.

 

Tør ikke tippe noe så tidlig, siden vi ikke vet hvilke spillere som kommer til å spille disse kampene enda...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...