Jump to content

Martins


Rosicky07

Recommended Posts

  • Replies 121
  • Created
  • Last Reply

Står over alt nå at Wenger ønsker Martins. The Independent er vel ikke så løse på rykter heller, eller er de det? Syns ikke det er så ofte jeg har lagt merke til rykter som har kommet derfra.

 

Martins tror jeg kunne vært en god erstatter for Henry. Fart og styrke har han og han scoret vel 17 mål ifjor for Newcastle og tror nok han kan putte en del flere for oss i såfall. Plutselig smeller vel Wenger til å henter Martins, Anelka og Malouda tenker jeg. ;)

Link to comment
Share on other sites

Hvem synes dere hadde vært best på topp sammen md van persey/adebayor da ?

teves ? malouda ? anelka ? eller martins ? synes ikke akkuratt noe om at arsenal skal hente anelka ! ? hva gjør han a ? begynner å bli gammal å ? hent martins eller tevez ;)

Link to comment
Share on other sites

Martins er nok en spiller som hadde passet Arsenal meget bra. Og sannsynligvis vært en perfekt spissmakker for Robin! Men Anelka er heller ikke ett dumt kjøp tror jeg. Han er nok sterkere på hodet enn Martins er, og er en type som kan finne på det utroligste. Men får vi en av dem så blir jeg en meget glad mann. Håper personlig på Tevez men... ;) Martins er en god nummer 2!

Link to comment
Share on other sites

også en fan av martins, men ikke så imponert over scoringsraten hans. står flere steder at han står

med 17 mål på 46 kamper.. spiller for newcastle,er klar over det,men skulle gjerne sett han var midt på tjue-tallet med scoringer.

 

synes han er veldig morsom å se på med sin eksplosivitet og rykk, men virker litt vill mange ganger

i avslutningsfasen. skal som regel hamre ballen i mål. bare tenk på hvor mange mål kong henry kom inn skrått fra venstre og bredsida ballen i lengste så lett som bare d...uff blir umenneskelig å erstatte han ;)

ca 25 mål og 15 assists hver sesong er vanvittige tall

 

for det er jo en som scorer jevnt og trutt vi trenger. ifølge arsenal.com står adebayor med 16 mål på 44 startede kamper og 13 innhopp - ikke akkurat imponerende, aldri skjønt dette kjøpet... RVP har 34 mål på 64 startede og så mye som 46 innhopp.. RVP er briljant og med en ok scoringstat, men er eller blir vell aldri en målkonge.

 

sier ikke nei til martins, men personlig skulle jeg helst hatt inn en med bedre scoringstats. Ikke minst når man ser på det årlige bidraget fra midtbanen iform av scoringer. (gilberto scoret 11 denne sesongen, men pleier å ligge på 2-3)

 

Ser at "alle" sier ja til martins, men noen som tar poenget mitt her?

Link to comment
Share on other sites

også en fan av martins, men ikke så imponert over scoringsraten hans. står flere steder at han står

med 17 mål på 46 kamper.. spiller for newcastle,er klar over det,men skulle gjerne sett han var midt på tjue-tallet med scoringer.

 

synes han er veldig morsom å se på med sin eksplosivitet og rykk, men virker litt vill mange ganger

i avslutningsfasen. skal som regel hamre ballen i mål. bare tenk på hvor mange mål kong henry kom inn skrått fra venstre og bredsida ballen i lengste så lett som bare d...uff blir umenneskelig å erstatte han ;)

ca 25 mål og 15 assists hver sesong er vanvittige tall

 

for det er jo en som scorer jevnt og trutt vi trenger. ifølge arsenal.com står adebayor med 16 mål på 44 startede kamper og 13 innhopp - ikke akkurat imponerende, aldri skjønt dette kjøpet... RVP har 34 mål på 64 startede og så mye som 46 innhopp.. RVP er briljant og med en ok scoringstat, men er eller blir vell aldri en målkonge.

 

sier ikke nei til martins, men personlig skulle jeg helst hatt inn en med bedre scoringstats. Ikke minst når man ser på det årlige bidraget fra midtbanen iform av scoringer. (gilberto scoret 11 denne sesongen, men pleier å ligge på 2-3)

 

Ser at "alle" sier ja til martins, men noen som tar poenget mitt her?

 

 

Ser poenget ditt, men statistikk er ikke alt man kan se på.

Premier League er en tøff liga og vanskelig å score over 20 mål. I tillegg var Martins skadet en periode.

Jeg syns han vil være et bra kjøp og tror han kan bli enda bedre i Arsenal enn Newcastle.

Er jo ikke så mange andre å ta av nå når Bent går til Spudz og Torres kanskje til Liverpool.

Link to comment
Share on other sites

skjønner bare ikke hva folk ser i anelka ? ;) Han begynner å bli gammal så vis vi skalhenge md i toppen neste år så må vi få skaffa oss en ordentlig spiss i tilleg til en skuddsterk van persey eller sterk adebayor.. tevez eller martins er første valget mitt ;) og jg trur de fleste er enig i hva jg sier ;) ?

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Kan bli gøy og se disse saltofeiringene hans,kommer han blir d forhåpentlighvis mange av dem :o

D vil si at han må score mange ganger ;)

 

 

Kjøper vi Babel vil vi også få saltofeiringer, ellers så er Toure ganske spretten ;) Har ikke lagd meg noen spesiell mening om Martins, tipper nok heller mot Tevez. Anelka er i mine øyner en idi#t(var det før isåfall) Har også skiftet mellom mange klubber og en tendens til å bli anonym og varierer i spillet sitt. Trekker på årene gjør han også, så for min del; nei takk!

 

Babel vs Martins:

Link to comment
Share on other sites

Kan bli gøy og se disse saltofeiringene hans,kommer han blir d forhåpentlighvis mange av dem :o

D vil si at han må score mange ganger ;)

 

 

Kjøper vi Babel vil vi også få saltofeiringer, ellers så er Toure ganske spretten ;) Har ikke lagd meg noen spesiell mening om Martins, tipper nok heller mot Tevez. Anelka er i mine øyner en idi#t(var det før isåfall) Har også skiftet mellom mange klubber og en tendens til å bli anonym og varierer i spillet sitt. Trekker på åene gjør han også, så for min del; nei takk!

 

Babel vs Martins:

 

babel suverent førstevalg hos meg.Skyterm mer fra distanse og fungerer best i Henry rollen.Martins bare dukker opp å snubbler inn mål.

Link to comment
Share on other sites

Må jo si at Babel liker jeg. Min hollandske kompis skryte

mye av han..Er en spiller som fint kan gå inn i spissrollen vårs med

VP som servitør...dessverre vil ikke Babel ennå ifølge ryktene.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...