Jump to content

Allmenning Jarstein


tonymontana

Recommended Posts

Så bedre med Nordtveit som da innrømmer at han er Tottenham supporter? :P Får vel vinke farvel til ham også du da.

 

nei, selvfølgelig ikke. Det forrige innlegget mitt var ikke sesielt seriøst.

Personlig mener jeg at Jarstein er den som har størst potensiale av keeperne i Norge. Han har en usannsynlig god rekkevidde. Men likevel tror jeg ikke han er Arsenalmateriale. Akkurat på keeperplassen er jeg ikke interessert i et talent til, men en etablert keeper. Talenter har vi i Mannone og Fabianski.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Hvordan i all verden kan Jarstein være god nok? En Odd-keeper som blir sendt hjem fra trening og byttet ut i pausen. Makan, skal vi ha en norsk keeper må det da i så fall være Norges førstevalg Håkon Opdal. (Som forøvrig heller ikke er god nok for Arsenal. Vi har Fabianski, så jeg skjønner ikke alt dette maset om ny keeper nå.

Link to comment
Share on other sites

Hvordan i all verden kan Jarstein være god nok? En Odd-keeper som blir sendt hjem fra trening og byttet ut i pausen. Makan, skal vi ha en norsk keeper må det da i så fall være Norges førstevalg Håkon Opdal. (Som forøvrig heller ikke er god nok for Arsenal. Vi har Fabianski, så jeg skjønner ikke alt dette maset om ny keeper nå.

Enig! Har tro på at Fabianski er 100ganger bedre enn Jarstein. Heldighvis er ryktet avkrefta.

Link to comment
Share on other sites

Hvordan i all verden kan Jarstein være god nok? En Odd-keeper som blir sendt hjem fra trening og byttet ut i pausen. Makan, skal vi ha en norsk keeper må det da i så fall være Norges førstevalg Håkon Opdal. (Som forøvrig heller ikke er god nok for Arsenal. Vi har Fabianski, så jeg skjønner ikke alt dette maset om ny keeper nå.

Enig! Har tro på at Fabianski er 100ganger bedre enn Jarstein. Heldighvis er ryktet avkrefta.

 

Kan faktisk fårstå Jarsteins frustrasjon, Som en ung Keeper med meget høye abisjoner og kvalitet, og stå bak et forsvar som er skikkelig `crap`. Forøverig i likkhet med spissene til ODD. I nevnte kamp hvor han blei byttet ut i pausen var Jarstein en av banens beste i 1st omg. Noe han har vært gjennom hele sesongen uten at det sier så mye. :P Ser at ryktet er avkreftet, men jarstein er faktisk en av få norske jeg trur kunne gjort det bra i Arsenal :P

Link to comment
Share on other sites

Hvordan i all verden kan Jarstein være god nok? En Odd-keeper som blir sendt hjem fra trening og byttet ut i pausen. Makan, skal vi ha en norsk keeper må det da i så fall være Norges førstevalg Håkon Opdal. (Som forøvrig heller ikke er god nok for Arsenal. Vi har Fabianski, så jeg skjønner ikke alt dette maset om ny keeper nå.

Enig! Har tro på at Fabianski er 100ganger bedre enn Jarstein. Heldighvis er ryktet avkrefta.

 

Kan faktisk fårstå Jarsteins frustrasjon, Som en ung Keeper med meget høye abisjoner og kvalitet, og stå bak et forsvar som er skikkelig `crap`. Forøverig i likkhet med spissene til ODD. I nevnte kamp hvor han blei byttet ut i pausen var Jarstein en av banens beste i 1st omg. Noe han har vært gjennom hele sesongen uten at det sier så mye. ;) Ser at ryktet er avkreftet, men jarstein er faktisk en av få norske jeg trur kunne gjort det bra i Arsenal ;)

 

Har Jarstein ambisjoner blir han nok ikkje med Odd ned i Adeccoligaen.

Enten blir han kjøpt til Europa ellers vil han havne i ein av toppklubbane i Norge.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...