Jump to content

The Untouchables


Simbad

Recommended Posts

Sitter å ser på sesongvideoen fra 2003/2004 sesongen nå, hvor vi gikk ubeseiret gjennom serien. For et utrolig lag vi hadde, med Campbell, Toure/Keown, Cole og Lauren i forsvaret, Lehmann i mål, Freddie og Pires på vingene og Gilberto/Edu-Vieira på midten. Og selvfølgelig Bergkamp-Henry på topp. De var virkelig noe for seg selv, og vi har kun 3 av disse igjen på vårt nåværende Arsenal-lag. Det som er virkelig spennende, er at det laget vi har på gang nå, faktisk kan bli enda bedre enn det vi hadde da.

Da hadde vi Pires, Cole, Henry på venstresida som kunne rulle opp ethvert forsvar, i tillegg til DB10 og Freddie.

 

Nå har vi van Persie, Cesc, Hleb, Rosicky, Dudu, Ade og spennende spillere kommende gjennom i Walcott, Diaby etc. Kan nesten ikke vente til vi sparker igang den nye sesongen, som kanskje er en av de mest spennende, med tanke på potensialet til laget, på flere år. Fjerner du Lehmann, Gallas og Gilberto fra startoppstillingen har vi ingen spillere som er eldre enn 27 år. (iallefall ikke før 4. oktober, for da blir Rosicky 27..)

 

Gleder meg vilt til Søndag kl 1300!

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror jeg har sett DVDen tusen ganger, blir aldri lei. Husker spesielt 5-0-seieren over Leeds, 4-2-seieren over L´Pool og de to seierne over Chelsea i ligaen. Det er veldig synd at det bare er tre spillere igjen på laget. Alle de andre spillerne som var der og som er solgt er jo fortsatt klassespillere, i hvertfall de fleste.

 

DVDen anbefales på det sterkeste. Du kan nyte å se Arsenal rulle opp angrep etter angrep, score flotte mål og feire å ha vunnet Barclays Premiership uten tap!

Link to comment
Share on other sites

Det er litt rart å se hvordan et helt nytt lag reiser seg nå. Skal bli utrolig spennende å se hva dette nye laget kan få til. Virker svært lovende. MEN!... jeg får også tårer i øynene av å tenke på den generasjonen vi har hatt, på sitt beste var dette verdens beste fotballag. ;)

Link to comment
Share on other sites

Sitter å ser på sesongvideoen fra 2003/2004 sesongen nå, hvor vi gikk ubeseiret gjennom serien. For et utrolig lag vi hadde, med Campbell, Toure/Keown, Cole og Lauren i forsvaret, Lehmann i mål, Freddie og Pires på vingene og Gilberto/Edu-Vieira på midten. Og selvfølgelig Bergkamp-Henry på topp. De var virkelig noe for seg selv, og vi har kun 3 av disse igjen på vårt nåværende Arsenal-lag. Det som er virkelig spennende, er at det laget vi har på gang nå, faktisk kan bli enda bedre enn det vi hadde da.

Da hadde vi Pires, Cole, Henry på venstresida som kunne rulle opp ethvert forsvar, i tillegg til DB10 og Freddie.

 

Nå har vi van Persie, Cesc, Hleb, Rosicky, Dudu, Ade og spennende spillere kommende gjennom i Walcott, Diaby etc. Kan nesten ikke vente til vi sparker igang den nye sesongen, som kanskje er en av de mest spennende, med tanke på potensialet til laget, på flere år. Fjerner du Lehmann, Gallas og Gilberto fra startoppstillingen har vi ingen spillere som er eldre enn 27 år. (iallefall ikke før 4. oktober, for da blir Rosicky 27..)

 

Gleder meg vilt til Søndag kl 1300!

Dette har jeg lurt på lenge. Hvem er Dudu? ;)

Link to comment
Share on other sites

Sitter å ser på sesongvideoen fra 2003/2004 sesongen nå, hvor vi gikk ubeseiret gjennom serien. For et utrolig lag vi hadde, med Campbell, Toure/Keown, Cole og Lauren i forsvaret, Lehmann i mål, Freddie og Pires på vingene og Gilberto/Edu-Vieira på midten. Og selvfølgelig Bergkamp-Henry på topp. De var virkelig noe for seg selv, og vi har kun 3 av disse igjen på vårt nåværende Arsenal-lag. Det som er virkelig spennende, er at det laget vi har på gang nå, faktisk kan bli enda bedre enn det vi hadde da.

Da hadde vi Pires, Cole, Henry på venstresida som kunne rulle opp ethvert forsvar, i tillegg til DB10 og Freddie.

 

Nå har vi van Persie, Cesc, Hleb, Rosicky, Dudu, Ade og spennende spillere kommende gjennom i Walcott, Diaby etc. Kan nesten ikke vente til vi sparker igang den nye sesongen, som kanskje er en av de mest spennende, med tanke på potensialet til laget, på flere år. Fjerner du Lehmann, Gallas og Gilberto fra startoppstillingen har vi ingen spillere som er eldre enn 27 år. (iallefall ikke før 4. oktober, for da blir Rosicky 27..)

 

Gleder meg vilt til Søndag kl 1300!

Dette har jeg lurt på lenge. Hvem er Dudu? ;)

 

 

Eduardo Da Silva ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Til dei som er litt deppa etter United-tapet, så kan eg gi ei varm anbefaling om å sjå plukke fram filmen frå 03/04 - sesongen, "The Untouchables"..

 

Sjølv om eg ikkje syns at Gunners er noko dårlegare no, så gjer det utrulig godt for sjel og sinn å mimre litt tilbake til desse dagane.. :angry:

 

For å trekke ut eit par moment, så er det fantastisk artig å sjå Cesc som fersk Arsenal-spelar, og utrulig kjekt å sjå Gilberto i sitt ess.. Eg har alltid likt denne mannen, og det er trist å sjå at han har underprestert i det siste.. sjølv om eg meiner det tenderer til at han har blitt ein slags syndebukk, så må eg nok seie meg einig i ein del av kritikken..

 

Uansett, sjølv om vi skulle vinne seriegull i år, noko eg ønsker av heile mitt hjerte, og skulle så skje, så skal eg feire ei veke til ende, så vil alltid dette laget ha ein spesiell plass i Gunners-hjertet mitt:

 

------------------ Jens --------------------

 

Lauren - Campbell - Toure/Keown - Cole

 

Parlour/Ljungberg - Vieira - Gilberto/Edu - Pires

 

------------- Bergkamp - Henry -----------

 

 

For eit lag, for ein sesong.. B)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...