Jump to content

Norsk stortalent og arsenal-fan :)


Magnus87

Recommended Posts

Veldig imponerende og veldig morsomt at han er norsk. :rolleyes: Tror dog det skal ganske mye mer til før han havner i Arsenal. :) Burde jo helst hatt med litt fra en kamp eller to også da, så man ser litt mer hvordan han klarer seg mot jevngamle gutter og hvordan man er i kampsituasjon, i stedet for at man bare står og gjentar de samme triksene hele tiden.

 

Han har i hvertfall god tid på seg til å bli bare bedre og bedre!

Link to comment
Share on other sites

Vet godt hvem han er, veldig artig å se ham på den filmen.

Han er fra Porsgrunn eller no rundt der, så han på cupen.

Så en kompis og jeg tok en liten prat med han. Kul fyr!

 

Han er på Heistad banen :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

kan ikke si jeg ble så ekstremt imponert akkuart. en niåring som gjentar innøvde triks igjen og igjen som er klippet fint sammen. med de klippingene nå til dags så er det jo null problem og få Jens Lehmann til å trikse like bra som Ronaldinho :rolleyes:

 

men han er absolutt en lovende ung spiller, vis han klarer og utvikle seg bra nok. det får tiden vise :)

Link to comment
Share on other sites

Haha vet hvem dt der er :rolleyes: han spilt et par ganger md han på brevik banen ;P ler hver gang han dribler mg og vennene mine på rævva ;P blir god om noen år ;)

 

btw vet noen åssen jg får bytta navn på dt greiene på sia der ? :) SKOPUSSER ? ;p wtf ? :D

Link to comment
Share on other sites

 

btw vet noen åssen jg får bytta navn på dt greiene på sia der ? :rolleyes: SKOPUSSER ? ;p wtf ? :)

Off-topic men, du får status prøvespiller når du får 50 innlegg, så det er ikke noe du kan endre nå.

Link to comment
Share on other sites

Villt hva han får til med så småe bein! Greit at det er klippet, men med tanke på at han er ni år, så er det der imponerende.. Regner med at han også er ganske så overlegen, og det resulterer sikkert til at han bare dribler og dribler.. Lovende er han ihvertfall! Nordmann og Arsenal-fan enda :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Meget imponerende som 9-åring å klare det han klarer, men du verden, veien er ENORM lang. Sjansen for at han lykkes profesjonelt er 1 til 1000 (regningen er meget latterlig forenklet) og at hgan skal lykkes for selveste Arsenal er vel nærmest utenkelig. Uansett, morsomt å se unge fotballtalenter vite hvordan de skal behandle en ball. Har hatt en del med unge talenter å gjøre, og ingenting gleder meg mer enn at de lykkes i større eller mindre grad. Ønsker deg lykke til, Markus Kaasa!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Wenger signer ingen fra en YouTube film, men den var morsom å se fordet. Mange fine triks der, og han virka veldig flink, men som andre også sier, så burde vi fått sett mer av ham i aksjon mot jevnaldrede eller kanskje eldre [er han like god med ballen på bakken som han er i lufta, kan han allerede nå spille på lag med eldre spillere, mot eldre spillere.] spillere. Da hadde vi fått mer inntrykk over hvor flink denne pjokken egentlig er.

Link to comment
Share on other sites

Sikkert mange som kan det, men likevel imponerende. Det som dog imponerte mest var hurtigheten på fintene hans. Mange kan dra overstegsfinter, men jeg tror ikke mange på hans alder kan gjøre det med samme tempo og balanse. Minnet ganske mye om Hleb i bevegelsesmønsteret.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...