Jump to content

Håndball


Simbad

Recommended Posts

Norge slo Danmark, Danmark slo Kroatia, Norge slår Kroatia. Logisk? :P

Egentlig hvis du tenker i teorien. Men man vet jo at slikt sjelden slår til ;)

 

Uansett, med Løke ute, skal Norge komme til å slite enda mer fremover på banen. Verken Myrhol eller Jensen er i nærheten av Løkes klasse i angrep.

Link to comment
Share on other sites

Norge slo Danmark, Danmark slo Kroatia, Norge slår Kroatia. Logisk? ;)

 

Ganske logisk, men kan nok ikke tenke sånn :P

Link to comment
Share on other sites

Er det mulig å sleppe til alt ?.. Kroatia kom i fart hoppet opp og scoret, vi brukte en time på å få ballen en meter frem og så kastet vi sjangsen langt til skogs!

Nei, Norge er ett nesten lag. Kan ikke vinne når vi holder på slik vi har gjort de to siste kampene :/

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

For dere som ikke vet det; Norge spiller EM-kamp mot Kroatia nå. Kampen er halvspilt, og Kroatia leder 11-10 til pause. Kampen kan sees på tv2.

 

Har ikke så mye peiling på handball, men etter erfaringene med kvinnelandslaget synes jeg guttene skal bruke kantene mer. Balic er helt sinnsyk, så jeg ville foreslått å satt en mann på han hele tiden. Det ville sikkert ødelagt strukturen i forsvaret, men jeg vet ikke. Fyren på stoppes. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Da var landslagsdamene EM-vinnere nok en gang! Etter å ha slått Sverige med 5 mål i finalen. Nervepirrende lenge, men Norge viser seg nok en gang sterkere.

Blir dog spennende å følge det Svenske damelandslaget videre fremover. De har all mulighet til å bli en stormakt i landslagssammenheng. Viser at de har noe stort på gang med å gå til sin første finale noen sinne...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...