Jump to content

Musikk


Espen

Recommended Posts

  • Replies 86
  • Created
  • Last Reply
Guest Bruce Dickinson

Da har endelig legendene Judas Priest gjort comeback med et nytt album.

Har noen hørt noe fra det eller har cden. Jeg har ikke fått "tømt" lommeboka skikkelig enda etter bursdagen min, så det blir vel en tur på platekompaniet rundt helgen tenker jeg.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Får vel prøve å få i gang denne igjen denne igjen da. Hva hører folket på av musikk nå for tiden?

Denne vinteren/våren har det gått mest i Nightwish og Rammstein. Nå når det sakte men sikkert drar seg mot sommer går det litt mer i easy lett musikk, som Red Hot, The Killers, Hot Hot Heat, Dire Straits, Big Bang, Air, men også Incubus og min alltime favoritt Iron Maiden. Skjønt, de gærne tyskerne/finnene er ikke helt borte de heller. :)

Hva så med resten av gooner-folket?

Link to comment
Share on other sites

Huff, huff... Fryktelig mye Metallica og lignende her..

 

Damien Rice - O

Bright Eyes - I'm Wide Awake, It's Morning

Coldplay - Parachutes

Coldplay - A Rush Of Blood To The Head

Sondre Lerche - Two Way Monologue

Sondre Lerche - Faces Down

Kings of Convenience - Riot On An Empty Street

Radiohead - OK Computer

The Cranberries - Stars: The Best Of

The Verve - Bittersweet Symphony?

 

 

Er en del flere også da.

Link to comment
Share on other sites

Guest stianarn

The Beatles er klart tidenes band hos meg, alle skivene deres er utmerkede, noen av dem geniale: Revolver, Sgt. Pepper, Rubber Soul, Abbey Road, The White Album.

Så utrolig bra!!!

 

Av dagens band er The White Stripes (Elephant,terningkast 6), Kings of Leon (to fabelaktige plater!) og The Strokes (is this it) favoritter.

Franz Ferdinands selvtitulerte plate er også topp!

 

Ellers kommer man ikke utenom Bruce "the Boss" Springsteen og Neil Young når man skal nevne topp musikk.

 

The Band har også et par knallbra plater.

 

Sikkert mange band og plater jeg elsker som jeg har utelatt,men,men!!!

 

Live har så jeg bl.a nettopp Strokes og Kings of Leon på "The Big Day Out" i Sydney i fjor, samt Metallica, The Darkness, Muse, Dandy Warhols, The Flaming Lips og mange andre den dagen- fantastisk festival!!

 

Så også gamle Sir Paul i Oslo i fjor-YPPERLIG!!!

Link to comment
Share on other sites

The Beatles er klart tidenes band hos meg, alle skivene deres er utmerkede, noen av dem geniale: Revolver, Sgt. Pepper, Rubber Soul, Abbey Road, The White Album.

Så utrolig bra!!!

6409[/snapback]

Da har du sikkert hørt om gruppa Rain ?

Så de i forrige uke, fantastisk band. Har blitt kåret til det beste Beatles tribute bandet i verden. Showet og likheten de viste var utrolig. En av de beste konsertene jeg har opplevd.

Link to comment
Share on other sites

Når vi er ikke på musikk. Det nye BigBang-albumet anbefales på det sterkeste. Knallbra!!!

Tok forresten av med de i samfundet på lørdag. To stage dive fra den godeste Øystein Greni.

Link to comment
Share on other sites

Guest stianarn
The Beatles er klart tidenes band hos meg, alle skivene deres er utmerkede, noen av dem geniale: Revolver, Sgt. Pepper, Rubber Soul, Abbey Road, The White Album.

Så utrolig bra!!!

6409[/snapback]

Da har du sikkert hørt om gruppa Rain ?

Så de i forrige uke, fantastisk band. Har blitt kåret til det beste Beatles tribute bandet i verden. Showet og likheten de viste var utrolig. En av de beste konsertene jeg har opplevd.

6422[/snapback]

 

Har såvidt hørt om Rain,ja...

Det var bra altså? Det høres jo topp ut, får håpe jeg får sett dem en gang da!!

Link to comment
Share on other sites

så nick lowe på rock bottom i går, og det var meget bra saker. brentfords store sønn har nok av gode låter og en ikke ubetydelig sjarm og stil, så jeg er glad jeg endelig fikk ut fingeren og fikk sett ham.

diamond geezer!

Link to comment
Share on other sites

har ikke akkurat topp 10 plater... men grupper/band/artister:

 

1.System of a Down

2.Schnappi (das Kleine Krokodil :()

3.Green Day

4.The Offspring

5.Linkin Park

6...................

7...................

8.Powerman 5000

9.Evanescence

10.Clawfinger

 

Jeg er ikke helt sikke på de 6 - 10! <_< :o

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Ebbis

1: Red Hot Chili Peppers, Blood Sugar Sex Macic

2: Therapy, Troublegum

3: Rage against the machine,Rage against the machine

4: Ebba Grøn, We"re only inn it for the drugs

5: John Frusciante, The will to death

6: Jeff Hanson, Son

7: Nick Cave, Murder Ballads

8: Jeff Buckley, Grace

9: Dass ich so bin( fet samling fotballsanger ulike band har for Fc.stPauli

10: Jokke og Valentinerne(Alt av Jokke burde v're i enhver cd-samling

11.

Valgte å sette opp en førsteellver, men det kan kanskje bli bytter hvis noen blir skada

 

Noe for enhver smak og humør(faen ikke lett å sette sammen en slik liste :rolleyes: :D )

Link to comment
Share on other sites

Guest AlexanderS

Jeg liker ikke System of a down spesielt, men den siste singelen er vanvittig fengende. Hva er det den heter? Boub?

 

Fantastiske sang, noe av det beste jeg noen gang har hørt. Og det er en del, skal jeg si deg.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...