Jump to content

CL trekning


Frank

Recommended Posts

Dette er lagene vi kan møte iflg Arsenal.com

 

Debreceni VSC (Hungary) v IF Elfsborg (Sweden)

KRC Genk (Belgium) v FK Sarajevo (Bosnia Herzegovina)

FC København (Denmark) v Beitar Jerusalem FC (Israel)

FC Astana (Kazakhstan) v Rosenborg BK (Norway)

FH Hafnarfjördur (Iceland) v FC BATE Borisov (Belarus)

FK Ventspils (Latvia) v FC Salzburg (Austria)

MSK Zilina (Slovakia) v SK Slavia Prague (Czech Republic)

FK Crvena Zvezda (Serbia) v FC Levadia Tallinn (Estonia)

NK Domzale (Slovenia) v NK Dinamo Zagreb (Croatia)

Sparta Prague (Czech Republic)

Fenerbahçe (Turkey)

AEK Athens (Greece)

Dinamo Bucharest (Romania)

Spartak Moscow (Russia)

Toulouse (France)

Zürich (Switzerland)

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener at dette skal være grei skuring, for og si det slik så burde alle lagene vi kunne trekke være greit overkommelig. Skal vi ha noe i champions leauge og gjøre, så må vi slå alle uansett.

Men selvsagt så er det enkelte lag jeg hadde foretrukket framfor andre. Rosenborg hadde jo vært morro, men vil helst ikke møte lag som er midt i sesongen, mens vi er i oppkjøringen. Nå vet jeg ikke hvordan det ligger ann med Sparta Praha, men uansett, vi har slått de før, og det kommer vi til og gjøre igjen :D

 

Men det er jo så utrolig typisk at rosenborg trekker det letteste laget i hele bøtta, men de er jo ikke hva de engang var. Eneste grunnen til at jeg vil ha de med videre er for og kunne komme i gruppe med de, og få to walk over kamper. :P

 

Uansett så skal dette være grei skuring for oss...

Link to comment
Share on other sites

Hadde håpet at utfallet skulle bli en smule enklere. Noen lett kamp blir det ikke, selv om vi tidligere har klart oss bra mot dette laget. Uansett så må vi klare å kneble dette laget, ellers har vi ingen ting i gruppespillet å gjøre.

 

Noen som har noe kjennskap til Sparta Praha?

 

Håper at vi klarer å få til et godt utgangspunkt i første kamp. Det hjelper på nervene! :shades:

Link to comment
Share on other sites

Hadde håpet at utfallet skulle bli en smule enklere. Noen lett kamp blir det ikke, selv om vi tidligere har klart oss bra mot dette laget. Uansett så må vi klare å kneble dette laget, ellers har vi ingen ting i gruppespillet å gjøre.

 

Noen som har noe kjennskap til Sparta Praha?

 

Håper at vi klarer å få til et godt utgangspunkt i første kamp. Det hjelper på nervene! :)

 

Sparta har vel fostret opp en hel del med verdensstjerner. bl.a: Jan Koller, Pavel Nedved, Karel poborsky og vår egen Tomas Rosicky. Men jeg kjenner ikke til dagens stall, men dette tyder på en del talenter. De har vel et helt greit lag, som vi ikke burde undervurdere. Et bra utgangspunkt er alltid bra :shades:

 

EDIT: og selvfølgelig Petr Cech

Link to comment
Share on other sites

Ser vi starter på borte. En fordel det da.

 

Ingen enkel motstander, men å få et mål på bortebane blir viktig, men om det kan bli en slitekamp der nede. Men jeg tror vi slår dette laget greit på Emirates.

 

Bør bli avansement dette, men kampene skal jo spilles først.

Link to comment
Share on other sites

Vi slo dem sist gang vi møtte dem - 5-0 sammenlagt ( Var forøvrig mot Sparta at Henry brøt rekorden til Wright vel? )

 

Tror uansett at dette blir greri skuring. Og jeg synes det er godt å møte ett litt mer kvalitetslag enn mage andre i bøtta var - nettopp fordi gutta da må være skjerpa, og ikke gå på den "undervurderings-blemma" som andre lag har gjort.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...