Jump to content

Martins


Rosicky07

Recommended Posts

Kan bli gøy og se disse saltofeiringene hans,kommer han blir d forhåpentlighvis mange av dem :P

D vil si at han må score mange ganger :D

 

 

Kjøper vi Babel vil vi også få saltofeiringer, ellers så er Toure ganske spretten ;) Har ikke lagd meg noen spesiell mening om Martins, tipper nok heller mot Tevez. Anelka er i mine øyner en idi#t(var det før isåfall) Har også skiftet mellom mange klubber og en tendens til å bli anonym og varierer i spillet sitt. Trekker på åene gjør han også, så for min del; nei takk!

 

Babel vs Martins:

 

babel suverent førstevalg hos meg.Skyterm mer fra distanse og fungerer best i Henry rollen.Martins bare dukker opp å snubbler inn mål.

 

 

en som bare dukker opp å snubler inn mål var nøyaktig det vi manglet sist sesong <_<

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 121
  • Created
  • Last Reply

Må jo si at Babel liker jeg. Min hollandske kompis skryte

mye av han..Er en spiller som fint kan gå inn i spissrollen vårs med

VP som servitør...dessverre vil ikke Babel ennå ifølge ryktene.

 

Såvidt jeg har forstått det, så vil hverken Babel eller Huntelaar til Arsenal nå, fordi det er såpass mye usikkerhet rundt fremtiden til Wenger. Jeg er overbevist om at hvis Wenger hadde signert ny kontrakt nå, kunne vi fått en av disse eller begge to nå i sommer.

 

Vi skal slite hardt med å få kjøpt spillere så lenge det er usikkerhet om Wenger blir utover kommende sesong. Og dette burde Wenger skjønne også. Det er på tide å ta bladet fra munnen, og ta en avgjørelse nå.

Link to comment
Share on other sites

Såvidt jeg har forstått det, så vil hverken Babel eller Huntelaar til Arsenal nå, fordi det er såpass mye usikkerhet rundt fremtiden til Wenger. Jeg er overbevist om at hvis Wenger hadde signert ny kontrakt nå, kunne vi fått en av disse eller begge to nå i sommer.

 

Vi skal slite hardt med å få kjøpt spillere så lenge det er usikkerhet om Wenger blir utover kommende sesong. Og dette burde Wenger skjønne også. Det er på tide å ta bladet fra munnen, og ta en avgjørelse nå.

 

Et meget godt poeng Kim!

 

Klart at det skapes usikkerhet rundt Wenger. Både innad i klubben og som du påpeker, også utad. Om Wenger ønsker å bli, så hadde det vært klokt å signere. Det hadde ikke minst gitt han ro rundt seg selv.

 

Problemet er kanskje at Wenger vil se an hva som skjer i styre og stell?

Link to comment
Share on other sites

også en fan av martins, men ikke så imponert over scoringsraten hans. står flere steder at han står

med 17 mål på 46 kamper.. spiller for newcastle,er klar over det,men skulle gjerne sett han var midt på tjue-tallet med scoringer.

 

synes han er veldig morsom å se på med sin eksplosivitet og rykk, men virker litt vill mange ganger

i avslutningsfasen. skal som regel hamre ballen i mål. bare tenk på hvor mange mål kong henry kom inn skrått fra venstre og bredsida ballen i lengste så lett som bare d...uff blir umenneskelig å erstatte han :P

ca 25 mål og 15 assists hver sesong er vanvittige tall

 

for det er jo en som scorer jevnt og trutt vi trenger. ifølge arsenal.com står adebayor med 16 mål på 44 startede kamper og 13 innhopp - ikke akkurat imponerende, aldri skjønt dette kjøpet... RVP har 34 mål på 64 startede og så mye som 46 innhopp.. RVP er briljant og med en ok scoringstat, men er eller blir vell aldri en målkonge.

 

sier ikke nei til martins, men personlig skulle jeg helst hatt inn en med bedre scoringstats. Ikke minst når man ser på det årlige bidraget fra midtbanen iform av scoringer. (gilberto scoret 11 denne sesongen, men pleier å ligge på 2-3)

 

Ser at "alle" sier ja til martins, men noen som tar poenget mitt her?

 

Det kan jo også ha noe med at lagkameratene i hans nåværende klubb ikke er gode nok, de har ingen fabregas, Hleb, Rosicky, Ljungberg, RvP. Så hvis han kommer til Arsenal har jeg stor tro på at han kommer til å få en mye høyere scoringsrate ;)

Link to comment
Share on other sites

også en fan av martins, men ikke så imponert over scoringsraten hans. står flere steder at han står

med 17 mål på 46 kamper.. spiller for newcastle,er klar over det,men skulle gjerne sett han var midt på tjue-tallet med scoringer.

 

synes han er veldig morsom å se på med sin eksplosivitet og rykk, men virker litt vill mange ganger

i avslutningsfasen. skal som regel hamre ballen i mål. bare tenk på hvor mange mål kong henry kom inn skrått fra venstre og bredsida ballen i lengste så lett som bare d...uff blir umenneskelig å erstatte han :P

ca 25 mål og 15 assists hver sesong er vanvittige tall

 

for det er jo en som scorer jevnt og trutt vi trenger. ifølge arsenal.com står adebayor med 16 mål på 44 startede kamper og 13 innhopp - ikke akkurat imponerende, aldri skjønt dette kjøpet... RVP har 34 mål på 64 startede og så mye som 46 innhopp.. RVP er briljant og med en ok scoringstat, men er eller blir vell aldri en målkonge.

 

sier ikke nei til martins, men personlig skulle jeg helst hatt inn en med bedre scoringstats. Ikke minst når man ser på det årlige bidraget fra midtbanen iform av scoringer. (gilberto scoret 11 denne sesongen, men pleier å ligge på 2-3)

 

 

Ser at "alle" sier ja til martins, men noen som tar poenget mitt her?

 

Det kan jo også ha noe med at lagkameratene i hans nåværende klubb ikke er gode nok, de har ingen fabregas, Hleb, Rosicky, Ljungberg, RvP. Så hvis han kommer til Arsenal har jeg stor tro på at han kommer til å få en mye høyere scoringsrate ;)

 

Ingen som har tenkt på at det er Martins første sesong i Premier Leauge? Dessuten so hadde han blitt litt beire i Arsenal.. d tok heile 9 kampa før Martins kom skikkeli igång med å score mål, men so Stoppa d litt opp på slutten. Martins ligge kanksje ikkje på 20 tallet med scoringa, men han blir bedre til neste sesong! van Persie hadde en kjempe sesong i år og han blir Beire og beire. So det ekje vits og trekke fram "gamle" scoringsstatestikker. Men Martins kunne godt ha komt over 20 mål med Newcastle. Benni McCarthy Scorte 18 Mål for Blackburn og darren bent har scort Mange for Charlton. Men Martins har nettopp komt t PL og trenge en sesong eller to for å komme seg inn i "gamet".

Link to comment
Share on other sites

også en fan av martins, men ikke så imponert over scoringsraten hans. står flere steder at han står

med 17 mål på 46 kamper.. spiller for newcastle,er klar over det,men skulle gjerne sett han var midt på tjue-tallet med scoringer.

 

synes han er veldig morsom å se på med sin eksplosivitet og rykk, men virker litt vill mange ganger

i avslutningsfasen. skal som regel hamre ballen i mål. bare tenk på hvor mange mål kong henry kom inn skrått fra venstre og bredsida ballen i lengste så lett som bare d...uff blir umenneskelig å erstatte han ;)

ca 25 mål og 15 assists hver sesong er vanvittige tall

 

for det er jo en som scorer jevnt og trutt vi trenger. ifølge arsenal.com står adebayor med 16 mål på 44 startede kamper og 13 innhopp - ikke akkurat imponerende, aldri skjønt dette kjøpet... RVP har 34 mål på 64 startede og så mye som 46 innhopp.. RVP er briljant og med en ok scoringstat, men er eller blir vell aldri en målkonge.

 

sier ikke nei til martins, men personlig skulle jeg helst hatt inn en med bedre scoringstats. Ikke minst når man ser på det årlige bidraget fra midtbanen iform av scoringer. (gilberto scoret 11 denne sesongen, men pleier å ligge på 2-3)

 

 

Ser at "alle" sier ja til martins, men noen som tar poenget mitt her?

 

Det kan jo også ha noe med at lagkameratene i hans nåværende klubb ikke er gode nok, de har ingen fabregas, Hleb, Rosicky, Ljungberg, RvP. Så hvis han kommer til Arsenal har jeg stor tro på at han kommer til å få en mye høyere scoringsrate :D

 

Ingen som har tenkt på at det er Martins første sesong i Premier Leauge? Dessuten so hadde han blitt litt beire i Arsenal.. d tok heile 9 kampa før Martins kom skikkeli igång med å score mål, men so Stoppa d litt opp på slutten. Martins ligge kanksje ikkje på 20 tallet med scoringa, men han blir bedre til neste sesong! van Persie hadde en kjempe sesong i år og han blir Beire og beire. So det ekje vits og trekke fram "gamle" scoringsstatestikker. Men Martins kunne godt ha komt over 20 mål med Newcastle. Benni McCarthy Scorte 18 Mål for Blackburn og darren bent har scort Mange for Charlton. Men Martins har nettopp komt t PL og trenge en sesong eller to for å komme seg inn i "gamet".

Så enig så enig :P

Link to comment
Share on other sites

Håper det stemmer mmaelan ;)

Martins kunne vi trengt, da Silva,Adebayor,RvP og Martins på topp hadde vært utmerket(Ihvertfall bedere, siden Henry dro). Pluss at unge Bendter er på plass. Med det angrepet kunne vi Vi tålt to spiss skader på en gang.Noe vi sleit med ifjor når Henry og RvP ble skada, da hadde vi bare en ubrukelig Baptista, en scoringsvaksinert franskmann Ali og en litt ugjevn Adebayor men sist nevnte leverte tross alt en god sesong.

Forda kunne da Silva og Adebayor steppe inn hvis RvP og Martins er skadet. (Eller omvendt)

Så jeg er positiv! (Er kanskje positiv til det meste) ;)

Link to comment
Share on other sites

Etter at Wenger har henta Eduardo ser eg ikkje det store behovet på fleire spissar. Me har Ade, van Persie, Bendtner, den nye Eduardo og så kan Walcott bli brukt som spiss også. Skal Bendtner og Walcott få nokon sjansar som spiss hjelper det ikkje å vera 5-6 valg....

 

Eg kunne heller tenkt meg ein super ving, men reknar med at Wenger har alt under kontroll ;)

Link to comment
Share on other sites

Håper virkelig vi signerer Martins. Da slipper vi å ty til unggutter hvis våre førstevalg på spissplass skulle bli skadet/suspendert. Unggutta får mange kamper i CC uansett.

 

Ja, nå er det vel bare Martins igjen som vi blir linket til av virkelige stjerner. Blir spennende å se, men jeg tviler på om det blir noe av dette. Vi har ganske bra med alternativer nå, synes jeg.

Link to comment
Share on other sites

Det ryktes flere steder om at Arsenal skal legge inn et bud på £13 mill for Martins, noe som vil løse han fra kontrakten pga klausulen er på denne summen. Men først må Nigerianeren bestemme seg om han vil bli i Newcastle. For at han skal gjøre det, øsner han å øke lønnen sin fra $60.000 i uka til rundt £100.000, noe som er i samme lønnklasse som Owen.

Link to comment
Share on other sites

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/eng...icle1211322.ece

 

Arsenal liner opp med et £13 mill bud på Martins

 

EDIT: mer konkret link fra Daily Mail: http://www.dailymail.co.uk/pages/live/arti...779&ito=newsnow

 

Jeg gir meg ende over. Se til å bruke de pengene der på å hente Babel. Han er en mer anvendelig spiller enn Martins.

Link to comment
Share on other sites

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/eng...icle1211322.ece

 

Arsenal liner opp med et £13 mill bud på Martins

 

EDIT: mer konkret link fra Daily Mail: http://www.dailymail.co.uk/pages/live/arti...779&ito=newsnow

 

Jeg gir meg ende over. Se til å bruke de pengene der på å hente Babel. Han er en mer anvendelig spiller enn Martins.

 

Eller kjøpe begge! :P

Link to comment
Share on other sites

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/eng...icle1211322.ece

 

Arsenal liner opp med et £13 mill bud på Martins

 

EDIT: mer konkret link fra Daily Mail: http://www.dailymail.co.uk/pages/live/arti...779&ito=newsnow

 

Jeg gir meg ende over. Se til å bruke de pengene der på å hente Babel. Han er en mer anvendelig spiller enn Martins.

 

Eller kjøpe begge! :P

 

Det er greit for meg, men vi vet godt begge to, at det kommer aldri til å skje

Link to comment
Share on other sites

Med den lønna han tydeligvis forventer, så foretrekker jeg heller den 19-årige spissen Mohammed Oklabokla Haffaffaff fra Tutngbekco i Sudansk eliteserie.

 

Har inntrykk av at vi sparer oss til fant allerede jeg. Så lenge styret og Wenger mener det er trygt å gi ut digre lønninger, ser jeg helst at vi gjør det. Martins hadde vært en spennende spiller å se i Arsenal :P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...