Jump to content

Ditt fineste mål


arsenal25

Recommended Posts

Mitt fineste mål var en lobb fra 35 meter etter et utspill fra keeper, har et par andre som er på linje men siden det var mot et av seriens beste lag skiller det seg ut :D

Men tipper at du nettopp scorte det siden det plutselig kom en tråd om det :D

 

Har også et par frispark i krysset og en volley stang inn, men det var et par år siden og 7'er fotball :P

Link to comment
Share on other sites

mitt fineste mål er den gang jeg glapp ballen i eget mål :D

 

Mitt fineste mål er krysset inn fra midtbanen :D :D :D :D

 

Hva er ditt?? :P

 

 

Men da er jo du bare 10år da, Dvs midtbane på 7er bane ;)

Link to comment
Share on other sites

Mit fineste er nok da jeg scoret 11-0 (er ikke helt sikker på resultatet) på straffe.

 

Det nest fineste må nok være da jeg satte inn 8-2 (er ikke helt sikker på resultatet her heller) etter at keeperen skøt ballen i meg og jeg fikk ballen på blank klasse..

PS. Dette var på innebane. (5er tror jeg)

 

For noen fantastiske mål jeg har!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Fra midtbanen, tverrligger inn på frispark. Og ja, det var selvfølgelig 11'er :P

 

Har også et som ligner veldig på Robert Pires sitt siste mot Southampton mai 2003, for de som husker det :D Lobb over keeper fra 25 meter ute på kanten.

Link to comment
Share on other sites

Fra midtbanen, tverrligger inn på frispark. Og ja, det var selvfølgelig 11'er :P

 

Har også et som ligner veldig på Robert Pires sitt siste mot Southampton mai 2003, for de som husker det :D Lobb over keeper fra 25 meter ute på kanten.

Hvis det var som scoringen til Pires var det en utrolig fin scoring, man må være god for å få til det.

 

Du må altså være god, du :D

Link to comment
Share on other sites

Mitt fineste mål er vanskelig å bedømme! Jeg ble aldri "enig" med valgene til Henry, Wright og Bergkamp, så det er som regel ikke hvor ballen treffer målet, men heller prestasjonen, eller viktigheten av målet. Så da velger jeg målet i Lyngdalscupen, der vi (Lyngdal gutter 14) delte opp lagene i to. Vi møttes i semien, og det var veldig mye ære på spill her.

 

Jeg "runddriblet" da egne lagkamerater ned på ræva, med diverse finter osv og puttet ballen til slutt i mål. Gikk vel fra 20 meter (syver fotball), og inn til målet, og det var trangt. Utført i Bergkamp-klasse, med en del flaks også!Det var foran 200-300 mennesker. I en kamp jeg hadde 4 mål og 2 assist, hvor vi vant 6-3, tror det kan ha vært 4-2 målet eller noe sånt. Trolig også min beste kamp i min lange karriere :P Jeg setter slike mål milevis foran skudd i krysset under trening f.eks...

Link to comment
Share on other sites

Det fineste målet jeg har scora er da jeg dribla av 8 gutter fra egen banehalvdel, og satte balle tverligger inn!!!

 

Faktisk sant!!

 

 

 

For å ta med hele sanheten så er jeg onkel til disse gutten som da var fra 7-12 år, og jeg var 24 he he... Men fint mål var det!!

 

En må nesten ta med hele sanheten når en skriver om dette her, er noen her som skriver som om det er gode nok for Arsenal anno 2007;) He he....

 

Løye da:)

Link to comment
Share on other sites

Eg scoret en gang for FK Bergen Nord mot Valestrand\Hjellvik FK med en lompe fra midtbanen og over keeper og i mål, det var tider det ;>, faktisk mitt eneste mål for denne klubben!

Link to comment
Share on other sites

Fra midtbanen, tverrligger inn på frispark. Og ja, det var selvfølgelig 11'er :D

 

 

 

Fulgte keeperen med eller? Det skal være komplett umulig å score fra midtbanen. Det er bare til å spasere bort og ta ballen. Snakker om det fordi jeg er keeper selv. Men men sikkert veldig fint mål :P

Link to comment
Share on other sites

Fra midtbanen, tverrligger inn på frispark. Og ja, det var selvfølgelig 11'er :D

 

 

 

Fulgte keeperen med eller? Det skal være komplett umulig å score fra midtbanen. Det er bare til å spasere bort og ta ballen. Snakker om det fordi jeg er keeper selv. Men men sikkert veldig fint mål :P

 

Om han fulgte med eller ikke vet jeg ikke, men det skal vel sies at vedkommende neppe spiller tippeligafotball i dag :D Han var vel heller ikke fullt utvokst :D

Link to comment
Share on other sites

Mitt fineste mål spikret jeg på hytta. Og malte det rødt.

 

Må vell vært tidenes fineste mål !

Link to comment
Share on other sites

Mitt fineste mål spikret jeg på hytta. Og malte det rødt.

 

Må vell vært tidenes fineste mål !

 

Ja det ble ganske fint. Var vell å merke ikke et stort mål. Men fint og rødt ble det.

Brukte til og med spikerpistol. :)

Spikerpistol er en fin ting før du skyter deg selv fast i veggen (sånn som jeg gjorde en gang) :/

Link to comment
Share on other sites

Mitt fineste mål spikret jeg på hytta. Og malte det rødt.

 

Må vell vært tidenes fineste mål !

 

Ja det ble ganske fint. Var vell å merke ikke et stort mål. Men fint og rødt ble det.

Brukte til og med spikerpistol. :)

Spikerpistol er en fin ting før du skyter deg selv fast i veggen (sånn som jeg gjorde en gang) :/

 

Auda. Høres ikke særlig bra ut.

Link to comment
Share on other sites

Mitt fineste mål spikret jeg på hytta. Og malte det rødt.

 

Må vell vært tidenes fineste mål !

 

Ja det ble ganske fint. Var vell å merke ikke et stort mål. Men fint og rødt ble det.

Brukte til og med spikerpistol. :P

Spikerpistol er en fin ting før du skyter deg selv fast i veggen (sånn som jeg gjorde en gang) :/

 

Auda. Høres ikke særlig bra ut.

 

Nei, men godt at det ikke var mitt i et bein da :)

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke skryte på meg så mange mål i 11-erfotball. Som midtbanespiller pleide jeg å stå i returrommet på cornere, og en gang ble corneren lagt ut til meg som sto på 20 meter. Jeg knallet til på hel volley, og fikk det berømmelige drømmetreffet. Bananskru via tverrliggeren (omtrent en meter fra vinkelen) og inn i goalen. Flott følelse! :P Men flaks? JA! Jeg kunne sikkert forsøkt å kopiere dette hundrevis av ganger, med og uten press, uten å lykkes! :)

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke skryte på meg så mange mål i 11-erfotball. Som midtbanespiller pleide jeg å stå i returrommet på cornere, og en gang ble corneren lagt ut til meg som sto på 20 meter. Jeg knallet til på hel volley, og fikk det berømmelige drømmetreffet. Bananskru via tverrliggeren (omtrent en meter fra vinkelen) og inn i goalen. Flott følelse! B) Men flaks? JA! Jeg kunne sikkert forsøkt å kopiere dette hundrevis av ganger, med og uten press, uten å lykkes! :(

 

Du videste verden!!! :) :P

 

Nå skal ikke denne "gamle" mannen skryte på seg allverdens med mål, noen har det da blitt for all del, men det var den gangen fotballen var rund, og vi knapt visste hva PC`er var! ;) Dog hadde vi farge-TV! ;) :xxx:

Nei, da tar jeg heller med podens (mini-Chaz) avgjørende mål i årets Adidas Cup sluttspill (uoffisielt NM for aldersbestemte lag) på Gjøvik nå i september. 2-1 seier over Skeid i semien, han hadde begge to, samt et i finalen mot Grane/ABK hvor vi vant 3-1. Kald som en fisk, den kisen! Helt seriøst; mini-Chaz har vel fått alt det talentet resten av familien har gått glipp av opp gjennom årene. ;) Han er sjeldent kald og kynisk foran mål. 2 dager etter finalen møtte vi Nærbø i 16 årsklassen i Rogaland. Poden var småsliten og småskadd etter helgen på Gjøvik, og sto over første omgang. Vi ledet 3-2 til pause. Han kom inn i 2 omgang, og i løpet av de første 18 minuttene hadde han fått et straffe og puttet 4 mål! Vi vant 9-3!

Link to comment
Share on other sites

Dette her var første 11-er sesongen laget mitt hadde (lillestrøm smg 94 2-lag). jeg er ikke no særlig spiller men putta 1 av de 9 måla vi fikk i serien. da ble jeg spilt gjennom og bare bankan opp ett eller annet sted. det fikk jeg ikke med meg. fordi jeg glei i det jeg skjøt, så jeg fikk bare med meg at den gikk i mål. Andre målet mitt som var i en cup var ganske så flaks. Jeg ble putta opp på spiss og jaga etter ball omtrent hele kampen. når det var ca 15 min igjenn tuppa jeg en ball keeper'n mista mellom beina på'n. Laget mitt ente på 6 plass av 8 i den cuppen. der hvor vi vant for første og siste kamp noen sinne.. 1-0... ufortjent. vi landa på bånn av serien med 0 poeng. trist.. men det skal sies at det var jævla artig!! :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...