Geir_k Posted July 12, 2007 Report Share Posted July 12, 2007 http://www.tribalfootball.com/article.php?id=47643 Her står det at Arsenal og Liverpool jakter Brescias Keeper... Trenger vi han egentlig? Link to comment Share on other sites More sharing options...
hermz Posted July 12, 2007 Report Share Posted July 12, 2007 Er nok ikke noe hold i dette ryktet. Dette er Tribalfootbal, og dette kunne vel tas i tråden for useriøse rykter!?... Og Viviano er spiller definitivt vi ikke trenger akkurat nå! That's it! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ravenghost Posted July 12, 2007 Report Share Posted July 12, 2007 I stedet for å svare på dette håpløse ryktet (siden det er fra den kilden det er; tribalfotball), har jeg et spørsmål jeg lurer på: Hvis Ljungberg går, hvem er vår longest serving player?? Gilberto eller Toure`? Stemmer det at Toure` var i Arsenal allerede februar 2001, eller 2002? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torstein182 Posted July 12, 2007 Report Share Posted July 12, 2007 I stedet for å svare på dette håpløse ryktet (siden det er fra den kilden det er; tribalfotball), har jeg et spørsmål jeg lurer på: Hvis Ljungberg går, hvem er vår longest serving player?? Gilberto eller Toure`? Stemmer det at Toure` var i Arsenal allerede februar 2001, eller 2002? Det stemmer. Kolo blei kjøpt i Februar 02 så vidt eg husker, men debuterte ikkje før i Community Shield kampen i August 02. Så det blir på ein måte Toure, men han og Gilberto debuterte i samme kamp. Ellers er det vel kun Clichy og Lehmann igjen frå "unbeaten" sesongen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tusmo Posted July 13, 2007 Report Share Posted July 13, 2007 I stedet for å svare på dette håpløse ryktet (siden det er fra den kilden det er; tribalfotball), har jeg et spørsmål jeg lurer på: Hvis Ljungberg går, hvem er vår longest serving player?? Gilberto eller Toure`? Stemmer det at Toure` var i Arsenal allerede februar 2001, eller 2002? Det stemmer. Kolo blei kjøpt i Februar 02 så vidt eg husker, men debuterte ikkje før i Community Shield kampen i August 02. Så det blir på ein måte Toure, men han og Gilberto debuterte i samme kamp. Ellers er det vel kun Clichy og Lehmann igjen frå "unbeaten" sesongen Joda, Toure debuterte i februar/mars og spilte mest ving og litt back. Jeg husker at han løp hele tiden og fikk kallenavnet "villminken" på forumet her. Alle var også imponerte og overrasket over hvor god han var som midtstopper da han debuterte i den posisjonen i CS-kampen i august. Det var forøvrig den kampen hvor Gilberto debuterte for oss, og avgjorde kampen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ansvarlig redaktør Posted July 13, 2007 Report Share Posted July 13, 2007 Joda, Toure debuterte i februar/mars og spilte mest ving og litt back. Jeg husker at han løp hele tiden og fikk kallenavnet "villminken" på forumet her. Alle var også imponerte og overrasket over hvor god han var som midtstopper da han debuterte i den posisjonen i CS-kampen i august. Det var forøvrig den kampen hvor Gilberto debuterte for oss, og avgjorde kampen. Ifølge Arsenal.com debuterte han i kampen mot Liverppol http://www.arsenal.com/player.asp?thisNav=...d=4421&cpid=703 Det var vel først Unbeaten sesongen han spilte stopper. Sesongen 2002/2003 var han vel mere som en potet å regne Link to comment Share on other sites More sharing options...
RP7 Posted July 13, 2007 Report Share Posted July 13, 2007 Joda, Toure debuterte i februar/mars og spilte mest ving og litt back. Jeg husker at han løp hele tiden og fikk kallenavnet "villminken" på forumet her. Alle var også imponerte og overrasket over hvor god han var som midtstopper da han debuterte i den posisjonen i CS-kampen i august. Det var forøvrig den kampen hvor Gilberto debuterte for oss, og avgjorde kampen. Ifølge Arsenal.com debuterte han i kampen mot Liverppol http://www.arsenal.com/player.asp?thisNav=...d=4421&cpid=703 Det var vel først Unbeaten sesongen han spilte stopper. Sesongen 2002/2003 var han vel mere som en potet å regne Justin Hoyte skrev proffkontrakt i -01 og er derfor på papiret den som har vært lengst i klubben hvis Ljungen drar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bergkampje Posted July 13, 2007 Report Share Posted July 13, 2007 Ryan Garry er vel også en av de som har vært lengt i klubben? Dog uten å spille for mye:P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geir_k Posted July 13, 2007 Author Report Share Posted July 13, 2007 His debut performance came against Sunderland on November 6, 2002 in the League Cup... Sto om Ryan Garry på Wikipedia Edit: han signerte profff kontrakt i 2001 Link to comment Share on other sites More sharing options...
RP7 Posted July 14, 2007 Report Share Posted July 14, 2007 Ryan Garry er vel også en av de som har vært lengt i klubben? Dog uten å spille for mye:P Tror han ligadebuterte i samme kamp som Hoyte, dvs 6-1 seieren mot Southampton i 2003. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geir_k Posted July 14, 2007 Author Report Share Posted July 14, 2007 Ryan Garry er vel også en av de som har vært lengt i klubben? Dog uten å spille for mye:P Tror han ligadebuterte i samme kamp som Hoyte, dvs 6-1 seieren mot Southampton i 2003. Se posten over så har jeg skrevet det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kellex Posted July 15, 2007 Report Share Posted July 15, 2007 Denne tråden har vel ikke akurat handlet så mye om Viviano..Tåpelig rykte uansett. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ravenghost Posted July 15, 2007 Report Share Posted July 15, 2007 Det er mye snakk om at både Ljungberg og Hoyte drar, så da er det Toure` som har vært lengst altså. Garry regner jeg ikke med. Syns det er meget rart at han fortsatt er i klubben... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oskar16 Posted July 16, 2007 Report Share Posted July 16, 2007 Nå er jeg så j***** lei av at dere ikke klarer å holde dere til Topicen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ravenghost Posted July 16, 2007 Report Share Posted July 16, 2007 Nå er jeg så j***** lei av at dere ikke klarer å holde dere til Topicen... Generelt sett enig i at man skal holde seg til topicen, MEN når topicen omhandler et rykte fra tribalfotball, driter jeg i det. Slike rykter fortjener ikke å bli fulgt opp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.