Jump to content

Black November


Egemannen

Recommended Posts

Så langt i november har vårt kjære Arsenal tatt 2 av 6 mulige poengi ligaen, aner vi en ny svart november?

Jeg har satt opp en kort statistikk for noen sesonger over tilsvarende antall matcher. Den første betyr siste kamp i oktober, etterfulgt av de 4 neste i november. For sammelikning har jeg også listet hvor mange poeng Arsenal hadde etter to kamper i samme periode.

 

07/08: U-U-?-?-? = 2/6, ?/15

06/07: U-T-S-U-T = 1/6, 5/15

05/06: U-S-S-S-T = 4/6, 10/15

04/05: U-U-S-U-T = 2/6, 6/15

03/04: U-S-S-S-U = 4/6, 11/15

02/03: T-S-S-S-T = 3/6, 9/15

01/02: U-T-U-S-S = 1/6, 8/15

00/01: S-S-U-T-T = 6/6, 7/15

 

Spørsmålet er om Arsenal for første gang i dette milleniet kan greie disse 5 kampene uten tap? Og er det mulig å tangere 2003/2004 sesongen med totalt 11 poeng på disse 5 matcher.

De 3 neste matchene er henholdsvis:

- 12.nov: Reading - Arsenal (mitt tips = 3 poeng)

- 24.nov: Arsenal - Wigan (mitt tips = 3 poeng)

- 1.des: Aston Villa - Arsenal (mitt tips = 3 poeng)

 

Noen som ser annerledes på dette? Morsomt med innspill rundt den grufulle mnd november...også kjent som "Black November".

Link to comment
Share on other sites

Enig med Pacman. Mange lag som er vanskelig å spille mot. Men tror det går greit. Har jo begynt greit med United uavgjort og Slavia uavgjort. Tror og håper at Arsenal slår Reading på mandagen. :)

 

Hva har dette med rykter å gjøre egentlig?

Link to comment
Share on other sites

Så langt i november har vårt kjære Arsenal tatt 2 av 6 mulige poengi ligaen, aner vi en ny svart november?

Jeg har satt opp en kort statistikk for noen sesonger over tilsvarende antall matcher. Den første betyr siste kamp i oktober, etterfulgt av de 4 neste i november. For sammelikning har jeg også listet hvor mange poeng Arsenal hadde etter to kamper i samme periode.

 

07/08: U-U-?-?-? = 2/6, ?/15

06/07: U-T-S-U-T = 1/6, 5/15

05/06: U-S-S-S-T = 4/6, 10/15

04/05: U-U-S-U-T = 2/6, 6/15

03/04: U-S-S-S-U = 4/6, 11/15

02/03: T-S-S-S-T = 3/6, 9/15

01/02: U-T-U-S-S = 1/6, 8/15

00/01: S-S-U-T-T = 6/6, 7/15

 

Spørsmålet er om Arsenal for første gang i dette milleniet kan greie disse 5 kampene uten tap? Og er det mulig å tangere 2003/2004 sesongen med totalt 11 poeng på disse 5 matcher.

De 3 neste matchene er henholdsvis:

- 12.nov: Reading - Arsenal (mitt tips = 3 poeng)

- 24.nov: Arsenal - Wigan (mitt tips = 3 poeng)

- 1.des: Aston Villa - Arsenal (mitt tips = 3 poeng)

 

Noen som ser annerledes på dette? Morsomt med innspill rundt den grufulle mnd november...også kjent som "Black November".

 

Du skriver jo at vi i 03/04 spilte u-s-s-s-u. Også er spørsmålet ditt om vi for første gang i dette mileniet kan greie disse 5 kampene uten tap?

 

BE (som tipper vi kommer gjennom november uten tap men som er litt bekymret for desember)

Link to comment
Share on other sites

Så langt i november har vårt kjære Arsenal tatt 2 av 6 mulige poengi ligaen, aner vi en ny svart november?

Jeg har satt opp en kort statistikk for noen sesonger over tilsvarende antall matcher. Den første betyr siste kamp i oktober, etterfulgt av de 4 neste i november. For sammelikning har jeg også listet hvor mange poeng Arsenal hadde etter to kamper i samme periode.

 

07/08: U-U-?-?-? = 2/6, ?/15

06/07: U-T-S-U-T = 1/6, 5/15

05/06: U-S-S-S-T = 4/6, 10/15

04/05: U-U-S-U-T = 2/6, 6/15

03/04: U-S-S-S-U = 4/6, 11/15

02/03: T-S-S-S-T = 3/6, 9/15

01/02: U-T-U-S-S = 1/6, 8/15

00/01: S-S-U-T-T = 6/6, 7/15

 

Spørsmålet er om Arsenal for første gang i dette milleniet kan greie disse 5 kampene uten tap? Og er det mulig å tangere 2003/2004 sesongen med totalt 11 poeng på disse 5 matcher.

De 3 neste matchene er henholdsvis:

- 12.nov: Reading - Arsenal (mitt tips = 3 poeng)

- 24.nov: Arsenal - Wigan (mitt tips = 3 poeng)

- 1.des: Aston Villa - Arsenal (mitt tips = 3 poeng)

 

Noen som ser annerledes på dette? Morsomt med innspill rundt den grufulle mnd november...også kjent som "Black November".

 

Du skriver jo at vi i 03/04 spilte u-s-s-s-u. Også er spørsmålet ditt om vi for første gang i dette mileniet kan greie disse 5 kampene uten tap?

 

BE (som tipper vi kommer gjennom november uten tap men som er litt bekymret for desember)

Godt poeng!! hehe :D

Link to comment
Share on other sites

Beklager denne lille glippen :D

 

Kan vi for ANDRE gang komme gjennom november uten tap...og kan vi tangere 03/04 sesongen.

 

Hvorfor den står under rykter...tja...why not...plasser den for all del et annet sted, men det området har hvertfall stor takhøyde. Og nok engang...jeg fatter egentlig ikke hvorfor det skal ha noe å si i forhjold til mitt spm.

Link to comment
Share on other sites

Selfølgelig kan vi ikke tangere november 03-04. Vi kan med 3 seire på de 3 siste få samme poeng. Er ikke dette innlysende?

 

det er jo nettopp det som er å tangere :-)

Får man samme sum så tangerer man :-)

Jeg tror vi tangerer 03/04 sesongen.

Men som jeg skrev overnfor er jeg bekymret for desember måneden. Den blir hard

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Så langt i november har vårt kjære Arsenal tatt 2 av 6 mulige poengi ligaen, aner vi en ny svart november?

 

Tror svaret blir nei! Svart november er noe som var mer typisk tidligere.

 

Så langt har vi klart oss bra. Poengdeling mot Man U er absolutt greit, samtidig som unggutta ordnet videre reise i CL. Nå venter Reading og Wigan, og strengt tatt bør det bli seks poeng.

 

Vi har ikke råd til noen svart november. Da drar trolig Man U fra.

Link to comment
Share on other sites

Nok en grunn til å hat ;

 

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/eng...icle1436101.ece

 

Vi får se...

 

Smalt det fra Gerrard!

 

For det første så har vi hatt et godt tak på Liverpool i det siste. Siste kamp på Anfield burde strengt tatt ha endt med tre poeng til Arsenal. For det andre så har vi hatt nok av skader. Men Gerrard og pressen tenker f.eks. på Torres, men glemmer van Persie.

 

Måtte de ryke ut av CL. :D

Link to comment
Share on other sites

Nok en grunn til å hat ;

 

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/eng...icle1436101.ece

 

Vi får se...

 

Haha... Dumt av han å komme ut med sånn komentar, men tiden vil vise om han har rett eller om vi holder hele sesongen...

 

Men for å komme tilbake til temaet om svart november så ser jeg ikke på det som nå. Spilte en bra borte kamp mot Liverpool som vi kunne vinni, og kommer tilbake 2 ganger mot Man U! Sterkt. Så blir det en seier til Mandagen over Reading! Trur vi får en fin November og Desember.

Link to comment
Share on other sites

Selfølgelig kan vi ikke tangere november 03-04. Vi kan med 3 seire på de 3 siste få samme poeng. Er ikke dette innlysende?

 

det er jo nettopp det som er å tangere :-)

Får man samme sum så tangerer man :-)

Jeg tror vi tangerer 03/04 sesongen.

Men som jeg skrev overnfor er jeg bekymret for desember måneden. Den blir hard

 

BE

Jeg har sjekket det opp og du har helt rett. Jeg har bestandig trodd at når man tangerer så slår man den rekorden som er fra før.

Link to comment
Share on other sites

Må jo bare le av Gerrard. Har Manu hatt mye skader på de viktigste spillerne i år??? Silvestre er ingen 1.lagsspiller, Neville er langt over toppen. Scholes er god men var bedre før. Eneste skade av voldsom betydning har jo vært Rooney (som nå igjen har blitt skadet :D )

Link to comment
Share on other sites

Nok en grunn til å hat ;

 

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/eng...icle1436101.ece

 

Vi får se...

 

Smalt det fra Gerrard!

 

For det første så har vi hatt et godt tak på Liverpool i det siste. Siste kamp på Anfield burde strengt tatt ha endt med tre poeng til Arsenal. For det andre så har vi hatt nok av skader. Men Gerrard og pressen tenker f.eks. på Torres, men glemmer van Persie.

 

Måtte de ryke ut av CL. :D

 

Ja, typisk gerrard å komme med sånne uttaleser fordi de ikke kommer til å nå den suksessen som Arsenal kommer til i år ;) . Enda mer typisk er at han kom med det rett etter 8-0 seieren til liverpool i CL, noe som tyder på at han mener enda at liverpool er et bedre lag (noe som de ikke er)

 

Helt rett det du sier der . Pressen og Liverpool tenker for mye på Torres iforhold til van Persie. Persie er en mye bedre spiller og er mer måltyv en Torres (etter min mening)

Når vi får van Persie tilbake kommer vi til å se et helt annet lag som ligger på 1.plass enn nå, og det kommer også de andre til og se !

Link to comment
Share on other sites

Gerrard mener vi spiller over evne. Javel? Jeg mener nå at vi ikke har sett det beste fra laget vårt enda. Synes selv at laget med noen få unntak har slitt med å få spillet til å flyte slik som vi vet de kan på sitt aller aller beste.

 

Men vi får se, tror Gerrard må bite i seg disse uttalelsene når vi nærmer oss slutten av sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...