Jump to content

Thierry Henry


Guest Young Gun

Recommended Posts

Dette er nok desverre en realitet, uansett om det ikke er bekreftet på arsenal.com eller fra offisiellt Barcelona hold.

 

En skandale hvis prisen stemmer, og at ikke Arsenal greide å få Eto'o i retur. Neste sommer forsvinner Wenger, og flere med han. Vi har noen lange år foran oss, før vi kan regnes som en toppklubb igjen.

 

Jeg vil takke Henry for det han har gjort. Men jeg har mistet respekten for han, da han har løyet oss alle rett opp i ansiktet. Han sa senest ifjor, at han hadde signert sin siste profesjonelle kontrakt, og at han skulle bli i Arsenal resten av karrieren. Og det var ikke første gang han uttalte at han ville spille for Arsenal til han la fotballskoene på hylla. Så for meg er denne overgangen rett og slett hyklerisk

 

Nå er jeg spent på å se hvem som blir hentet inn som erstatter, eller mener Wenger fortsatt at laget er bra nok til å vinne trofeer. Eller gir han rett og slett faan, da han vet at han ikke kommer til å være der etter kommende sesong?

Link to comment
Share on other sites

"This is my last contract. It is where I belong." Those words, uttered by Thierry Henry as he committed his future to Arsenal in May, were music to the ears of anyone associated with the Club.

 

Drar han til Barca etter disse uttalelsene,mister jeg all respekt for Thierry..

 

 

Tror det er Arsenal som vil selge... desverre :(

Link to comment
Share on other sites

Nå tror til og med JEG at Henry desverre forsvinner, og det er sykt.... Har alltid stolt på hva Henry har sagt til pressen, og spesielt etter tapet i Cl finalen i 2006.

Nei, det er nok for mye som tilsier at han forsvinner til Barca iløpet av 1-3 dager, og da blir det desverre en tårevåt aften på meg.

 

Henry er GUD!

En fantastisk spiller som jeg har vært så heldig å oppleve sesong etter sesong for mitt kjære lag, og som så og si ALLTID har prestert mer enn hva vi kunne håpe på.

Med sin utrolige hurtighet, kombinert med teknikk, overblikk, skudd, og sin eleganse, har han satt preg på Arsenal siden han ankom klubben fra Juventus.

Dette er nok for meg den beste spilleren i kvalitet som har opptrådt i Arsenal drakt (MIN MENING, SÅ IKKE SLAKT MEG), og det sier litt på hvor mye jeg har beundret det han har gitt til oss.

 

Jeg vil takke Henry for det han har gjort for klubben, og ønsker han lykke til videre i karrieren. Han vil ALLTID være en legende for meg, og jeg kommer nok aldri til å glemme en slik spiller for det han har gjort for Arsenal FC. Kan diskuteres hvorfor han forlater oss, men jeg velger heller å være glad for det han har bidratt med, så vil klubben fortsette sin fremtid uten nummer 14.

 

Det er så utrolig mange mål, og assister som han har bidratt med i ypperste klasse, så jeg klarer faktisk ikke å si hvem jeg setter som nummer 1......

Her er en film av en liten del av det han har bidratt med:

 

http://www.youtube.com/watch?v=XwdLkdc1ta8

 

Takk for alt Henry, for ALT.......TAKK!!!!

(kan jo fortsatt leve i håpet at han er en gooner også neste gang, så mine bønner fortsetter selv om jeg tviler......)

Link to comment
Share on other sites

Dette var kjekt å komme heim til på ein fredagskveld. Fy faen.

 

Prisen? Viss £16m stemmer, så er det ein meget dårlig handel for ein verdens beste spelarar.

 

Ingenting bekrefta enno. Men det ser skummelt ut.

Link to comment
Share on other sites

Hvis det er sant er det virkelig sørgelig for klubben og suporterne. Man kan jo stille en del spørsmålstegn til div hendelser den siste tiden. Kanksje er det disse tingene som har fått TH til å ønske seg en annen klubb.

Velger uansett å ikke ta sorgene på forskudd, før det kommer ut fra sikkert hold at TH drar til Barca. Og skulle han bli solgt, burde det være til samme pris som vi ble tilbudt forrige sesong.

 

Noe som uroer meg langt mere enn at TH drar er at kanskje mister vi personen som har vært helt fantastisk for klubben, nemlig Arsena Wenger. Hvis han drar er det katastrofe nermest, og med han drar Fabregas, for det har han uttalt seg i intervju tidligere. Denne usikerheten liker jeg veldig dårlig, men det blir Arsenal for min del uansett hva som skulle komme til å skje. Har en følelse at Wenger blir og fullfører det han har startet på :(

Link to comment
Share on other sites

Tror dette kan bli en tung periode for en gooner hvis dette ryktet stemmer.. Iallefall hvis Wenger også drar neste sommer.. En domino effekt..

Hvis Henry og Wenger drar, drar også spillere som Fab, Gallas og andre spillere.. Pessimist eller realist?

Link to comment
Share on other sites

Henry går virker det som, og til den prisen er det latterlig! Men det som uroer meg mest er, som Moen sier, om wenger følger etter neste sommer (eller allerede i år)..

 

Wenger er synonymt med arsenal. Han har skapt laget brikke for brikke, og spiller for spiller. Han har utviklet verdens fineste spillestil, noe som til tider har gått utover målteften. Men så lenge wenger blir, og cesc (som jeg anser for vår største stjerne) vil jeg være fornøyd.

 

Fremtiden er fortsatt lys, til tross for at denne dagen er utrolig mørk!

Link to comment
Share on other sites

http://football.guardian.co.uk/News_Story/0,,2109463,00.html

 

Dette vil jeg anse som en meget sikker kilde, på linje med Arsenal.com.

 

Ingen tvil om at en epoke er over i Arsenal og at Thierry Henry er ferdig i Arsenal. Ingen flere spektakulere løp og ingen flere scoringer av en annen verden. Ingen flere hoftefester og ingen flere utskjellinger av lagkamerater en kaptein burde holde seg for god for.

 

Henry er borte, det kan jeg akseptere, klubben lever videre uansett. Det som skremmer meg er at Arsenal selger sine beste spillere tredje sesongen på rad og viser ekstrem mangel på ambisjoner.

 

Wenger må jo ha ønsket at Henry skulle bli værende ettersom han lovet at han skulle bli for noen uker siden.

 

Hva har skjedd i kullissene de siste ukene?

Har Wenger nektet å signere stjernespillerene og har Henry følt at han ikke ville vinne noe denne sesongen heller??

 

Topplaget Arsenal FC svinner sakte, men sikkert hen...

Link to comment
Share on other sites

Ser det er mange som sier at henry er en legende,men for meg så er det akkurat det han ikke blir.

Vist henry nå forsvinner så blir han bare en av mange gode spillere som har spilt for arsenal.

Han lå virkelig ann til å bli en ,men legender er spillere som feks adams og bergkamp,di var fantastisk spillere,akkurat som henry,men di endte sinne aktive dager i klubben og da først blir du legende..

Sikkert mange som er uenige,men men :(

Link to comment
Share on other sites

Hvis denne ufattelig lave prisen stemmer og ikke Eto'o kommer i motsatt retning, da er rett og slett forhandlingsevnene til Wenger forsvunnet sammen med dinosaurene!!!!!

 

Jeg kommer nok til å gå på nettet i morgen også, og besøke arsenal.com. Dersom "Henry to Barca" eller noe i den duren er hovedoppslaget, så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre!!???!!

 

Og med Henry ute av Arsenal-laget vil nok neppe laget vårt være like attraktivt mtp kommende spillersigneringer. Hver jævla spiller vi har signet har alltid sagt det samme: "Gleder meg til å spille med Henry!"

 

Da blir vi som Tottenham da! Må satse på å kjøpe spillere som er utgått på dato for lenge siden. Noe bedre får vi ikke tak i, da.

 

Ser det er mange som sier at henry er en legende,men for meg så er det akkurat det han ikke blir.

Vist henry nå forsvinner så blir han bare en av mange gode spillere som har spilt for arsenal.

Han lå virkelig ann til å bli en ,men legender er spillere som feks adams og bergkamp,di var fantastisk spillere,akkurat som henry,men di endte sinne aktive dager i klubben og da først blir du legende..

Sikkert mange som er uenige,men men :(

Støtter denne! Dersom Henry drar til Barca vil han ikke lenger karakteriseres som noen legende for meg ihvertfall!!

 

Da har han løyet oss rett opp i trynet flere ganger og tråkket på våre Gooners hjerter, dersom overgangen blir en realitet!

Link to comment
Share on other sites

Det mangler nyanser her. At Arsenal skal ramle sammen på grunn av at en spiller på slutten av sin strålende karrierre slutter er en banal innfallsvinkel. Og at ingen spillere vil komme fordi han kanskje skal forsvinne er absurd.

Arsenal er en toppklubb. Vi har fantastiske spillere. Vi har penger til spillekjøp og vi har store tradisjoner. Vi har amerikansk kapital på vei inn som kan åpne store muligheter. Vi er seedet blant de åtte beste i champions league og vi har en av de største og mest moderne stadion.

Og alt dette skulle rase på grunn av et spillersalg, ja da er laget vårt et korthus kjære arsenalvenner.

Link to comment
Share on other sites

Det mangler nyanser her. At Arsenal skal ramle sammen på grunn av at en spiller på slutten av sin strålende karrierre slutter er en banal innfallsvinkel. Og at ingen spillere vil komme fordi han kanskje skal forsvinne er absurd.

Arsenal er en toppklubb. Vi har fantastiske spillere. Vi har penger til spillekjøp og vi har store tradisjoner. Vi har amerikansk kapital på vei inn som kan åpne store muligheter. Vi er seedet blant de åtte beste i champions league og vi har en av de største og mest moderne stadion.

Og alt dette skulle rase på grunn av et spillersalg, ja da er laget vårt et korthus kjære arsenalvenner.

Kloke ord fra en klok mann!

 

Men det er bedre å være pessimist i slike situasjoner. Da kan man jo kun bli overrasket dersom Henry blir, og ikke bli like skuffet, dersom Henry drar til de %(&&/ Barca-fi&/(&(%/%47677(

 

http://www.thesun.co.uk/article/0,,2002390...7280986,00.html

 

Alltid trofaste The Sun har kommet med denne nyheten nå også. Merk at datoen under overskriften er feil. De har datert artikkelen en dag frem i tid.

Link to comment
Share on other sites

Velger å skrive dette selv om det ikke er avklart ennå, men noe annet enn en bekreftelse på et Henry-salg vil være veldig merkelig og overraskende nå siden samtlige medier + kilder nært knyttet til Barca melder at det er kjøp på gang.

 

Som mange sier her, så er jo salgssummen uforståelig lav. :(

Jeg mener han fortsatt er verdt £25-30 mill. og jeg syns det er svakt av Arsenal å ikke få mer ut av denne avtalen. Leste vel en plass at Arsenal ville ha mer, men altså godtar denne summen.

Virker som evnen til å beholde stjernene og våre viktigste spillere er sterkt svekket. Gir etter for for lave bud og spillerne bare blir solgt uten noe slags "fight" for å beholde dem. Jeg vet naturligvis ikke alt som foregår bak lukkede dører, men vi selger altså våre to beste spillere siste 10 årene for tilsammen £30 mill. (Vieira og Henry). Det er alt for lite mener jeg. :(

Selv om Henry er snart 30 år er jeg sikker på han 3-4 år igjen som en spiller i absolutt verdensklasse og da er det for meg uforståelig å gi bort vår største stjerne på billigsalg.

Er jo forståelig å selge hvis spillerne ikke vil være i Arsenal mer, men virker som også spillerne forlater oss i bitterhet over for lite satsing og forsøk på å beholde dem.

Det spesielle med dette er at nesten alle er de franske stjernene som forsvinner. Er Gallas nestemann ut neste år? Har de høyere ambisjoner enn resten av spillerne i laget eller er de for seiersvante og ikke tåler motgang?

 

Tror Henry ville hatt en veldig god sesong for Arsenal og kommer til å gjøre det veldig bra i Barca. Skulle ikke forundre meg at han blir kåret til verdens beste spiller neste sesong. :blink:

 

Er nok avgangen til David Dein, trofêløse sesonger og passivitet på transfermarkedet som er hovedårsaken for dette og er er det jo vi ser at Henry kanskje ikke har den klubbfølelsen vi kanskje har trodd, men derimot viktigheten å jobbe med Dein og Wenger som teller.

Sånn sett er dette skuffende etter han i utgangspunktet sa han villle bli i Arsenal i fjor.

 

Pr. i dag kan jeg ikke se hvem som skal erstatte Henry, for det er ikke bare å kjøpe en ny så er alt greit.

Dessuten viser Wenger at han er gnien når det gjelder spillerkjøp og godtar tydeligvis ikke at prisen for en verdensklassespiss ala Torres/Eto'o i dag er på £20 mill. og oppover.

Nå er det jo rett og slett nødvendig at vi henter en ny verdensklassespiss, men jeg frykter vi sitter igjen uten en solid erstatter for Henry når sesongen starter. I tilfelle er jo det totalt uforståelig når vi selger Henry og Reyes + at det er visst nok skal være bra med transferpenger i klubbkassa i tillegg.

 

Uansett, må vi jo si takk for opplevelsene Henry har gitt oss Arsenal-fans, selv om det er en stor nedtur å ikke ha han i Arsenal neste sesong. Jeg tror vil aldri vil få en bedre spiller i klubben igjen og de fleste i troppen vår ser opp til han, men nå må noen andre tre fram som "front man".

Link to comment
Share on other sites

Det mangler nyanser her. At Arsenal skal ramle sammen på grunn av at en spiller på slutten av sin strålende karrierre slutter er en banal innfallsvinkel. Og at ingen spillere vil komme fordi han kanskje skal forsvinne er absurd.

Arsenal er en toppklubb. Vi har fantastiske spillere. Vi har penger til spillekjøp og vi har store tradisjoner. Vi har amerikansk kapital på vei inn som kan åpne store muligheter. Vi er seedet blant de åtte beste i champions league og vi har en av de største og mest moderne stadion.

Og alt dette skulle rase på grunn av et spillersalg, ja da er laget vårt et korthus kjære arsenalvenner.

 

Støtter deg her. Tror nok vi blendes litt av det å miste Henry.. Katastrofalt er det ikke. Bare utrolig trist å miste en spiller som betyr utrolig mye for oss alle.

Vis vi får inn en habil erstatter (Etoo, Torres) tror jeg det kan være positivt for det sportslige.

Uansett en utrolig mørk dag i mine øyne. :(

Link to comment
Share on other sites

Det mangler nyanser her. At Arsenal skal ramle sammen på grunn av at en spiller på slutten av sin strålende karrierre slutter er en banal innfallsvinkel. Og at ingen spillere vil komme fordi han kanskje skal forsvinne er absurd.

Arsenal er en toppklubb. Vi har fantastiske spillere. Vi har penger til spillekjøp og vi har store tradisjoner. Vi har amerikansk kapital på vei inn som kan åpne store muligheter. Vi er seedet blant de åtte beste i champions league og vi har en av de største og mest moderne stadion.

Og alt dette skulle rase på grunn av et spillersalg, ja da er laget vårt et korthus kjære arsenalvenner.

 

Støtter deg her. Tror nok vi blendes litt av det å miste Henry.. Katastrofalt er det ikke. Bare utrolig trist å miste en spiller som betyr utrolig mye for oss alle.

Vis vi får inn en habil erstatter (Etoo, Torres) tror jeg det kan være positivt for det sportslige.

Uansett en utrolig mørk dag i mine øyne. :(

Støtter deg veldig på tristheten.

Men det fine med å være arsenaltilhenger og sammen med dere på forumet er at vi står sammen uansett.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...