Rosicky07 Posted June 28, 2007 Report Share Posted June 28, 2007 http://www.nettavisen.no/sport/fotball/eng...icle1161679.ece kan noen finne en link om dette i daily mirror ? det hadde vert bra vis detter er sant er det et nydelig kjøp. som skjent har jo han en kallsul, eller ka det heter ?? og den kallsulen skal vere på 13 millioner pund Link to comment Share on other sites More sharing options...
wiggern Posted June 28, 2007 Report Share Posted June 28, 2007 Hadde vært eviig deilig med fart og styrke elsker den spilleren <3 i tillegg trenger arsenal en klassespiller på topp og jg trur martins er riktig spiller der for arsenal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Posted June 28, 2007 Report Share Posted June 28, 2007 Står over alt nå at Wenger ønsker Martins. The Independent er vel ikke så løse på rykter heller, eller er de det? Syns ikke det er så ofte jeg har lagt merke til rykter som har kommet derfra. Martins tror jeg kunne vært en god erstatter for Henry. Fart og styrke har han og han scoret vel 17 mål ifjor for Newcastle og tror nok han kan putte en del flere for oss i såfall. Plutselig smeller vel Wenger til å henter Martins, Anelka og Malouda tenker jeg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petter Posted June 28, 2007 Report Share Posted June 28, 2007 Hadde vært bra å få han Har alt en god spiss trenger, og tror han passer fint inn i systemet til Wenger Link to comment Share on other sites More sharing options...
wiggern Posted June 28, 2007 Report Share Posted June 28, 2007 Hvem synes dere hadde vært best på topp sammen md van persey/adebayor da ? teves ? malouda ? anelka ? eller martins ? synes ikke akkuratt noe om at arsenal skal hente anelka ! ? hva gjør han a ? begynner å bli gammal å ? hent martins eller tevez Link to comment Share on other sites More sharing options...
rågge Posted June 28, 2007 Report Share Posted June 28, 2007 det hadde vært ett perfekt kjøp med en sterk og hurtig spiss ved siden av en teknisk og skuddsterk v.persie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted June 28, 2007 Report Share Posted June 28, 2007 Håper at vi får tak i han, selv om det sikkert ikke skjer. Btw så heter det "klausul" Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebbi89 Posted June 28, 2007 Report Share Posted June 28, 2007 Martins hadde vært helt topp, og 13 mill er jo ikke alt for mye heller. Er jo mye mindre enn vi for eksempell må ut med for Torres eller Tevez. Tror han kunne gjort det bra sammen med v. Persie på topp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orakelet Posted June 28, 2007 Report Share Posted June 28, 2007 Martins er nok en spiller som hadde passet Arsenal meget bra. Og sannsynligvis vært en perfekt spissmakker for Robin! Men Anelka er heller ikke ett dumt kjøp tror jeg. Han er nok sterkere på hodet enn Martins er, og er en type som kan finne på det utroligste. Men får vi en av dem så blir jeg en meget glad mann. Håper personlig på Tevez men... Martins er en god nummer 2! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkamp88 Posted June 29, 2007 Report Share Posted June 29, 2007 også en fan av martins, men ikke så imponert over scoringsraten hans. står flere steder at han står med 17 mål på 46 kamper.. spiller for newcastle,er klar over det,men skulle gjerne sett han var midt på tjue-tallet med scoringer. synes han er veldig morsom å se på med sin eksplosivitet og rykk, men virker litt vill mange ganger i avslutningsfasen. skal som regel hamre ballen i mål. bare tenk på hvor mange mål kong henry kom inn skrått fra venstre og bredsida ballen i lengste så lett som bare d...uff blir umenneskelig å erstatte han ca 25 mål og 15 assists hver sesong er vanvittige tall for det er jo en som scorer jevnt og trutt vi trenger. ifølge arsenal.com står adebayor med 16 mål på 44 startede kamper og 13 innhopp - ikke akkurat imponerende, aldri skjønt dette kjøpet... RVP har 34 mål på 64 startede og så mye som 46 innhopp.. RVP er briljant og med en ok scoringstat, men er eller blir vell aldri en målkonge. sier ikke nei til martins, men personlig skulle jeg helst hatt inn en med bedre scoringstats. Ikke minst når man ser på det årlige bidraget fra midtbanen iform av scoringer. (gilberto scoret 11 denne sesongen, men pleier å ligge på 2-3) Ser at "alle" sier ja til martins, men noen som tar poenget mitt her? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Herlik Posted June 29, 2007 Report Share Posted June 29, 2007 Martins er konge, husker hvordan han herja med Arsenal forsvaret i Champions League med Inter *egentlig glemt* Han er kjapp, har skuddbein og kan finne på det mest uventede http://www.youtube.com/watch?v=ZdgYejnKmb0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caribo Posted June 29, 2007 Report Share Posted June 29, 2007 også en fan av martins, men ikke så imponert over scoringsraten hans. står flere steder at han står med 17 mål på 46 kamper.. spiller for newcastle,er klar over det,men skulle gjerne sett han var midt på tjue-tallet med scoringer. synes han er veldig morsom å se på med sin eksplosivitet og rykk, men virker litt vill mange ganger i avslutningsfasen. skal som regel hamre ballen i mål. bare tenk på hvor mange mål kong henry kom inn skrått fra venstre og bredsida ballen i lengste så lett som bare d...uff blir umenneskelig å erstatte han ca 25 mål og 15 assists hver sesong er vanvittige tall for det er jo en som scorer jevnt og trutt vi trenger. ifølge arsenal.com står adebayor med 16 mål på 44 startede kamper og 13 innhopp - ikke akkurat imponerende, aldri skjønt dette kjøpet... RVP har 34 mål på 64 startede og så mye som 46 innhopp.. RVP er briljant og med en ok scoringstat, men er eller blir vell aldri en målkonge. sier ikke nei til martins, men personlig skulle jeg helst hatt inn en med bedre scoringstats. Ikke minst når man ser på det årlige bidraget fra midtbanen iform av scoringer. (gilberto scoret 11 denne sesongen, men pleier å ligge på 2-3) Ser at "alle" sier ja til martins, men noen som tar poenget mitt her? Ser poenget ditt, men statistikk er ikke alt man kan se på. Premier League er en tøff liga og vanskelig å score over 20 mål. I tillegg var Martins skadet en periode. Jeg syns han vil være et bra kjøp og tror han kan bli enda bedre i Arsenal enn Newcastle. Er jo ikke så mange andre å ta av nå når Bent går til Spudz og Torres kanskje til Liverpool. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted June 29, 2007 Report Share Posted June 29, 2007 http://football.guardian.co.uk/News_Story/0,,2114398,00.html Ganske langt nede i denne artikkelen står det at Arsenal ikke har hatt noen "offisiell" kontakt med Newcastle enda. Sjokkert? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chaz Posted June 29, 2007 Report Share Posted June 29, 2007 Sjokkert? nei. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afc Posted June 29, 2007 Report Share Posted June 29, 2007 Håper virkelig på han.. Han kan bli stor i Arsenal.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
eivinho Posted June 29, 2007 Report Share Posted June 29, 2007 Ser ikke vitsen i å hente martins!! Hvorfor skal vi legge 13 mill i en spiller vi kan bruke på høsten å vår sesong. husk han er afrikansk å er mest sannsynnlig tatt ut på nigeria sitt landslag. ( african nations cup ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afc Posted June 29, 2007 Report Share Posted June 29, 2007 Kan bli gøy og se disse saltofeiringene hans,kommer han blir d forhåpentlighvis mange av dem D vil si at han må score mange ganger Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenal the best Posted June 29, 2007 Report Share Posted June 29, 2007 på nettavisen står det at et virker som om arsenal kommer til å gå for martins. http://www.nettavisen.no/sport/fotball/eng...icle1165273.ece håper virkelig de gjør det å Link to comment Share on other sites More sharing options...
roger_rabbit74 Posted June 29, 2007 Report Share Posted June 29, 2007 De burde slå til snart. LFC har kjøpt Torres og Tottene har fått Bent, Munchen har fått Ribbery og Klose. Trezeguet har skrevet ny kontrakt med klubben sin, så da er de fleste som vi ønsket oss solgt et lite håp er at vi kan få kjøpe Martins eller Anelka. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wiggern Posted June 29, 2007 Report Share Posted June 29, 2007 skjønner bare ikke hva folk ser i anelka ? Han begynner å bli gammal så vis vi skalhenge md i toppen neste år så må vi få skaffa oss en ordentlig spiss i tilleg til en skuddsterk van persey eller sterk adebayor.. tevez eller martins er første valget mitt og jg trur de fleste er enig i hva jg sier ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kellex Posted June 29, 2007 Report Share Posted June 29, 2007 Kan bli gøy og se disse saltofeiringene hans,kommer han blir d forhåpentlighvis mange av dem D vil si at han må score mange ganger Kjøper vi Babel vil vi også få saltofeiringer, ellers så er Toure ganske spretten Har ikke lagd meg noen spesiell mening om Martins, tipper nok heller mot Tevez. Anelka er i mine øyner en idi#t(var det før isåfall) Har også skiftet mellom mange klubber og en tendens til å bli anonym og varierer i spillet sitt. Trekker på årene gjør han også, så for min del; nei takk! Babel vs Martins: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted June 30, 2007 Author Report Share Posted June 30, 2007 http://newutd.no/index.php/arkiv/2007/06/2...bafemi-martins/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
RFM3000 Posted June 30, 2007 Report Share Posted June 30, 2007 Kan bli gøy og se disse saltofeiringene hans,kommer han blir d forhåpentlighvis mange av dem D vil si at han må score mange ganger Kjøper vi Babel vil vi også få saltofeiringer, ellers så er Toure ganske spretten Har ikke lagd meg noen spesiell mening om Martins, tipper nok heller mot Tevez. Anelka er i mine øyner en idi#t(var det før isåfall) Har også skiftet mellom mange klubber og en tendens til å bli anonym og varierer i spillet sitt. Trekker på åene gjør han også, så for min del; nei takk! Babel vs Martins: babel suverent førstevalg hos meg.Skyterm mer fra distanse og fungerer best i Henry rollen.Martins bare dukker opp å snubbler inn mål. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmaelan Posted June 30, 2007 Report Share Posted June 30, 2007 Må jo si at Babel liker jeg. Min hollandske kompis skryte mye av han..Er en spiller som fint kan gå inn i spissrollen vårs med VP som servitør...dessverre vil ikke Babel ennå ifølge ryktene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenal the best Posted June 30, 2007 Report Share Posted June 30, 2007 etter den videoen jeg så, så er det klart babel som er mitt førstevalg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.