Jump to content

Martins


Rosicky07

Recommended Posts

Med den lønna han tydeligvis forventer, så foretrekker jeg heller den 19-årige spissen Mohammed Oklabokla Haffaffaff fra Tutngbekco i Sudansk eliteserie.

 

Har inntrykk av at vi sparer oss til fant allerede jeg. Så lenge styret og Wenger mener det er trygt å gi ut digre lønninger, ser jeg helst at vi gjør det. Martins hadde vært en spennende spiller å se i Arsenal :)

 

synes også martins hadde hvert meget spennende og se i arsenaldrakt, bare synes det kan bli litt mye spisser med martins, rvp, ade, eduardo, bendtner og evt walcott som kan spille der og..

 

bendtner er jo lovet en del spilletid i år, og ser ikke for meg at det hadde blitt så mye med martins i tillegg..

men ikke missforstå;) sier ikke neitakk til martins, bare prøver og få det til og gå opp, har ikke helt troen på at vi henter en spiss til

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 121
  • Created
  • Last Reply

Er nok ikke den som orker følge mest met på div. rykter før de blir bekreftet.Selv om skummleser litt. Gidder heller ikke komentere mer eller mindre seriøse rykter opp og i mente. Å selv om Martins er et meget spenende rykte aå er det ikke det jeg først og fremst vil komentere her. Heller det faktum at jeg hører og leser Arsenal har få eller ingen èkte`kantspillere. Selfølgelig alt kan bli bedere og det er en plass vi absolutt har mulighet til å forsterke laget. Men hvis vi fåe en god spis f.ek martin til synnes jeg vi har mange og varierte muligheter på kant. RVP kan gjøre en utmerket jobb på bekke kanter,og har periodevis imponert stort på nederland. Trur faktisk og ADDE kan gjøre en utmerket jobb som kantspiller, Muligens vil også Theo kunne vokse ytterligere, Diaby har vist at han kan fungere der, Desuten har vi mulighet til å fløtte opp Eboee, Foruten L Mosart og Hleb og freddie hvis han fortsetter, Dennilson også er en type som kan ha mye å tilføre på kant, Så synnes vi har mange forskelige spillere med ulike spisskompetamser som kan bekle begge kantene. Nå vil jo tiden vise om Da Silva og evt. Martin holder mål som spisser så der mulig å bruke eksempelvis RVP og adde på kantene, Så velger å være forsiktig opptimist her selv om jeg er skeptisk til å miste en av verdens desidert beste spisser\spiller, er og litt usikker på om Da Silva slår ut i full blomst i Arsenal, er litt forskjel på PL og kroatisk serie. Men AW har vist ved en rekke ganger tideliger at han kan kunsten med å erstatte verdensstjerner. Trur vi går en spennende sesong i møte og har trua på topp 3. Ønsker med dette god sommer til alle gunners. :)

Link to comment
Share on other sites

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/eng...icle1211322.ece

 

Arsenal liner opp med et £13 mill bud på Martins

 

EDIT: mer konkret link fra Daily Mail: http://www.dailymail.co.uk/pages/live/arti...779&ito=newsnow

 

Jeg gir meg ende over. Se til å bruke de pengene der på å hente Babel. Han er en mer anvendelig spiller enn Martins.

 

Kan heller ikke skjønne hvorfor vi skal gi mer for en Martins enn hva Ajax har bedt om for Babel. I mine øyne er sistnevnte et bedre emne. Kommer fra Ajaxakademiet som er bygget opp over samme fotballfilosofi som Wenger har. Rask fotball med fokus på bevegelse og god grunnteknikk. Martins syns jeg er et one-man show. God en-mot-en og en bra avslutter på egnehånd, men mistenker at han ikke vil passe inn i et spillende kollektiv. Tror han vil sinke spillet og ikke kunne bidra mye for andre desverre.

Jeg hadde heller sett at Wenger gikk for Babel.

Link to comment
Share on other sites

Babel er vel i Liverpool i dag for å forhandle personlig kontrakt så han er nok "gone" for vår del.

Jeg liker ikke at han går dit, men hadde Wenger vært interessert burde vel et bud vært på bordet for lengst.

 

Dermed blir vel Martins mer aktuell og et greit alternativ egentlig.

Han er jo en sterk og hurtig spiss som vet hvor målet står.

Vi får se da...om han kommer.

 

Antagelig fører det til at Eduardo blir brukt en del på kanten...kanskje mer enn ventet.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kunne også tenkt meg Babel, men hvordan ville han egentlig passet inn i troppen med tanke på de andre spillerne vi har. Vi har Rosicky og Walcott til venstre, vi har Eboue (hvis Sagna virkelig kommer) og Hleb til høyre. Vi har Da Silva, Ade, RVP og Bendter på topp. Tror Wenger har en eller annen god grunn til å la være å kaste seg inn i kampen på han og kanskje ser Martins som en bedre og litt annen spisstype enn Babel og ettersom vi har dobbelt opp på kantene.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kunne også tenkt meg Babel, men hvordan ville han egentlig passet inn i troppen med tanke på de andre spillerne vi har. Vi har Rosicky og Walcott til venstre, vi har Eboue (hvis Sagna virkelig kommer) og Hleb til høyre. Vi har Da Silva, Ade, RVP og Bendter på topp. Tror Wenger har en eller annen god grunn til å la være å kaste seg inn i kampen på han og kanskje ser Martins som en bedre og litt annen spisstype enn Babel og ettersom vi har dobbelt opp på kantene.

 

Walcott har vel blitt brukt på høyrekant og som spiss, men er forsåvidt enig i det du sier.

Babel er vel antatt som en av de største vingtalentene i Europa, så Wenger burde kanskje vurdert han nærmere.

Rosicky er jo ingen kantspiller egentlig, men blir brukt på venstresiden pga. av formasjonen vi kjører.

Mistenker at Eduardo kanskje vil bli brukt en del der.

 

Kommer Martins er jeg fornøyd, men helt klart en annen spillertype enn Babel.

Mye kommer an på hvordan Arsenal spiller neste sesong også. Vi har jo ikke vært så gode til å bruke kantspillerne syns jeg..

Link to comment
Share on other sites

http://football.guardian.co.uk/News_Story/...rticle_continue

 

 

Another Newcastle striker, Obafemi Martins, has said he will meet Allardyce tomorrow to discuss his future. Martins, touted for a £13m move to either Arsenal or West Ham United, was speaking in Nigeria yesterday and said of recent speculation: "Right now all I know is what I read in the papers. I have a meeting with the manager when I get back to training. We will see what happens then." . håper han diskuterer en arsenal kontrakt ;) .

 

henter ikke wenger martins no , etter babel signerte for liverfool så blir eg skuffet

Link to comment
Share on other sites

Som sagt er kjøpefesten igang for fullt i Premier League! Bare se her: http://www.dagbladet.no/sport/2007/07/11/505966.html , og Arsenal leder nok ikke akkurat tranferslista.

Det har brukt 129 mil. til sammen hvis de tallene stemmer! Hvis du sammenligner med Man United så har de brukt hele 590 mil. på Anderson, Hargrevas og Nani. Selv om Arsenal har kjøpt like mange spillere som Man Utd. Leder United klart, og det kan vi se i Ligaen neste år. Derfor syns jeg vi bør hente Martins og Bakari Sagna* for å henge med i toppen den neste sesongen. Så.. Nå nå gjenstår det bare å se. Om mine ønsker blir oppfylt.

 

*Bakari Sagna- Hvis han allerede er kjøpt til oss, så kan vi ikke kjøpe han ;)

Link to comment
Share on other sites

Som sagt er kjøpefesten igang for fullt i Premier League! Bare se her: http://www.dagbladet.no/sport/2007/07/11/505966.html , og Arsenal leder nok ikke akkurat tranferslista.

Det har brukt 129 mil. til sammen hvis de tallene stemmer! Hvis du sammenligner med Man United så har de brukt hele 590 mil. på Anderson, Hargrevas og Nani. Selv om Arsenal har kjøpt like mange spillere som Man Utd. Leder United klart, og det kan vi se i Ligaen neste år. Derfor syns jeg vi bør hente Martins og Bakari Sagna* for å henge med i toppen den neste sesongen. Så.. Nå nå gjenstår det bare å se. Om mine ønsker blir oppfylt.

 

*Bakari Sagna- Hvis han allerede er kjøpt til oss, så kan vi ikke kjøpe han :D

Som sagt, nå er det bare Martins som mangler for at vi skal være helt sikre på at vi komme tilbake i toppen igjen ;)

Link to comment
Share on other sites

Som sagt er kjøpefesten igang for fullt i Premier League! Bare se her: http://www.dagbladet.no/sport/2007/07/11/505966.html , og Arsenal leder nok ikke akkurat tranferslista.

Det har brukt 129 mil. til sammen hvis de tallene stemmer! Hvis du sammenligner med Man United så har de brukt hele 590 mil. på Anderson, Hargrevas og Nani. Selv om Arsenal har kjøpt like mange spillere som Man Utd. Leder United klart, og det kan vi se i Ligaen neste år. Derfor syns jeg vi bør hente Martins og Bakari Sagna* for å henge med i toppen den neste sesongen. Så.. Nå nå gjenstår det bare å se. Om mine ønsker blir oppfylt.

 

*Bakari Sagna- Hvis han allerede er kjøpt til oss, så kan vi ikke kjøpe han :D

Som sagt, nå er det bare Martins som mangler for at vi skal være helt sikre på at vi komme tilbake i toppen igjen ;)

 

Enig!

Mangler bare en Martins så er jeg stor fornøygd ;)

Link to comment
Share on other sites

Som sagt er kjøpefesten igang for fullt i Premier League! Bare se her: http://www.dagbladet.no/sport/2007/07/11/505966.html , og Arsenal leder nok ikke akkurat tranferslista.

Det har brukt 129 mil. til sammen hvis de tallene stemmer! Hvis du sammenligner med Man United så har de brukt hele 590 mil. på Anderson, Hargrevas og Nani. Selv om Arsenal har kjøpt like mange spillere som Man Utd. Leder United klart, og det kan vi se i Ligaen neste år. Derfor syns jeg vi bør hente Martins og Bakari Sagna* for å henge med i toppen den neste sesongen. Så.. Nå nå gjenstår det bare å se. Om mine ønsker blir oppfylt.

 

*Bakari Sagna- Hvis han allerede er kjøpt til oss, så kan vi ikke kjøpe han :D

Som sagt, nå er det bare Martins som mangler for at vi skal være helt sikre på at vi komme tilbake i toppen igjen ;)

 

Enig!

Mangler bare en Martins så er jeg stor fornøygd ;)

enig B) . men ver helt erlig når dere svarer på dette , tror dere han kommer ? eg vet faktisk ikke hva eg tror :P

Link to comment
Share on other sites

For og si det som det er.. Martins kommer nok ikke. Pa topp har vi: Van Persie, Adebayor, Da Silva, Bendtner og Walcott. En spiss til ser jeg pa som mindre sansynelig.. Men, men det er lov aa haape :P

Link to comment
Share on other sites

der er jeg nok litt uenig ja :P

Jeg tror på det sterkeste at han kommer!

Mark My Words...

 

Etter uttalelsene fra Cesc at han blir og at han er overbevist om at Eto’o er mannen som

skal erstatte Henry er troen på Martins i Arsenaldrakt borte.

Vil heller ha Eto’o.

 

Fra dagens The Sun:

 

And the Spanish star fully expected the Gunners to make a move for Barca’s Samuel Eto’o.

Link to comment
Share on other sites

der er jeg nok litt uenig ja B)

Jeg tror på det sterkeste at han kommer!

Mark My Words...

 

Etter uttalelsene fra Cesc at han blir og at han er overbevist om at Eto’o er mannen som

skal erstatte Henry er troen på Martins i Arsenaldrakt borte.

Vil heller ha Eto’o.

 

Fra dagens The Sun:

 

And the Spanish star fully expected the Gunners to make a move for Barca’s Samuel Eto’o.

 

Jeg ble mer usikker jeg og nå :D

Men for å si det slik så vil jeg heller ha Eto'o enn Martins ;)

Link to comment
Share on other sites

der er jeg nok litt uenig ja B)

Jeg tror på det sterkeste at han kommer!

Mark My Words...

 

Etter uttalelsene fra Cesc at han blir og at han er overbevist om at Eto’o er mannen som

skal erstatte Henry er troen på Martins i Arsenaldrakt borte.

Vil heller ha Eto’o.

 

Fra dagens The Sun:

 

And the Spanish star fully expected the Gunners to make a move for Barca’s Samuel Eto’o.

 

har du link?

Link to comment
Share on other sites

der er jeg nok litt uenig ja B)

Jeg tror på det sterkeste at han kommer!

Mark My Words...

 

Etter uttalelsene fra Cesc at han blir og at han er overbevist om at Eto’o er mannen som

skal erstatte Henry er troen på Martins i Arsenaldrakt borte.

Vil heller ha Eto’o.

 

Fra dagens The Sun:

 

And the Spanish star fully expected the Gunners to make a move for Barca’s Samuel Eto’o.

 

har du link?

 

http://www.thesun.co.uk/article/0,,2002390...7320427,00.html

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

"Good news today in that Sam has met with Oba Martin’s agents and they assure Sam there is no truth in the rumors that Oba wants to leave Newcastle. Sam is still nervous about the release clause in Oba’s contract which means that a club could come in before August 31st - make a big enough bid and Oba could be off".

 

 

Fortsatt en mulighet, ikke det dumeste kjøpet Wenger kunne gjort.

 

 

http://soccerlens.com/newcastle-united-tra...-the-raid/2504/

Link to comment
Share on other sites

Dette må vere bull, ingen som spiller i bondeklubben Newcastle seier NEI til Gunners!

 

http://www.express.co.uk/posts/view/13863/...Toon-revolution

 

Dette har eg ingen tro på!

 

Ikke godt å si. Enten er det tull eller så har tilbudet vært dårligere enn lønna han har i Newcastle.

Et annet alternativ er at han synes kampen om spissplassene i Arsenal er for tøff og jevn.

 

Selv om vi kanskje håper tror egentlig det ikke har vært noe kontraktstilbud eller bud fra Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...