Jump to content

Tippekonkurransen


hermz

Recommended Posts

  • Replies 4.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Arsenal vS Sunderland 4-0

 

FM : Rosicky hvis ikke han er frisk så blir det Fabregas :D

Link to comment
Share on other sites

Denne kampen skal jeg se live :D :P

 

Typisk at motstanderen vinner i min "debut" for og se Arsenal live =/

 

Men satser allikevel på en heidundrande fest hvor vi vinner 4-0 av RvP(2) og Adebayor(2)

 

Jeg tipper altså:

Arsenal-Sunderland H

4-0

FM: RvP (Hvis ikke han starter, Adebayor)

 

Sorry hvis det ble for mye offtopic!

Link to comment
Share on other sites

Denne kampen skal jeg se live :D :P

 

Typisk at motstanderen vinner i min "debut" for og se Arsenal live =/

 

Men satser allikevel på en heidundrande fest hvor vi vinner 4-0 av RvP(2) og Adebayor(2)

 

Jeg tipper altså:

Arsenal-Sunderland H

4-0

FM: RvP

 

Sorry hvis det ble for mye offtopic!

Skal over jeg også, min andre tur til England, men første på Emirates. Blir spennende dette ;)

 

Tipper at Arsenal styrer kampen og vinner komfortabelt 2-0.

 

Mitt tips altså:

 

Arsenal - Sunderland 2 - 0 H

 

FM: Robin van Persie

Link to comment
Share on other sites

Arsenal v Sunderland

Det har hvert mye surr med meg nå, men ihvertfall denne kampen kan dere tippe nå. Dere som tippet i Steaua B kampen, ved en feil av meg, skal få et plusspoeng av meg, som blir lagt til når jeg regner ut poengsummen (Inkludert Taugooneren og Birger som sa ifra). Dette må jeg rydde opp i selv så derfor gir jeg de det, hvis ikke så bare protester. Håper det er greit!! :P

 

Avspark: 7. oktober klokka 13.00

Frist: 7.oktober klokka 09.00

 

(Taugooneren) Edit: Nei, nei, bare en liten gest fra meg, måtte ordne det opp. ;)

Jeg skjønner ikke hvorfor vi skal tippe på forskjellige tråder. Hvorfor ikke legge ch.l-tippingen inn i denne tråden. Blir litt forvirrende med flere steder å tippe. Det er vel det samme hvor vi tipper, bare vi tipper og har den konkurransen tipping innebærer. Så mitt forslag er at vi legger alt inn i en tråd.

Link to comment
Share on other sites

Er jo kun CL som tippes hos Taugooneren da. Så det blir mest her, jeg syns ikke det blir så mye. Min idè med denne tråden var å få tippet PL, FAC og CC. Siden det var allerede en tråd der du kunne kun tippe CL.

Link to comment
Share on other sites

La til "hvis ikke han starter" (Fab) i posten min. Håper dette går greit

Jepp, fint at du sier ifra! ;)

 

Gjorde det samme med min :)

Okei, det er greit! ;)

 

Minner om at det er forsatt en god stund til kampen. Så det er bare å tippe i veg. :P

Link to comment
Share on other sites

Til info; Ja, tar tidlig høstferie, så blir ikke å se før mandagen. Først da kommer resultatene. Dere kan tippe helt frem til den fristen som er satt, og dere kan bytte målscorer, men det er bare hvis dere sier ifra til meg via post/PM eller slikt! :D

 

Lykke til!

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...