arsenal25 Posted October 13, 2007 Report Share Posted October 13, 2007 Jeg har en sony ericsson W880I Veldig fornøyd med den Fornøyd med prisen også 0 kr hva har du?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
afc2007 Posted October 13, 2007 Report Share Posted October 13, 2007 Jeg har en sony ericsson W880I Veldig fornøyd med den Fornøyd med prisen også 0 kr hva har du?? veldig dumt topic,,, men jeg har sony ericcson k550i Link to comment Share on other sites More sharing options...
freeway666 Posted October 13, 2007 Report Share Posted October 13, 2007 Siden jeg ikke har noe bedre å gjøre så tidlig på morran kan vell jeg nevne at jeg har en 2 år gammel Samsung E720, den tåler noe sykt mye + at den har alt det de moderne mobilene har bra kamera, mp3 spiller, for å si det sånn skulle ikke tro at den var 2 år Jeg skal ha den til den dagen den brekker i to Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gooner4ever Posted October 13, 2007 Report Share Posted October 13, 2007 Jeg har en sony ericsson W880I Veldig fornøyd med den Fornøyd med prisen også 0 kr hva har du?? veldig dumt topic,,, men jeg har sony ericcson k550i Helt enig Og jeg har Sony Ericcson W800i og W660i Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larsenal76 Posted October 13, 2007 Report Share Posted October 13, 2007 Hater å skrive dette, men burde ikke tråden vært på off topic? ... og jeg har en nokia 6233. Meget fornøyd med den. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Gunner Posted October 13, 2007 Report Share Posted October 13, 2007 Jeg har den ultramoderne Nokia 3220 Med blinkelys på sidene og greier! Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonney Posted October 13, 2007 Report Share Posted October 13, 2007 jeg har Nokia N95 - veldig bra mobil men batteriet burde vært sterkere Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hleb91 Posted October 13, 2007 Report Share Posted October 13, 2007 Jeg har en Nokia 6085 som jeg er veldig fornøyd med, men det kunne vært større "minne" på den. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tonymontana Posted October 13, 2007 Report Share Posted October 13, 2007 Eg har HTC S710 og er kjempefornøgd med den. Men er ikkje du, topicstarteren, litt for ung til å ha mobiltelefon? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kje_simen Posted October 13, 2007 Report Share Posted October 13, 2007 Fornøyd med prisen også 0 kr Mhm, for da er det jo helt gratis Men jeg har en K700i og er fornøyd med den, den tåler rimelig mye Link to comment Share on other sites More sharing options...
hermz Posted October 13, 2007 Report Share Posted October 13, 2007 Har den samme som Kje_Simen, ikke noe jeg går rundt å skryter av. Men den er helt grei. Eller var det K750I? Samma. Link to comment Share on other sites More sharing options...
freeway666 Posted October 13, 2007 Report Share Posted October 13, 2007 Eg har HTC S710 og er kjempefornøgd med den. Men er ikkje du, topicstarteren, litt for ung til å ha mobiltelefon? 10 år, da går han i femte klasse...er vell greit det, hvertfall ikke tidligere. Jeg gikk i femte eller sjette når jeg fikk min første mobil ;p Er vell ganske greit for foreldrene, enkelt å få tak i barna o.l Er opp til vær enkelt forelder når de vill at ungene skal få deres første mobil, jeg syns hvertfall før femte klasse er litt tidlig, jeg har ikke barn selv og får håpe at jeg ikke får det med det første så slipper jeg å tenke på sånt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted October 13, 2007 Report Share Posted October 13, 2007 Teit topic men har en K810i Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazze Posted October 13, 2007 Report Share Posted October 13, 2007 Har hatt n80, n90, men har i dag en n95..masse kjekke program er det til den og, deriblant mui torrent, symtorrent, divx player, msn messenger og facewarp... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune S Posted October 13, 2007 Report Share Posted October 13, 2007 Eg har Nokia N73 MusicEdition er ein mobil eg ambefaler. Har veldigt godt kamera og medjaspiller og veldig mange funksjoner ELSKER DENN. (ENDLI EIN DJOYSTIKK SOM FUNKER) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petter Posted October 13, 2007 Report Share Posted October 13, 2007 Eg har Nokia N73 MusicEdition er ein mobil eg ambefaler. Har veldigt godt kamera og medjaspiller og veldig mange funksjoner ELSKER DENN. (ENDLI EIN DJOYSTIKK SOM FUNKER) Akkurat det om Joysticken kan jeg love deg at du ikke sier om en to tre måneders tid:P forøvrig har jeg "super tøffe" Sony Ericsonn ett eller annet rart:P den er hvit og oransje i hvertfall.. og Joysticken er mongo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olé Posted October 13, 2007 Report Share Posted October 13, 2007 Jeg har en sony ericsson W880I Det har eg og;) Meget fornøgd Link to comment Share on other sites More sharing options...
n1ck Posted October 15, 2007 Report Share Posted October 15, 2007 har vell W850i, men vurderer sterk en ny snart Noen tips ? Trenger en mobil som har fint design å ikke så tykk so mden jeg har nå til en rimelig pris dvs under 2000, hels young talk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trønderbart Posted October 15, 2007 Report Share Posted October 15, 2007 Eg har HTC S710 og er kjempefornøgd med den. Men er ikkje du, topicstarteren, litt for ung til å ha mobiltelefon? 10 år, da går han i femte klasse...er vell greit det, hvertfall ikke tidligere. Jeg gikk i femte eller sjette når jeg fikk min første mobil ;p Er vell ganske greit for foreldrene, enkelt å få tak i barna o.l Er opp til vær enkelt forelder når de vill at ungene skal få deres første mobil, jeg syns hvertfall før femte klasse er litt tidlig, jeg har ikke barn selv og får håpe at jeg ikke får det med det første så slipper jeg å tenke på sånt Jeg var 31 før jeg fikk mobil. Synes det er grei alder å få sin første mobil på Link to comment Share on other sites More sharing options...
moen22 Posted October 15, 2007 Report Share Posted October 15, 2007 Har W810i med 2 GB minne. Helt grei mobil. Når det gjelder mobilabonnement, onecall. SINNSYKT BILLIG!! Anbefaler ALLE til dette abonnementet! Ingen over, ingen ved siden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tonymontana Posted October 15, 2007 Report Share Posted October 15, 2007 Har W810i med 2 GB minne. Helt grei mobil. Når det gjelder mobilabonnement, onecall. SINNSYKT BILLIG!! Anbefaler ALLE til dette abonnementet! Ingen over, ingen ved siden. Har selv onecall og er veldig fornøgd, men har man et ringemønster med mange timer kvar måned vil det nok ikkje lønne seg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
moen22 Posted October 15, 2007 Report Share Posted October 15, 2007 Har W810i med 2 GB minne. Helt grei mobil. Når det gjelder mobilabonnement, onecall. SINNSYKT BILLIG!! Anbefaler ALLE til dette abonnementet! Ingen over, ingen ved siden. Har selv onecall og er veldig fornøgd, men har man et ringemønster med mange timer kvar måned vil det nok ikkje lønne seg. Jeg også har det, veldig fornøyd jeg også Nei, hvis du bruker mobilen til buisness eller hvis du ringer veldig mye lønner seg ikke hvis du har onecall. Men du får 90 gratis sms og 120 gratis ringeminutter hver mnd. uten og betale for det Link to comment Share on other sites More sharing options...
n1ck Posted October 17, 2007 Report Share Posted October 17, 2007 Har W810i med 2 GB minne. Helt grei mobil. Når det gjelder mobilabonnement, onecall. SINNSYKT BILLIG!! Anbefaler ALLE til dette abonnementet! Ingen over, ingen ved siden. Har selv onecall og er veldig fornøgd, men har man et ringemønster med mange timer kvar måned vil det nok ikkje lønne seg. Jeg også har det, veldig fornøyd jeg også Nei, hvis du bruker mobilen til buisness eller hvis du ringer veldig mye lønner seg ikke hvis du har onecall. Men du får 90 gratis sms og 120 gratis ringeminutter hver mnd. uten og betale for det Hvor mye koster abonnementet i mnd ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tonymontana Posted October 17, 2007 Report Share Posted October 17, 2007 Har W810i med 2 GB minne. Helt grei mobil. Når det gjelder mobilabonnement, onecall. SINNSYKT BILLIG!! Anbefaler ALLE til dette abonnementet! Ingen over, ingen ved siden. Har selv onecall og er veldig fornøgd, men har man et ringemønster med mange timer kvar måned vil det nok ikkje lønne seg. Jeg også har det, veldig fornøyd jeg også Nei, hvis du bruker mobilen til buisness eller hvis du ringer veldig mye lønner seg ikke hvis du har onecall. Men du får 90 gratis sms og 120 gratis ringeminutter hver mnd. uten og betale for det Hvor mye koster abonnementet i mnd ? Er heilt gratis. ingen innmeldingsavgift eller bindingstide eller noke. Onecall Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.