Jump to content

FIFA 2008


Eboue

Recommended Posts

Jeg har ventet lenge på dette spillet, da mine gamle FIFA spill har blir sporløst forsvunnet, og jeg finner ikke virkende torrents (er ikke det jeg leter etter i denne tråden, så ikke skriv om dèt). Vi har fått sett trailers, og de ser meget bra ut.

Men noe jeg aldri har funnet... Når er release-dato for spillet? Noen som vet?

 

Så til mine forhåpninger for spillet. Jeg håper det blir enda bedre enn tidligere FIFA-spill.

Jeg ønsker at alt skal virke mer realistisk, både grafikk, bevegelser, og spillemønster osv.

En annen ting jeg hadde håpet på, var bedre grafikk på publikum, og mer detaljer og variasjon osv på dem. Ja, det er en bagatell, men jeg har alltid irritert meg litt på det, og jeg tviler på det ville tatt lengre tid og mer ressurser å fikse litt på nettopp det.

 

Så.. her kan vi diskutere dette, forhåpentligvis, flotte spillet!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 59
  • Created
  • Last Reply

Er ute en demo av spillet på EA-sports egne sider easports.no

Jeg har spilt det litt men vet ikke helt hva jeg synest, grafikken på spillerne er blitt dårligere men det er jo egentlig ganske uviktig hvis selve gameplayet(Heter det ikke det?) er bra.

Link to comment
Share on other sites

Har gledet meg til Fifa08 siden 07 kom ut i fjor :) har lastet ned demoen i natt og prøvde det tidligere i dag.

Kan si at det virket mer realistisk enn før, men kanskje litt tregere. Men det kan også ha noe med å gjøre at du ikke får justere innstillingene på demoversjonen. F.eks. så pleier jeg alltid å ha på "Fast gameplay" noe som gjør at ballen og selve spillet går fortere.

 

Gleder meg til det kommer ut på markedet, selv om jeg foreløpig ikke har PS3 så har jeg fortsatt min gamle PS2 som virkelig skal få kjørt seg når jeg får tak i Fifa08 :D

Link to comment
Share on other sites

Gleder meg veldig til d slippes i butikkene :)

Noen som vet hva, eller om d i d hele tatt er noe veldig nytt med dette spillet enn d var på 07?

 

Snør på deg fotballstøvlene til en profesjonell spiller i den nye modusen kalt ”Be A Pro: Co-op-sesong” som utfordrer deg til å overta rollen til en profesjonell fotballspiller – med alt fra posisjonering og taklinger til lesing av spillet og pasninger å tenke på. Gå ut på banen med spilleren du har laget, og spill hele kampen som ham. Gjennom sesongen kan du utvikle spilleren din opp til elitenivå. Aldri før har du kunnet spille på denne måten – du kan utvikle ferdighetene dine en og en som en ekte proff. Spill sammen med opptil tre andre venner som velger hver sin spiller på favorittlaget ditt. Gjennomfør individuelle utfordringer for å utvikle din spillers ferdigheter og gjør ære på laget ditt mens du kjemper mot vennene dine om å bli årets spiller ved sesongslutt.

 

Fra det øyeblikket du går ut på banen utfordrer FIFA 08 deg til å tenke og handle som en ekte spiller ved å gi deg full kontroll over det som skjer. Nye manuelle kontroller gjør deg i stand til å diktere spillet med kontroll over gjennombruddspasninger og innlegg. Ta styring over keeperen i en mot en-situasjoner for å stoppe angriperen på egenhånd. Kontroller forsvarerne dine med nye manuelle kontroller som gir deg muligheten til å bruke høyre spak for å bytte kjapt mellom forsvarerne, og velge nøyaktig hvem du vil ha kontroll over i forsvaret. Det er nå også mer strategisk viktig å bryte ned motstanderen, med nye defensive tankeganger og posisjoneringslogikk som sørger for at spillerne er på rett sted til rett tid, alltid med øynene åpne mot trusler og muligheter.

 

Styr klubben din på en smart måte ved å forberede deg mot hver eneste motstander og bruke nye, egne formasjoner. Sett opp din egen, unike strategi for å lage den perfekte formasjonen, komplett med kampstrategier. Angi roller og flytt spillere akkurat dit du vil ha dem i forhold til lagkameratene for å stoppe motstanderen.

 

FIFA 08 på underholdningssystemet PlayStation®2 introduserer Online Fotballklubber som gir deg sjansen til å lage din egen gruppe av likesinnede fotballfans som møter utfordrere online. Skaff deg status i onlinesamfunnet ved å hjelpe klubben din oppover på tabellen. Vinn flere poeng basert på hvor viktig kampen er når du spiller i Interaktive ligaer, eller ved å utfordre andre fotballklubber til en hatkampturnering.

Link to comment
Share on other sites

Oooh, har nettopp sett traileren til Pro Evo Soccer 2008 på X360, og det ser svært lovende ut. Spesielt feiringene etter målene virket veldig livaktige, og spillet virket lite monotont. Publikum, som du etterlyste i FIFA, Helmik'n så også veldig bra ut, og spillerne ser generelt veldig like ut som originalene.

 

FIFA 08 derimot, ser ut til å bli like skuffende som tidligere utgaver, med unntaket "Be A Pro".

Link to comment
Share on other sites

Har spilt litt Fifa 08 nå og det er ganske mer realistisk enn fra i fjor.

 

Kommentatorene er med mer og det er jo bra, her er noen eksempler:

 

What can you do to stop Messi?

 

Who can Messi find with his cross?

 

Henry scores!

---------------------

Here is Henry, he can certainly run with the ball..

Henry is trying to shake his man..

 

 

ahh det blir digg når dette spillet blir sluppet, da blir det noen timer foran skjermen ja!!

Link to comment
Share on other sites

Tusen takk alle sammen!

Jeg skal kjøpe det til PC. Har faktisk ikke noe annet!^^

 

Men er det noen som kan legge meg til på msn og sende Demo'n?

Har problemer med nettet, så jeg får ikke til å laste ned, men det går an å overføre via msn.. < mh_arsenal@hotmail.com >

Link to comment
Share on other sites

Tusen takk alle sammen!

Jeg skal kjøpe det til PC. Har faktisk ikke noe annet!^^

 

Men er det noen som kan legge meg til på msn og sende Demo'n?

Har problemer med nettet, så jeg får ikke til å laste ned, men det går an å overføre via msn.. < mh_arsenal@hotmail.com >

 

Filen er på nesten en halv gigabyte..

Vil anbefale å laste den ned som torrent, er helt lovlig..

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...