Jump to content

Luke Freeman.


roger_rabbit74

Recommended Posts

Sier ikke nei takk til han, men tviler ettersom han er engelsk.

 

Vi har da hentet inn engelskmenn tidligere iår, Bartley/Gibbs/Dunne/Ogogo for å nevne noen. Virker som en spennende spiller. Det faktum at han er engelsk har ingen betydning, men er heller ikke noe minus.

Link to comment
Share on other sites

Sier ikke nei takk til han, men tviler ettersom han er engelsk.

 

Vi har da hentet inn engelskmenn tidligere iår, Bartley/Gibbs/Dunne/Ogogo for å nevne noen. Virker som en spennende spiller. Det faktum at han er engelsk har ingen betydning, men er heller ikke noe minus.

 

Er dette spillere vi har hente iår?! Gibbs var her vertfall sist sesong mener eg å huske. Ogogo også. Desuten ble dem vel ikke hentet fra andre klubber, men kommet opp gjennom vårt ungdomsarbeid.

Link to comment
Share on other sites

 

Er dette spillere vi har hente iår?! Gibbs var her vertfall sist sesong mener eg å huske. Ogogo også. Desuten ble dem vel ikke hentet fra andre klubber, men kommet opp gjennom vårt ungdomsarbeid.

 

Feil de ble hentet fra daværende Wimbledon, men når jeg tenker etter så var de i Arsenal før September 10- 2007 slik som det står på Arsenal.com. Men Bartley ble vertfall hentet iår :)

Link to comment
Share on other sites

 

Er dette spillere vi har hente iår?! Gibbs var her vertfall sist sesong mener eg å huske. Ogogo også. Desuten ble dem vel ikke hentet fra andre klubber, men kommet opp gjennom vårt ungdomsarbeid.

 

Feil de ble hentet fra daværende Wimbledon, men når jeg tenker etter så var de i Arsenal før September 10- 2007 slik som det står på Arsenal.com. Men Bartley ble vertfall hentet iår :P

 

Ok da fekk vi oppklart det ;)

Link to comment
Share on other sites

 

Er dette spillere vi har hente iår?! Gibbs var her vertfall sist sesong mener eg å huske. Ogogo også. Desuten ble dem vel ikke hentet fra andre klubber, men kommet opp gjennom vårt ungdomsarbeid.

 

Feil de ble hentet fra daværende Wimbledon, men når jeg tenker etter så var de i Arsenal før September 10- 2007 slik som det står på Arsenal.com. Men Bartley ble vertfall hentet iår ;)

 

Du har rett i at Kyle Bartley ble hentet i år. Han ble hentet fra Bolton i juli.

Men resten av de du har nevnt har alle vært i Arsenal siden sine yngre år. Det du blir lurt av her, er at disse tre signerte alle proffkontrakt med Arsenal i september i år, og da står det på Arsenal.com, at de kom til Arsenal da, men det gjorde de da altså ikke.

 

Forøvrig ble også Anton Blackwood hentet inn til reservelaget foran sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Synes denne tråden har sporet litt av.. Er det noen som vet mer om Freman, eller om linken hans til Arsenal?

 

Denne gir jo litt mer info om saken, og at manageren hans er villig til å la han gå til oss er ikke akkurat det værste som kan skje :D

Link to comment
Share on other sites

Synes denne tråden har sporet litt av.. Er det noen som vet mer om Freman, eller om linken hans til Arsenal?

 

Denne gir jo litt mer info om saken, og at manageren hans er villig til å la han gå til oss er ikke akkurat det værste som kan skje :D

 

Ja høres ut som at han skal være mulig å lande. Hyggelig med engelsk talent, selv om det er langt til ferdig produkt...

Link to comment
Share on other sites

Hvis det skjer at det kommer lova som sir at man må ha engelske spillera så slit Arsenal veldig mye

 

Hvis det skjer at det kommer lova som sir at man må ha engelske spillera så slit Arsenal veldig mye

 

det kommer nok ikke et vedtak over natta da.... man får vel et par sesonger på seg og man får beholde sentrale spillere hvis det kommer, kan hende det kommer, men tviler.

 

Elsker Arsenal <3

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

"At Friday’s press conference he announced that he was close to signing Luke Freeman, a 15-year-old striker who has already made three appearances for Gillingham. Wenger also suggested that a couple of the Club’s 14-year-old players were so advanced “they had nothing to learn technically”."

 

det var da svært så hissig på grøten Wenger var da. ser nesten ut som han vil gjøre hva som helst for å få tak i Freeman.

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...English+revival

 

han virker også veldig optimistisk med tanke på de engelske talentene som allerede er i klubben. :P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...