Jump to content

Thierry Henry


Guest Young Gun

Recommended Posts

Fantastisk nyhet, hvis dette skulle vise seg å stemme. Men jeg klarer ikke å juble før underskriften er på plass. Sitter med en følelse om at denne uttalelsen kan være Henry som prøver å få slutt på ryktene, slik at han kan konsentrere seg om fotball resten av sesongen.

 

Som sagt, så tar jeg ingenting for gitt før han har signert

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk nyhet, hvis dette skulle vise seg å stemme. Men jeg klarer ikke å juble før underskriften er på plass. Sitter med en følelse om at denne uttalelsen kan være Henry som prøver å få slutt på ryktene, slik at han kan konsentrere seg om fotball resten av sesongen.

 

Som sagt, så tar jeg ingenting for gitt før han har signert

34113[/snapback]

 

Skal si Kim. Du som har etterlyst noe fra Henry og nå

fikk du det. ;)

Stoler på Thierry her. Tror ikke han hadde gått ut og sagt noe slikt

hvis han tenker på å gå.

Thierry er og blir en gooner.

Link to comment
Share on other sites

Dette er ingen nyhet for meg.

 

Sist jeg hørte Henry uttale seg sa han følgende "Jeg blir i Arsenal så lenge de vil ha meg"

 

Jeg skjønner ikke oppstyret.

Link to comment
Share on other sites

Det eneste som irriterer med nå, er det faktum at det er The Sun som kommer med denne nyheten. Allikevel velger jeg å ta dette positivt. Hele tiden har jeg hatt en noenlunde god følelse, selv om noen syke fantasier har sendt Henry til Spania.

 

Hvis Henry blir, så er mye gjort. Det vil sende positive signaler innad i troppen, samt at potensielle nye spillere vil ha et godt argument for å komme til Arsenal. Dessuten er vi sikret å fremdeles ha en av verdens absolutte beste spiller i troppen.

 

Stemmer nyheten, så har vi også fått et nytt eksempel på hva Arsene Wenger får til. Den mannen er unik, og kan det fremdeles!

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk nyhet, hvis dette skulle vise seg å stemme. Men jeg klarer ikke å juble før underskriften er på plass. Sitter med en følelse om at denne uttalelsen kan være Henry som prøver å få slutt på ryktene, slik at han kan konsentrere seg om fotball resten av sesongen.

 

Som sagt, så tar jeg ingenting for gitt før han har signert

34113[/snapback]

 

Skal si Kim. Du som har etterlyst noe fra Henry og nå

fikk du det. ;)

Stoler på Thierry her. Tror ikke han hadde gått ut og sagt noe slikt

hvis han tenker på å gå.

Thierry er og blir en gooner.

34115[/snapback]

 

Misforstå meg rett Morten. Jeg er veldig glad for at Henry har kommet med en statement som forhåpentligvis gjør slutt på ryktene frem til sommeren. Det eneste jeg vil frem til, er at vi ikke har noen garanti for at det han uttaler er hva han 100% mener, derfor velger jeg å ikke ta av før en kontrakt er undertegnet.

Link to comment
Share on other sites

"Henry mot Deco"

 

 

c_1_50.gif

Thierry Henry i "hemliga" samtal med Barcelona

efter att ha vunnit allt, uan CL, med Arsenal.

33895[/snapback]

 

Jeg vet at det ikke er noe i dette, men jeg vil bare si at jeg faktisk hadde sagt ja til dette tilbudet! Akkurat for øyeblikket så er det viktigere å stabilisere midtbanen enn å ha et verdensklasse angrep!

.....med dette laget........:

-----------------Lehmann------------------

Lauren-----Toure-----Campbell-----Cole

-------Fabregas---Gilberto---Deco-------

Ljungberg---------------------------Reyes

-----------------vPersie--------------------

..........så kunne vi slått Chelsea så sykt på tabellen! Med den midtbanen så har vi teknikk(Deco), forsvar(Gliberto), pasningsstyrke(Fabregas og Deco) og agrepsstyrke(Reyes og Freddie i form) og RvP er den spissen som passer til en 4-5-1 formasjon også tror jeg.. Han kunne iallefall tatt det med storm om 1-2 år.

 

Men så hadde jeg heller ikke gitt letthjertet slipp på Henry! Ikke misforstå denne posten!

Link to comment
Share on other sites

"Henry mot Deco"

 

 

c_1_50.gif

Thierry Henry i "hemliga" samtal med Barcelona

efter att ha vunnit allt, uan CL, med Arsenal.

33895[/snapback]

 

Jeg vet at det ikke er noe i dette, men jeg vil bare si at jeg faktisk hadde sagt ja til dette tilbudet! Akkurat for øyeblikket så er det viktigere å stabilisere midtbanen enn å ha et verdensklasse angrep!

.....med dette laget........:

-----------------Lehmann------------------

Lauren-----Toure-----Campbell-----Cole

-------Fabregas---Gilberto---Deco-------

Ljungberg---------------------------Reyes

-----------------vPersie--------------------

..........så kunne vi slått Chelsea så sykt på tabellen! Med den midtbanen så har vi teknikk(Deco), forsvar(Gliberto), pasningsstyrke(Fabregas og Deco) og agrepsstyrke(Reyes og Freddie i form) og RvP er den spissen som passer til en 4-5-1 formasjon også tror jeg.. Han kunne iallefall tatt det med storm om 1-2 år.

 

Men så hadde jeg heller ikke gitt letthjertet slipp på Henry! Ikke misforstå denne posten!

34135[/snapback]

 

Ikke misforstå? Hva er der å forstå? Deco mot Henry? Du må ha gått fra vettet.

 

For det første er Henry verdt Decos vekt i gull, noe Deco selv ikke er. For det andre hadde Deco i Arsenal blitt taklet i hel av "engelskmenn" med blod på tann, han er ikke akkurat en kandidat til å fylle "muskel-vakumet" etter PV4.

 

Jeg gleder meg over at Henry tydeligvis har bestemt seg. Kanskje kan dette bety friskere takter fra denne mannen fremover!?

Link to comment
Share on other sites

Først angående Deco:

Han er god, men han er en liten puslete og veik spiller som ikke har noe i Premier League å gjøre. I tillegg er han fæl til å filme til seg frispark og straffere. Sånn som mange andre fra Portugal og delvis også Brasil. Jeg liker han ikke rett og slett.

Vi har uansett ikke bruk for han i Arsenal. Har mye mer sansen for Hleb, for han kommer til å styre Arsenal's offensive midtbane om ikke lenge!

Og et bytte med Henry er vel det dummeste ryktet jeg har lest og hørt på lenge! :)

 

Så til Henry:

http://home.skysports.com/list.asp?hlid=35...nel=premiership

 

Synes vel det som Wenger sier her bekrefter at Henry definitivt har bestemt seg for å bli i Arsenal :P

 

Wenger declared the club will try their best to make sure Henry receives the contract he is looking for.

 

"The biggest part was for him (Henry) to decide to stay, but the next part is for us to sit down with him and try to find out for how long and for how much!" Wenger added.

 

"We will try, like always, to spend the money we can afford to spend. But of course, we want him to stay here.

 

"This is good news for the club, the fans and for the team. You are always concerned when you have a world-class player that he might be attracted to go somewhere else.

 

Herlige nyheter dette! B)

 

Og hvis Henry vil forhandle, syns jeg bare kontrakten kan legges på bordet med en gang...Ser ingen grunn til å vente til sommer'n.

Tidligere har Dein & Co. av og til vært litt treig med ordne kontraktsforslag. (Bl.a. med Bergkamp), så få fiksa det nå! B)

 

Wenger sier han vil matche ambisjonene til Henry og med noen få forsterkninger så tror jeg vi er der!

Link to comment
Share on other sites

Jeg er i tvil om Wenger finner noen forsterkninger utenfor klubben. Han gir signaler sterke signaler på at det skal satses på dem som er i klubben. Hva Henry egentlig mener om dette, kan bil avgjørende i forbindelse med kontraktsforhandlingene.

 

Men jeg er optimist. Ja, jeg jubler og vil ikke tenke på hva jeg event bør frykte.

Link to comment
Share on other sites

Slike uttalelser er ikke verdt en dr**t før en ny avtale er underskrevet! At Henry vil vente til etter sesongslutt med å diskutere ny kontrakt for å få konsentrert seg om fotball, er bare tull... Må jo være mer forstyrrende det som skjer nå... :)

 

Få signaturen din ned på en ny 3-årskontrakt, Thierry, først DA kan du få konsentrere deg i fred og ro om å spille fotball!!

 

Men Henry er en voksen kar, så han må vel få lov til å bestemme selv :P

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking
Jeg er i tvil om Wenger finner noen forsterkninger utenfor klubben. Han gir signaler sterke signaler på at det skal satses på dem som er i klubben. Hva Henry egentlig mener om dette, kan bil avgjørende i forbindelse med kontraktsforhandlingene.

 

Men jeg er optimist. Ja, jeg jubler og vil ikke tenke på hva jeg event bør frykte.

34164[/snapback]

 

People.co.uk har en artikkel som kan tyde på at Henry's "ønske om å forlenge kontrakten ikke er en definitiv beslutning om forlengelse av kontrakten, men avhenger av at klubben forsterker laget vesentlig.

 

 

Utdrag:

 

Wenger:

 

"I want to start the talks immediately because we know the ball is very much in our court.

 

"It's an exciting time, but also a difficult one because now we have to find out how long he wants to stay - and how much he wants to be paid!

 

"I know Thierry wants us to invest in big names. That's always the case because big players always feel comfortable when they are surrounded by other big players.

 

All I can say is that we will spend the money we can afford to spend in a bid to convince him how much we want him to stay.

 

It is also good news because we have young players developing into great players and they need to be surrounded by top, top class.

 

The fact is, we will now build a team around Thierry - that's how important he is to us."

 

Wenger stopped short of promising to break the bank to bring world-class players to Highbury but there is a growing feeling at Highbury that Wenger's wish-list will satisfy Henry.

 

An Arsenal insider said: "Thierry has talked about bringing bigger names to the club ... and that's what we will be doing. We have a great track record in developing young talent but to take the side forward there has to be an investment in established quality and experience.We are actively chasing several big names which we know will satisfy both the other players and the supporters."

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes det er bra hvis Wenger og Arsenal-styret føyer seg litt etter Henry's ambisjoner og ønsker.

Hva han har gjort for klubben er formidabelt og han skjønner at det å hente etablerte kvalitetsspillere er på sin plass hvis det skal bli triumf i CL og PL i fremtiden.

Både han og Wenger + styret har jo et stort ønske om at Arsenal skal være helt i verdenstoppen!

Vi trenger ikke så mange nye, men bare nok til at stabiliteten blir bedre og vi får litt mer erfarenhet i rekkene.

Henry er vår særdeles beste spiller og bør laget bygges rundt han.

 

Jeg har sagt det før, og sier det igjen. Bredde i troppen er utrolig viktig på dette nivået siden det spilles så mange kamper.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes det er bra hvis Wenger og Arsenal-styret føyer seg litt etter Henry's ambisjoner og ønsker.

Hva han har gjort for klubben er formidabelt og han skjønner at det å hente etablerte kvalitetsspillere er på sin plass hvis det skal bli triumf i CL og PL i fremtiden.

Både han og Wenger + styret har jo et stort ønske om at Arsenal skal være helt i verdenstoppen!

Vi trenger ikke så mange nye, men bare nok til at stabiliteten blir bedre og vi får litt mer erfarenhet i rekkene.

Henry er vår særdeles beste spiller og bør laget bygges rundt han.

 

Jeg har sagt det før, og sier det igjen. Bredde i troppen er utrolig viktig på dette nivået siden det spilles så mange kamper.

34185[/snapback]

 

Ja, jeg håper faktisk at Henry legger virkelig press på Wenger nå, og får han til å innse at solide forsterkninger må hentes inn. Det finnes ingen unnskyldninger lenger, da det er mer enn nok penger tilgjengelig.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes det er bra hvis Wenger og Arsenal-styret føyer seg litt etter Henry's ambisjoner og ønsker.

Hva han har gjort for klubben er formidabelt og han skjønner at det å hente etablerte kvalitetsspillere er på sin plass hvis det skal bli triumf i CL og PL i fremtiden.

Både han og Wenger + styret har jo et stort ønske om at Arsenal skal være helt i verdenstoppen!

Vi trenger ikke så mange nye, men bare nok til at stabiliteten blir bedre og vi får litt mer erfarenhet i rekkene.

Henry er vår særdeles beste spiller og bør laget bygges rundt han.

 

Jeg har sagt det før, og sier det igjen. Bredde i troppen er utrolig viktig på dette nivået siden det spilles så mange kamper.

34185[/snapback]

 

 

 

Veldig enig i det du skriver her, Caribo. Bortsett fra det med at Wenger og Arsenal-styret skulle føye seg etter Henry`s ønsker. Tror aldri i verden at Wenger eller styret for den saks skyld ville hente spillere til klubben med det for øye at det skal blidgjøre Henry.

 

Ingen spiller, trener eller for den saks skyld ett styremedlem er større enn klubben.

 

Henry er vår viktigste og beste spiller gjennom alle tider, han er kaptein og ett forbilde. Det er klart han skal lyttes til. Det tror jeg Wenger har gjordt og Henry har fått de rette signalene.

 

Det betyr ikke (håper jeg) at Wenger eller DD har fått ett ultimatum fra Henry og nærmest handlet på hans ordre. Det ville blitt for dumt.

 

Men som sagt veldig enig i det du sier forøvrig :)

 

Wenger, Henry, styret og alle oss andre som så det først, vet at laget må styrkes. Ant allerede i januar, tror ikke Wenger tør gamble videre med dagens mannskap. Ikke det at ett spillerkjøp automatisk vil gi oss CL plass men det vil styrke våre sjanser.

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Har personlig ikke skrevet så mye på forumet den siste tiden og må si at det sporer veldig av til tider. Alle spillere har dårlige perioder, og de burde ikke "erstattes" med en gang. Henry er en legende i arsenal og han kan få bli i klubben så lenge han måtte ønske!! Wright, Adams, Vieira er også spillere som har og burde vært i klubben ut karieren. Ganske utrolig det jeg leser her på forumet til tider, men alle har da rett til sine egne meninger. I frustrasjonens time kan det sies mye rart, jeg har selv følt slike ting i tunge tider, men man må nesten se det hele i et bredere perspektiv! Arsenal er klubb som er veldig spesiell, og det er virkelig ingen klubb som arsenal.

Ang Henry, er jeg glad han tok et standpunkt nå, han trengte tid men syntes han skulle tatt dette standpunktet før, men bedre sent enn aldri :P Arsenals store bekymring er å skaffe champions league plass neste sesong. Ordner dette seg, er oppturen ikke langt unna.

Stolt av Henry som endelig gjør en kapteins jobb, og nå er det bare å slåss for alle penga!

Link to comment
Share on other sites

Det folk ser ut til å glemme også er at Henry kan få dobbel lønn i Chelski

og høyere lønn nedi Spania, men han velger klubben i sitt hjerte.

Det er meget spesielt i dag og jeg driter i om vi får 15-20 mill for

Henry nå. Hva vi skal med Deco er ennå mer uforstående.

Er ikke en slik type midtbanespiller vi trenger.

 

Vi er ufattelig heldige som har en spiller som Henry i vår klubb.

Link to comment
Share on other sites

Noe av det som er mest utrolig er at mange fremdeles ikke er fornøyd. Det gjelder hovedsaklig vg forumet, men også tildels her. Nå beskyldes Henry for å si at han blir i Arsenal bare fordi Arsenal skal få størst mulig overgangsum til sommeren.

 

Hvis man skal gå å bekymre seg for at henry forsvinner til Barcelona til sommeren når han akkurat har gått ut og sagt at han vil bli, ja da blir livet som supporter bekymringsfullt.

 

Nå må vi bare nyte at verdens beste spiller står på det han har sagt tidligere, og viser en stor lojalitet og kjærlighet til klubben vår. Klarer man å få noe negativt ut av dette ja, da er det mye å bekymre seg for her i livet.

 

Ellers sier jeg også nei takk til ett Deco bytte selv om han virker å være i kjempe form. Scorte jo ett mål i helgen. (Ironi)

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror vi for helsens skyld bør slå oss til ro med at Henry blir i Arsenal nå. Takk og pris for det. Som Wenger uttaler på arsenal.com så handler det ikke om penger for Thierry, men om ambisjoner. Ettersom Wenger uttaler dette på klubbens offisielle nettsider mener jeg at saken er død og samtaler mellom de har funnet sted. Hva disse samtalene innholdt kan vi vel bare spekulere i, og da begynner jeg med å si "forsterkninger". Antar at dette har vært essensielt for Henry mtp. hans avgjørelse om å bli.

Samtidig viser han oss at han ikke ønsker å være større enn klubben da han kunne fått mye mer penger et annet sted og så langt er det ingenting som tyder på at han vil presse Arsenal for å få en best mulig kontrakt. Enn lønnsøkning får han helt sikkert, men det fortjener vel en av verdens beste spillere når han blir i en klubb som pr. dags dato sliter i PL.

Link to comment
Share on other sites

De to siste innleggene fra gooner6 og Parlour mener jeg får stå for seg selv. jeg er så enig med disse to som det går an. Det å så tvil om Henrys og Arsenals hensikter er å lage seg problemer og det er på grensen til å fremstå som paranoid. Ingen har noen grunn til å mistro Henry og Wengers hensikter. Slik jeg ser det.

Det at TH14 velger Arsenal ut i fra kjærlighet til klubben og ikke velger en kapitalsterkere klubb for å håve inn mer penger til seg selv, mener jeg sier så mye om personen at valget om kaptein blir så rett så rett.

Jeg har alltid vært stolt av å være en gooner og jeg er enda stoltere nå. Det at verdens beste spiller velger vår klubb og følelsene til denne fremfor penger og annet fanteri, mener jeg indikerer at vi har en klubb vi alle bare må være glad i. Femteplassen på tabellen er en bagatell i forhold, og vil om kort tid fremstå som en parantes i historien om Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Vi har nok av penger til å forsterke laget uansett, så da skjønner jeg ikke hvorfor vi i såfall skulle solgt Henry og heller forsterket andre deler av laget. Vi finner ikke en like god erstatter for Henry uten å måtte bruke kanskje det samme beløpet som vi da evt kan få for å selge han. Henry viser at han elsker klubben og er lojal, tross andre klubber som lokker med mye mer penger. Henry er en fantastisk spiller, men også en virkelig lojal spiller. Håper klubben gir han en laaang kontrakt, det fortjener han!

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...