Jump to content

Afonso Alves


bergkampje

Recommended Posts

Tror jeg aldri har sett noe lignende i noen kamp! Afonso Alves scorte 7 av Heerenveens 9 mål i deres seier over Heracles idag! Ganske så utrolig! Selvfølgelig er ikke Heracles noe fantastisk lag, men vant faktisk mot AZ forrige uke. Og Afonso er uansett litt av en måljeger, mangla bare et mål fra å vinne gullballen ifjor. Fortsetter han i samme spor er vel årets gullball allerede sikret! :)

Link to comment
Share on other sites

Ted Drake scoret vel 7 mål mot Aston Villa en gang. Hvis ikke jeg husker helt feil. Men uansett, en stor prestasjon i seg selv.

 

Ja da, Ted Drake har fortsatt rekorden i den øverste divisjonen i England; han scoret jo alle Arsenals mål da de slo Aston Villa 7-1 på Villa Park, 14. desember 1935. Og han hadde en til på undersiden av tverrliggeren. Rekorden totalt i England, for alle divisjoner mener jeg å huske Ted MacDougall hadde. Scoret ikke han ni mål i en kamp i lavere divisjonermon tro? Kan du hjelpe her Chaz? Uansett er sju mål i samme kamp imponerende, men han må vel vise store ting over tid før han blir plukket opp?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...