Jump to content

Thierry Henry


Guest Young Gun

Recommended Posts

http://www.teamtalk.com/teamtalk/News/Stor..._945611,00.html

 

http://home.skysports.com/list.asp?hlid=35...how+me+ambition

 

Henry snakker om ambisjoner og at klubbens må matche hans hvis han skal forplikte seg til Arsenal. Da gjenstår det å se om to forsterkninger så langt er nok til å holde Thierry hos oss noen sesonger til. HVa som eventuelt skjer til sommeren på overgangsmarkedet vil selvfølgelig også ha enbetydning.

Link to comment
Share on other sites

Guest tretten06

Og som det går nå, virker det som om klubben "bend's over backwords" for å få Henry til å bli. Med Adebayor allerde på plass og Wallcott så godt som (Også det litt etter SuperT's ønske) synes jeg ikke det står på klubben lenger. Håper og tror han ser selv at Gunners gjør mye riktig om dagen, så all tvil om ambisjoner og mål hviskes ut - og at han omsider skriver under på den j*<la kontrakten.

Nervene mine har ikke godt av denne ventingen ;) ;)

Link to comment
Share on other sites

Liker slett ikke de nye ryktene som oppstår nå. Selv om jeg er temmelig sikker på at han blir er det ikke lett å slå seg til ro med det, så lenge ryktene går så heftig som de faktisk gjør.

 

Dersom vi ser på den lyse siden kan det jo hende at Henry kan presse Wenger og styre til å punge ut på noen storstjerner - f.eks. Torres, Ballack etc. Litt mye å håpe på kanskje, men man vet aldri, det kan resultere i noe godt - vi har blitt overrasket før :D

Link to comment
Share on other sites

Tar dette med en stor klype salt!! Henry hadde "ikke" pratet med en annen klubb bak ryggen på Wenger og arsenal, dette er rykter som kommer hver gang arsenal taper, og bare derfor! Skulle han gå til Barca til sommeren kommer han personlig eller arsenal til å kunngjøre at det er en dialog mellom klubbene. Han har også begynt forhandlinger ang kontrakten sin og sakt i media at han ønsker å bli! Men wenger og co burde nok skaffet en stor signering som flere nevner her, dette pga å vise større ambisjoner og enda en forsterkning til et arsenal lag i "forvandling".

Link to comment
Share on other sites

Nå er det sagt fra offisielt hold at man ikke ønsker å presse Henry til å skrive under en ny kontrakt. Det kan da bety at disse kontraktsforhandlingene kan ta tid. Henry kan altså utmerket løpe ut på ny stadion, for så å gå til Barca om nøyaktig et år for en billigere penge. Og da vil det også vise seg om Arsenal har klart å bli noe bedre enn i år...

 

Henry kan selvsagt bruke tid på dette, og jeg begriper ikke hvorfor han skulle gå rett før "drømmen" går i oppfyllelse. Han løper selvsagt ut på emirates stadium som kaptein!

Link to comment
Share on other sites

At den stadion skal ha så mye å si for at henry blir tror jeg er bare bull!Vist han blir så er det sikkert mye annet som betyr mere..feks forholdet hans til klubben å aw,og at han å familien trives så godt i london!Er sikkert ikke noe større å spille for 60 på emirates alla å spille for 80 på nou camp(tror jeg)Får vi ikke champions league til neste år så tror jeg henry forsvinner,det er jeg ganske sikker på.Kan forsovidt ikke klandra han for det heller,hvem ville ikke likt å spille sammen med ,ronaldinho,eto,deco,messi osv! :huh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunnersforever

Enig om det avhenger om en championsleague plass, men det er flere grunner ril at han blir enn drar. Blant annet at han er godt etablert i London, ungene går skole der og kona has har en lovende skuespillerkarriere i london...

Link to comment
Share on other sites

Guest Ola Løvsletten
.Kan forsovidt ikke klandra han for det heller,hvem ville ikke likt å spille sammen med ,ronaldinho,eto,deco,messi osv! :)

37400[/snapback]

hvem ville ikke likt å spille med van Persie,Reyes,Cole,Fabregas,Hleb,Pires :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsenal_4ever

Jeg er så lei disse ryktene rundt kapteinen vår hele tiden! Han er vår kaptein nå, og han skal fortsatt være det når han leder resten av laget til Emirates Stadium og en ny sesong(flere nye sesonger fremover)

 

Han bliiir. Dermed Basta;)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...