Jump to content

arsenals start 11-er


rågge

Recommended Posts

:D mitt tips neste sesong om vordan arsenal bør stille er:

 

lehmann/fabianski(har kje sett han i aksjon før)

 

eboue - toure - gallas - clichy

 

gilberto

 

rosicky - fabregas - hleb

 

v.persie - adebayor :P

Link to comment
Share on other sites

Lehmann

 

Hoyte Toure Gallas Clichy

 

Eboue Gilberto Fab Rosichky

 

Van Persie Anelka

 

Realtivt realistisk burde det også være.

 

må bare bare spørre; hvorfor hoyte istedenfor eboue?

Jeg ønsker Hleb ut av laget, jeg ønsker også litt mer direkt fotball som i glansdagene. Nå er det for mye gå fotball og Hleb hemmer fremdriften. han gjør også alt for mange gale valg.

Link to comment
Share on other sites

Henger meg absolutt på Parluors utspill for å benke Hleb. Men jeg vil ikke at Eboue skal spille der, jeg vil at Reyes skal det.

 

Lehmann(Fabianski er vel for ung)

Eboue(Hoyte rett bak) Toure Gallas Clichy

Reyes Fabregas Gilberto(Diaby rett bak men vi trenger rutine) Rosicky

vanPersie Torres(Adebayor-er ikke god nok til å være 1valg på topp)

 

Reyes er per definisjon Arsenal spiller neste sesong så det vil være tullete å la han gå når vi allerede er alvorlig svekket. Ribery som kunne vært en glimrende arvtaker er jo ikke lenger i markedet.

 

Nei, hvsi vi ikke finner en annen god erstatter såbør vi ta Reyes tilbake.

 

Arsenal har virket fraværende og avventende til nå i transfervinduet, henter vi tilbake den spanske duoen Reyes-Torres så kan vi være helt med der oppe. Hvis ingen av de kommer, eller noen andre etablerte klassespillere så blir det nok en ny 4plass der vi må sette all vår lit til cupene. I de kan vo jo selvfølgelig gjøre det bra iom at vi ikke må prestere stabilt for å vinne de men potensialet vårt høynes jo kraftig også her hvis denne spanske duoen går til Arsenal.

 

Edit: Hvem er denna Babel? Har han prestert stabilt på høueste nivå? Da kan han jo ta plassen fra en til tider grinete Reyes

Link to comment
Share on other sites

1. Reyes på høyrekant???

2. Torres blir ikke Arsenalspiller. Og jeg griner ikke forde. Det er ingen garanti for at han tilpasser seg Premier League, og han har vel ikke hatt noen særlig stor sesong i Primera heller. Tror de fleste går etter navn her. Det samme da det gjelder Ribery. Tenk om Torres hadde kommi og blitt like elendig som Baptista? Hva hadde man sagt da?

3. Adebayor beviste forrige sesong at han er en god spiss. Uten skader og med fast spill, skal man ikke se bort ifra at han kan havne på oppimot 20 mål.

4. Jeg er så jævli lei slaktinga av egne spillere. Det er liksom ALDRI noe positivt å si om Hleb, Senderos og Flamini (Som nå drar pga lite spilletid). Ikke engang da de gjør noe positivt.

 

Arsenal har virket fraværende og avventende til nå i transfervinduet,

Til nå? Du er klar over at det ikke har åpnet?

I tillegg har vi signet to spillere. Syns ikke det er så aller verst jeg.

Link to comment
Share on other sites

1. Reyes på høyrekant???

2. Torres blir ikke Arsenalspiller. Og jeg griner ikke forde. Det er ingen garanti for at han tilpasser seg Premier League, og han har vel ikke hatt noen særlig stor sesong i Primera heller. Tror de fleste går etter navn her. Det samme da det gjelder Ribery. Tenk om Torres hadde kommi og blitt like elendig som Baptista? Hva hadde man sagt da?

3. Adebayor beviste forrige sesong at han er en god spiss. Uten skader og med fast spill, skal man ikke se bort ifra at han kan havne på oppimot 20 mål.

4. Jeg er så jævli lei slaktinga av egne spillere. Det er liksom ALDRI noe positivt å si om Hleb, Senderos og Flamini (Som nå drar pga lite spilletid). Ikke engang da de gjør noe positivt.

 

Arsenal har virket fraværende og avventende til nå i transfervinduet,

Til nå? Du er klar over at det ikke har åpnet?

I tillegg har vi signet to spillere. Syns ikke det er så aller verst jeg.

Er ikke

nødvendigvis slakt av Hleb. Mannen har sine glimt hvor han viser storhet. Men han har ikke vært noen stor suksess, ikke er jeg sikker på om han egentlig burde spilt på kanten heller. Kanskje det er problemet hans?

Link to comment
Share on other sites

(...)

Arsenal har virket fraværende og avventende til nå i transfervinduet,

Til nå? Du er klar over at det ikke har åpnet?

I tillegg har vi signet to spillere. Syns ikke det er så aller verst jeg.

 

I tillegg til at det skjer mye som ikke når oss. Det kan godt vært noe greier på gang, for å si det sånn.

Link to comment
Share on other sites

Med dagens stall så tipper jeg at laget blir noenlunde seende ut som dette:

 

Lehmann

 

Eboue Toure Gallas Clichy

 

Hleb Gilberto Fabregas Rosicky

 

Bendtner Van Persie

 

Benk:

Fabianski, Djourou, Diaby, Walcott, Adebayor

Link to comment
Share on other sites

Tror at med dagens stall vill laget bli seende ca slik ut:

 

Lehmann

 

Eboue Toure Gallas Clichy

 

Hleb Gilberto Fabregas Rosicky

 

Adebayor Van Persie

 

Men håper vi henter inn en ny høyerekan som er litt mer ving i spillestilen, pluss en spiss ala Teves og Torres. Da ville vi fått et meget sterkt lag.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er litt tent på en 4-3-3 formasjon som jeg har lest litt om i forskjellige blogger rundt om i verden. Med den stallen vi har pr. dags dato ville dette vært genialt.

 

Fabianski

 

Eboue Toure Gallas Clichy

--------Gilberto----

---- Fabregas -- Mozart--

-Walcott--Bendtner--Van Persie

 

Evnt. med Ade istedenfor Bendtner, Diaby for Mozart. I tillegg kan Hleb operere både på kant og som offensiv midt. Randall, Denilson, Traore, Hoyte kan jo også være backup på sine respektive plasser. Tror fort det kunne blitt en ny giv over spillet vårt da.

 

MEN!:

 

Jeg er 2304% sikker på at Wenger har tenkt igjennom alle mulige formasjoner og Gud bedre han har bedre peiling og innsyn på dette enn meg. Selv om troppen pr. dags dato er litt tynn, så tror jeg ikke vi trenger mer enn et par forsterkninger før sesongstart. Djourou er faktisk såpass bra at jeg tror han kan gi Bill og Kolo kamp om plassen.

 

Den som lever får se.

 

Nå drar jeg to uker til Kreta med min frue, så blir nok lite input fra meg de neste ukene. Ha en fortreffelig sommer og kos dere.

 

HEI!

 

Ramsrud

Link to comment
Share on other sites

Enig i at en 4-3-3 kunne vært smart, men selv ønsker jeg denne formasjonen:

 

---------------------------------------------Lehmann--------------------------------------

 

---------Eboue-----------------Toure--------------------Gallas------------Clichy--------

 

-----------------------Fabregas-----------Gilberto------------Rosicky--------------------

 

----------------------------------------------Hleb-------------------------------------------

 

-----------------------------Van Persie-------------------Reyes---------------------------

Link to comment
Share on other sites

lehmann

eboue toure gallas clichy

gilberto

rosicky fabregas diaby

persie adebayor

 

men venter fremdeles på at walcott skal blomstre litt og få ut potensiale sitt som vi alle venter på. tevez og babel er sårt ønsket i likhet med et glimrende innhopp av Håvard Nordtveit som meier ned ronaldo. på en hard og fair måte selvfølgelig

 

start 11eren er basert kun på dagens spillere, men jeg tror vi vil se noen forandringer i form av et kjøp eller to

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...