Jump to content

Signaturlei!


Andre

Recommended Posts

Som tittelen sier, er jeg lei å se signatur til folk. Det er greit å ha en liten banner eller en par setinnger, men en svær banner med 5-6setninger.. Det er for drøyt.. Plagsomt å scrolle ned mye for å lese det neste innlegg.. Det minner meg på et fjortis forum, hvor der folk er så kule med deres signatur.

 

Jeg ber dere, Mod og Admin, at det blir ordnet opp. 300-400px i høyde eller 4-5 setninger per signatur er nok.

 

Mvh André

Link to comment
Share on other sites

Problem solved, I guess? :)

Alle blir vel fornøyde nå.

 

Jeg for min del synes det frisker opp med signaturer i forumet. Folk kritiserer ledelsen her på siden for å ha for lite bilder som frisker opp på fremsiden.. derfor mener jeg det hjelper å ha signaturer med friske farger i forumet i det minste..

Link to comment
Share on other sites

Problem solved, I guess? :)

Alle blir vel fornøyde nå.

 

Jeg for min del synes det frisker opp med signaturer i forumet. Folk kritiserer ledelsen her på siden for å ha for lite bilder som frisker opp på fremsiden.. derfor mener jeg det hjelper å ha signaturer med friske farger i forumet i det minste..

 

 

Helt rett det frisker opp, men er av og til måte på hva man frisker opp med og :)

Link to comment
Share on other sites

Helmik, din signatur er for drøyt... Et bilde holder, uten setninger.. Din signatur bruker 23 setninger (bilde+tekst) Det er altfor mye!

 

Jeg liker å se signatur i ny og ne, uten at de tar alle plass. Som din Helmik.

 

 

 

ENDRING; Sorry, det er Andrerøine som skrev det.

Link to comment
Share on other sites

Helmik, din signatur er for drøyt... Et bilde holder, uten setninger.. Din signatur bruker 23 setninger (bilde+tekst) Det er altfor mye!

 

Jeg liker å se signatur i ny og ne, uten at de tar alle plass. Som din Helmik.

 

 

 

ENDRING; Sorry, det er Andrerøine som skrev det.

 

Er helt enig med deg der Danincha.

Er helt unødvendig å ha en heil roman eller store glorete bilder.

Link to comment
Share on other sites

Skal fjerne det meste da, om det er så livsfarlig..

 

Det er ikkje snakk om at det er livsfarlig.

Men det er kjedelig at store og/eller animerte signaturer blir et blikkfang som tek fokuset bort frå diskusjonen, i tillegg til at det til tider vert veldig mykje scrolling.

Fo min del kunne gjerne gått over til text-only.

Link to comment
Share on other sites

Helmik'n, mye bedre :) Behagelig å scrolle i denne tråden nu :) Men etter min mening er det fortsatt litt for stor, men greit nok.. Det er mange andre som bruker mye plass i signatur. Ønsker at det blir satt opp regler rundt det, vi kan kanskje stemme om det? Demokrati, du veit.

 

 

taugooneren, jeg har sagt det. Jeg liker å se signatur i ny og ne, men ikke når de er altfor store.

 

Skittent gjort?

Link to comment
Share on other sites

Helmik'n, mye bedre :P Behagelig å scrolle i denne tråden nu :blink: Men etter min mening er det fortsatt litt for stor, men greit nok.. Det er mange andre som bruker mye plass i signatur. Ønsker at det blir satt opp regler rundt det, vi kan kanskje stemme om det? Demokrati, du veit.

 

 

taugooneren, jeg har sagt det. Jeg liker å se signatur i ny og ne, men ikke når de er altfor store.

 

Skittent gjort?

 

Jepp, Signaturer bare frisker opp forumet. Liker når det står/er sanger, Sitat og bilder på Signatur feltet. Skjønner ikke hvorfor dere som ikke liker det bare kan skru det av?

Link to comment
Share on other sites

Signaturer bare frisker opp forumet. Liker når det står/er sanger, Sitat og bilder på Signatur feltet. Skjønner ikke hvorfor dere som ikke liker det bare kan skru det av?

 

Amen

 

(legg forøvrig merke til at jeg slo av min signatur for dette innlegget :blink: )

Link to comment
Share on other sites

taugoonern, jeg beklaget.. Trodde at det var konto min jeg brukte, hvis du har øyene ville ud ha sett at jeg skrev "endring: blabla"

 

 

 

Jepp, Signaturer bare frisker opp forumet. Liker når det står/er sanger, Sitat og bilder på Signatur feltet. Skjønner ikke hvorfor dere som ikke liker det bare kan skru det av?

 

Er enig at signaturer frisker opp forumet, men det finnes grense.. Altså størrelse, som jeg har gjentatt flere ganger nå. Er det vanskelig å skjønne eller hva?

Link to comment
Share on other sites

taugoonern, jeg beklaget.. Trodde at det var konto min jeg brukte, hvis du har øyene ville ud ha sett at jeg skrev "endring: blabla"

 

 

 

Jepp, Signaturer bare frisker opp forumet. Liker når det står/er sanger, Sitat og bilder på Signatur feltet. Skjønner ikke hvorfor dere som ikke liker det bare kan skru det av?

 

Er enig at signaturer frisker opp forumet, men det finnes grense.. Altså størrelse, som jeg har gjentatt flere ganger nå. Er det vanskelig å skjønne eller hva?

 

Det er jo trivelig me Sitater og Lyrics av Arsenal sanger også. Er det så vansklig å skru av Signatur vising på kontroll panellet, og la oss som liker å ha det få lov til å ha det? Da blir jo alle fornøyde :(

Link to comment
Share on other sites

men de klager på at disse sitatene / sangene er der så hvorfor skal de se dem? Stusslig med bare sitat og ingen Bilder også da..

 

Eksempel : AndréRøine likte ikke at Helmik'n hadde litt Sitater ekstra i siggnaturen sin så hvorfor skal han da være så interessert i å se Sitater/ sanger da?

 

Han Hadde det Henry sitatet og det sa AndréRøine at var for mye, så hvorfor skal ha være interessert i å se det sitatet da?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...