Jump to content

Allmenning Jarstein


tonymontana

Recommended Posts

Litt usikker på dette kjøpet(Tviler STERKT på at det blir noe ut av det).

Wenger er kjent med å gjøre om relativt ukjente spillere om til superstjerner.

MEN ikke på keepere. Og nå som vi har mange millioner å handle med, da synes jeg vi kan kjøpe en skikkelig god keeper, hvis vi først skal kjøpe. Jeg tror nok at vi har råd til de fleste.

Alt i alt så mener jeg at vi kanskje ikke trenger ny keeper :P

Link to comment
Share on other sites

KAN bli en god keeper.

 

MÅ jobbe med temperamentet sitt!

 

Enig med du, men ser ikke for meg at han i det hele tatt tør å kjefte på Kolo & Co...hehe..

God keeper, men om han holder PL-nivå er vanskelig å si.

Robert Green har det vel også vært snakk om...

 

Uansett så ble vel Fabianski kjøpt for en grunn...så tror nok han er foran i køa.

Og Almunia er jo i Arsenal enda også..

 

Ganske så sikker Lehmann er ferdig i Arsenal på nyåret eller til sommer'n.

Link to comment
Share on other sites

han er tippeligaens beste keeper men jeg tror ikke vi trenger han. men vi kan jo uannsett la han komme på prøvespill ;)

det kan du ikke mene :S? hehe. Oppdal er ein bedre keeper, det er en grunn til at han står i mål på landslaget.

Ønsker heller Jarstein enn Opdal. Opdal er god, men Jarstein er yngre og han har et mye større potensielle. Og han viser lovende takter til tross for at Odd ikke gjør det kjempe stort. Spørsmålet er om han er god nok for The Gunners?

Link to comment
Share on other sites

Ryktet har no nådd England

http://www.skysports.com/story/0,19528,11670_2788688,00.html

Rune Almenning Jarsteina ;)

 

Jarstein har for all del ein god keeper, men for øyeblikket synest eg at me skulle ha henta inn ein litt meir rutinert keeper til Fabianski er klar til å ta over.

 

Lehmann si tid i Arsenal er definitivt over, og Manuel er ein god, men ikkje heilt i den øvre klassen som ein bør vera dersom ein skal spela på Arsenal. Så eg kunne godt tenkt meg ein god rutinert keeper i toppklasse, men desse veks uheldigvis ikkje trær og har ein sjuk prislapp.

Link to comment
Share on other sites

Noe for oss er han nok ikke. Derimot en klubb lavere nede i en av de store ligaene kunne han nok fungert i. At han er TLs beste spiller er bare tøv, at han er den mest talentfulle kan diskuteres. Det er klart både Norges og Tippeligaens beste keeper er Håkon Opdal. Knallsterk i feltet, enorm på streken og veldig god psyke gjør han til det. Jeg ville mye heller hatt han, (med TJUKKE Arsenal-briller), Brann-briller:ikke f*** om jeg vil at han skal ut. Han skal stå i Brann-buret de neste 10sesongene!

 

Keepere både modner og går ut på dato mye senere enn utespillere og 25er da ingen alder. Skulle vi kjøpe en ny en i vinter må det etter min mening en som kan gå inn foran Fabianski i køen. Det holder med en urutinert keeper i vår A-stall. Kan godt hende Almunia eller Lehmann ikke gidder å innfinne seg med å slite benken utover sesongen.

Link to comment
Share on other sites

han er tippeligaens beste keeper men jeg tror ikke vi trenger han. men vi kan jo uannsett la han komme på prøvespill :)

det kan du ikke mene :S? hehe. Oppdal er ein bedre keeper, det er en grunn til at han står i mål på landslaget.

selv om brann slipper inn færre mål er jo det på grunn av at han har en kjpebra forsvars-firer anført av sigurdsson foran seg

Link to comment
Share on other sites

Det er morro med Nordmenn da! :)

 

Kun en nordmann som er god nok for Gunners.. neida, er sikkert ikke det, men er ikke sikker på om Jarstein er rette mannen

 

 

Når han går ut i avisa i dag og sier at han er Man U fan er det bare å vinke farvel til ham

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...