Rosicky07 Posted November 22, 2007 Report Share Posted November 22, 2007 skal ha et skole prosjekt om dette. kan dere hjelpe meg? alt fra tabbel til , toppskårer,FA player of the year. hvordan var de som er store i dag på 70 tallet. takk på forhånd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chaz Posted November 22, 2007 Report Share Posted November 22, 2007 Da kan man starte med å anbefale følgende snutter fra Match of the day. http://www.youtube.com/watch?v=M_EpKqHzX8M&feature=related Herlig spør du meg! Den gangen menn var menn, bart og kinnskjegg skulle være megastore, og kvinnfolk holdt til på kjøkkenet!!! Nyt, og lær!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted November 22, 2007 Report Share Posted November 22, 2007 En nytelse. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted November 22, 2007 Author Report Share Posted November 22, 2007 jeg tar i mot alt jeg får fra årsklassene 70-79, men håpet på ting eg kunne bruke i et evt. hefte Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chaz Posted November 22, 2007 Report Share Posted November 22, 2007 Du må Google litt, du kan ikke få alt gratis, vettu!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Gunner Posted November 23, 2007 Report Share Posted November 23, 2007 Du må Google litt, du kan ikke få alt gratis, vettu!!! Ellers så er jo Wikipedia et godt alternativ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted December 4, 2007 Author Report Share Posted December 4, 2007 er det noen som vet kor mangen lag som rykket ned når de var 22 lag i topp divisjonen ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted December 4, 2007 Report Share Posted December 4, 2007 er det noen som vet kor mangen lag som rykket ned når de var 22 lag i topp divisjonen ? Tottenham rykket ned i 1977. Det krever et eget kapittel!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted December 4, 2007 Author Report Share Posted December 4, 2007 er det noen som vet kor mangen lag som rykket ned når de var 22 lag i topp divisjonen ? Tottenham rykket ned i 1977. Det krever et eget kapittel!! hehe men det var ikke san eg mente var det2, 3eller 4 lag som rykket ned og opp? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted December 4, 2007 Report Share Posted December 4, 2007 hehe men det var ikke san eg mente var det2, 3eller 4 lag som rykket ned og opp? Med et lite forbehold om antydning til gullfiskminne mener jeg det var 2 opp og 2 ned inntil 1973 da 3 ned og 3 opp ble innført. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chaz Posted December 4, 2007 Report Share Posted December 4, 2007 hehe men det var ikke san eg mente var det2, 3eller 4 lag som rykket ned og opp? Med et lite forbehold om antydning til gullfiskminne mener jeg det var 2 opp og 2 ned inntil 1973 da 3 ned og 3 opp ble innført. Til dels korrekt, Sir. Første sesong med "three up - three down" var sesongen 1973/74. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted December 4, 2007 Report Share Posted December 4, 2007 Kan ikke skjønne annet enn at det er helt korrekt my friend.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted December 4, 2007 Report Share Posted December 4, 2007 hehe men det var ikke san eg mente var det2, 3eller 4 lag som rykket ned og opp? Med et lite forbehold om antydning til gullfiskminne mener jeg det var 2 opp og 2 ned inntil 1973 da 3 ned og 3 opp ble innført. Til dels korrekt, Sir. Første sesong med "three up - three down" var sesongen 1973/74. Før, eller etter 1973/74? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted December 4, 2007 Report Share Posted December 4, 2007 Endringen skjedde i 1973, mellom sesongene selvsagt. 2/2 til og med 72/73 og 3/3 fra og med 73/74. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chaz Posted December 4, 2007 Report Share Posted December 4, 2007 Endringen skjedde i 1973, mellom sesongene selvsagt. 2/2 til og med 72/73 og 3/3 fra og med 73/74. Absolutely spot on! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted December 4, 2007 Report Share Posted December 4, 2007 Endringen skjedde i 1973, mellom sesongene selvsagt. 2/2 til og med 72/73 og 3/3 fra og med 73/74. Takk. Var det jeg ville vite. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie George Posted December 4, 2007 Report Share Posted December 4, 2007 Den gangen menn var menn, bart og kinnskjegg skulle være megastore, og kvinnfolk holdt til på kjøkkenet!!! Har en god gammel VHS-kassett som tar for seg 70/71-sesongen. Død og pine for en video. Man får frysninger når spillere som Charlie George, George Graham, Bob Wilson, Peter Storey m.fl. trår til. Her snakker vi om skikkelig koteletter. Good Old Arsenal! PS! Et av høydepunktene i filmen er selvsagt når Ray Kennedy blir matchvinner på WHL og dermed gir oss ligagullet!! Tottenes Arsenal-lidelse har jaggu holdt på lenge.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted December 4, 2007 Report Share Posted December 4, 2007 Mannen med de største Arsenalkotelettene gjennom tidene, muligens med unntak av Jeff Blockley. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie George Posted December 4, 2007 Report Share Posted December 4, 2007 Mannen med de største Arsenalkotelettene gjennom tidene, muligens med unntak av Jeff Blockley. Herlig type! Stort når denne mannen setter inn 2-2 målet på straffe i FAcup semifinalen mot Stoke (og Gorden Banks) i 70/71. Rolig type! Ellers har Jeff Blockley en lei tendens til å dukke opp i diverse innlegg her på gunners.no. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted December 4, 2007 Report Share Posted December 4, 2007 Mannen har satt uslettelige spor i en sart barnesjel....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chaz Posted December 5, 2007 Report Share Posted December 5, 2007 Mannen har satt uslettelige spor i en sart barnesjel....... Ja det må gudene vitene at dette "tekniske vidunderet" som kom fra Coventry også gjorde på en stakars tenåring i Stavanger. £ 200000. Årtusenets bomkjøp, spør du meg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted December 5, 2007 Report Share Posted December 5, 2007 Stoooor forskjell Bertie. Blockley var en av tabbene som raserte et fantastisk fotballag. Carter kom etter år med Hawleyer etc, og føyde seg bare fint inn i rekken av underfundigheter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
adrian14 Posted December 15, 2007 Report Share Posted December 15, 2007 Det krever litt arbeid men bare gå å søke deg fram:p Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.