Jump to content

Alternativt forum!


arsenalfc

Recommended Posts

Hallo alle medgoonere!

 

Lyst til å bli med å diskutere fotball et annet sted enn på guners.no? Da gjør dere lurt å å komme til http://fotball.diskusjoner.com et seriøst og fremadstormende forum! Ganske nytt, men på god vei opp!

 

Vi kan tilby:

Streams til kamper!

Seriøse diskusjoner

Høydepunkter til kamper!

Spennende konkuranser

 

VELKOMMEN FOLKENS!

Link to comment
Share on other sites

Støtter dere som vil prøve noe nytt, men gunners.no er og forblir det beste forumet ;)

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor kan vi ikke heller diskutere her inne da? ;)

Er jo en egen tråd der man kan være med å forbedre forumet evt. ta inn emner/temaer en vil ha med for at forumet skal bli enda bedre.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor kan vi ikke heller diskutere her inne da? :D

Er jo en egen tråd der man kan være med å forbedre forumet evt. ta inn emner/temaer en vil ha med for at forumet skal bli enda bedre.

 

Vi kan vel diskutere på to plasser ;) Nå som vi ligger på toppen kan vi jo nyte å diskutere med andre fans.

Vet at dette forumet er det beste, men det skader ikke å prøve noe nytt, jeg har forøvrig laget meg en bruker i dag og heter Christian(har allerede 2 innlegg ;))

Link to comment
Share on other sites

Du vet det Veginho at det er bare oss med medlemskap i AN som for lov å melde oss inn her.. Så da er det litt vanskelig å diskutere med manure, spudz og pool fans, ikke sant? ;)

 

Alle sammen er virkelig velkomne! Og hadde vi fått låne ringrever som Chaz også. Så hadde jo det vært kanon.. *hinthint*

Link to comment
Share on other sites

 

Har ikke du en lang og "ærerik" historie på VGD og et par andre diskusjonsfora da Chaz? :P

 

"Ærerik" og "ærerik", fru Blom....... :) :xxx:

 

Muligens derfor jeg bør holde meg blant mine egne. :(

 

Haha !

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Noen andre som har registrert seg på FotballPrat.net?

 

Virker som en rimelig bra side, hvor man kan diskutere alt fra fotball til dans sammen med andre supportere.

Krangle og få andres syn på ting. Mye av det som blir sagt her inne virker som det kommer fra folk med rimelig tykke Arsenal-briller.

(Dette gjelder bare et fåtall!!)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...