Jump to content

Mobiltelefon


arsenal25

Recommended Posts

Siden jeg ikke har noe bedre å gjøre så tidlig på morran kan vell jeg nevne at jeg har en 2 år gammel Samsung E720, den tåler noe sykt mye + at den har alt det de moderne mobilene har :) bra kamera, mp3 spiller, for å si det sånn skulle ikke tro at den var 2 år Jeg skal ha den til den dagen den brekker i to :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Eg har HTC S710 og er kjempefornøgd med den.

 

Men er ikkje du, topicstarteren, litt for ung til å ha mobiltelefon?

 

10 år, da går han i femte klasse...er vell greit det, hvertfall ikke tidligere. Jeg gikk i femte eller sjette når jeg fikk min første mobil ;p Er vell ganske greit for foreldrene, enkelt å få tak i barna o.l

Er opp til vær enkelt forelder når de vill at ungene skal få deres første mobil, jeg syns hvertfall før femte klasse er litt tidlig, jeg har ikke barn selv og får håpe at jeg ikke får det med det første så slipper jeg å tenke på sånt :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Eg har Nokia N73 MusicEdition er ein mobil eg ambefaler. Har veldigt godt kamera og medjaspiller og veldig mange funksjoner :P ELSKER DENN. (ENDLI EIN DJOYSTIKK SOM FUNKER)

 

Akkurat det om Joysticken kan jeg love deg at du ikke sier om en to tre måneders tid:P

 

forøvrig har jeg "super tøffe" Sony Ericsonn ett eller annet rart:P den er hvit og oransje i hvertfall.. :huh:

og Joysticken er mongo

Link to comment
Share on other sites

har vell W850i, men vurderer sterk en ny snart :P Noen tips ? Trenger en mobil som har fint design å ikke så tykk so mden jeg har nå til en rimelig pris dvs under 2000, hels young talk ;)

Link to comment
Share on other sites

Eg har HTC S710 og er kjempefornøgd med den.

 

Men er ikkje du, topicstarteren, litt for ung til å ha mobiltelefon?

 

10 år, da går han i femte klasse...er vell greit det, hvertfall ikke tidligere. Jeg gikk i femte eller sjette når jeg fikk min første mobil ;p Er vell ganske greit for foreldrene, enkelt å få tak i barna o.l

Er opp til vær enkelt forelder når de vill at ungene skal få deres første mobil, jeg syns hvertfall før femte klasse er litt tidlig, jeg har ikke barn selv og får håpe at jeg ikke får det med det første så slipper jeg å tenke på sånt :(

Jeg var 31 før jeg fikk mobil. Synes det er grei alder å få sin første mobil på :(

Link to comment
Share on other sites

Har W810i med 2 GB minne.

Helt grei mobil.

 

Når det gjelder mobilabonnement, onecall. SINNSYKT BILLIG!!

Anbefaler ALLE til dette abonnementet!

 

Ingen over, ingen ved siden. :(

 

Har selv onecall og er veldig fornøgd, men har man et ringemønster med mange timer kvar måned vil det nok ikkje lønne seg.

Link to comment
Share on other sites

Har W810i med 2 GB minne.

Helt grei mobil.

 

Når det gjelder mobilabonnement, onecall. SINNSYKT BILLIG!!

Anbefaler ALLE til dette abonnementet!

 

Ingen over, ingen ved siden. :(

 

Har selv onecall og er veldig fornøgd, men har man et ringemønster med mange timer kvar måned vil det nok ikkje lønne seg.

 

Jeg også har det, veldig fornøyd jeg også ;)

 

Nei, hvis du bruker mobilen til buisness eller hvis du ringer veldig mye lønner seg ikke hvis du har onecall.

 

Men du får 90 gratis sms og 120 gratis ringeminutter hver mnd. uten og betale for det ;) :(

Link to comment
Share on other sites

Har W810i med 2 GB minne.

Helt grei mobil.

 

Når det gjelder mobilabonnement, onecall. SINNSYKT BILLIG!!

Anbefaler ALLE til dette abonnementet!

 

Ingen over, ingen ved siden. ;)

 

Har selv onecall og er veldig fornøgd, men har man et ringemønster med mange timer kvar måned vil det nok ikkje lønne seg.

 

Jeg også har det, veldig fornøyd jeg også ;)

 

Nei, hvis du bruker mobilen til buisness eller hvis du ringer veldig mye lønner seg ikke hvis du har onecall.

 

Men du får 90 gratis sms og 120 gratis ringeminutter hver mnd. uten og betale for det ;) :P

 

 

Hvor mye koster abonnementet i mnd ? :P

Link to comment
Share on other sites

Har W810i med 2 GB minne.

Helt grei mobil.

 

Når det gjelder mobilabonnement, onecall. SINNSYKT BILLIG!!

Anbefaler ALLE til dette abonnementet!

 

Ingen over, ingen ved siden. ;)

 

Har selv onecall og er veldig fornøgd, men har man et ringemønster med mange timer kvar måned vil det nok ikkje lønne seg.

 

Jeg også har det, veldig fornøyd jeg også ;)

 

Nei, hvis du bruker mobilen til buisness eller hvis du ringer veldig mye lønner seg ikke hvis du har onecall.

 

Men du får 90 gratis sms og 120 gratis ringeminutter hver mnd. uten og betale for det ;) :P

 

 

Hvor mye koster abonnementet i mnd ? :P

 

Er heilt gratis.

ingen innmeldingsavgift eller bindingstide eller noke.

Onecall

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...