Jump to content

Musikk


Espen

Recommended Posts

  • Replies 86
  • Created
  • Last Reply
Jeg liker ikke System of a down spesielt, men den siste singelen er vanvittig fengende. Hva er det den heter? Boub?

 

Fantastiske sang, noe av det beste jeg noen gang har hørt. Og det er en del, skal jeg si deg.

8843[/snapback]

 

 

Byob er tittelen!

Fantastisk låt!

Har alle cdene til System Of A Down. Drømmen er å oppleve dem live. Tror det er forholdsvis sinnsykt! :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie
Pink Floyd - Dark Side of the Moon

Queen - A Night at the Opera

Dire Straits - Brothers in Arms

R.E.M. - Automatic for the People

Neil Young - Sleeps with Angels

9155[/snapback]

R.E.M. ruler! De gutta holder seg godt.

Skulle gjerne ha hatt billetter til konserten de har snart.

Men har det ikke ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg liker ikke System of a down spesielt, men den siste singelen er vanvittig fengende. Hva er det den heter? Boub?

 

Fantastiske sang, noe av det beste jeg noen gang har hørt. Og det er en del, skal jeg si deg.

8843[/snapback]

 

 

Byob er tittelen!

Fantastisk låt!

Har alle cdene til System Of A Down. Drømmen er å oppleve dem live. Tror det er forholdsvis sinnsykt! :)

9180[/snapback]

 

hvis du ønsker å se System of a Down live, så burde du heller se Rammstein. de finner alltid på noe rart på live-konserter. spesielt vokalisten er rå. selv om du ikke liker dem så er det en spesiell opplevelse.

Link to comment
Share on other sites

Jeg liker ikke System of a down spesielt, men den siste singelen er vanvittig fengende. Hva er det den heter? Boub?

 

Fantastiske sang, noe av det beste jeg noen gang har hørt. Og det er en del, skal jeg si deg.

8843[/snapback]

 

 

Byob er tittelen!

Fantastisk låt!

Har alle cdene til System Of A Down. Drømmen er å oppleve dem live. Tror det er forholdsvis sinnsykt! :huh:

9180[/snapback]

 

SYSTEM OF A DOWN!

BYOB!

 

JEEEEEEEEE! :angry:

Link to comment
Share on other sites

Bergkampboy

Har alle cdene til System Of A Down. Drømmen er å oppleve dem live. Tror det er forholdsvis sinnsykt

 

System of a down spiller på: Norwegiaan wood festival, fredag 17.06.2005, om det ikke passer så er de på Hultsfred festivalen dagen etterpå.

 

sanger som: Roulette, Chop Suey, Toxicity, Needles og Byob, er jo noe av det beste som er laget i historien....

 

Fantastisk band!!!

 

Ellers vil jeg også nevne band som: Linea77, Live, Turboneger, Smashing Pumpkins, og Slipknot

Link to comment
Share on other sites

Guest Jazzmakrellen

Eskimo by far.

Men hele plata er fullspekket med golåter.

 

får du mulighet til å se han live, så må du gjøre det. Har sett han to ganger, og det var kanonbra. Spesielt å stå en snau meter fra fyren på John dee var rimelig stas....

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Jeg liker ikke System of a down spesielt, men den siste singelen er vanvittig fengende. Hva er det den heter? Boub?

 

Fantastiske sang, noe av det beste jeg noen gang har hørt. Og det er en del, skal jeg si deg.

8843[/snapback]

 

Det nye albumet er knallbra. Heller ikke noen stor SoaD-fan, men Mesmerize er det skikkelig trøkk i!

 

Ellers er det vel punk det går i her. Gjerne litt hardcore som AFI og Rise Against. Hører også på Offspring, Backyard Babies, Maiden, U2, Oasis, Good Riddance, Millencolin, Anti-Flag, Bad Religion og mye mer.

 

Relativt altetende bare jeg får noen fete gitarriff.

Link to comment
Share on other sites

Guest Bruce Dickinson

Noen som har fått med seg at Maiden skal gi ut et nytt live album, og en dobbel dvd fra Dance Of Death turneen? Old news :unsure: men men...

Link to comment
Share on other sites

Dere må høre med på Kanye West.

11230[/snapback]

Kanye's nye singel "Diamonds are forever" er knallbra, absolutt verdt å høre.

12469[/snapback]

 

 

Skal gjøre det.

 

MTV konsert i Bergen imårra. Rahzel og Common spiller. Pluss endel norske.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Maiden sparka rumpe. Sinnsykt deilig å være i spektrum.

Stemningen var topp.

13021[/snapback]

 

kan tenke meg det. noen som har hørt Dance of Death, No More Lies, Rainmaker, Wildest Dreams og Paschendale av Iron Miaden.

 

mener det er det klart beste av Maiden....

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...